Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Detin o vectra b motor y20dth cu o problema si nu-mi dau seama care este beleaua(am facut tester si nicio eroare). Acum vreo 2 luni in mers am facut o frana de motor ceva mai puternica apoi am accelerat si masina a inceput sa se ingatuie putin si apoi si-a revenit am mers ceva km si la un semafor iar acelasi lucru, am mai mers circa 100m si s-a oprit motorul, am dat la automat de cateva ori si degeaba, la sfatul unui coleg de serviciu am tras cu gura din furtunasul de retur care vine din pompa in t-urile de plastic era mult aer in instalatie, am insistat si a inceput sa vina motorina moment in care am pus colegul sa dea la automat... masina a pornit ceva mai greu cu trepidatii dar s-a rezolvat. De atunci sunt cam 2 luni de cand am mers fara probleme si acum 2 zile iar aceasi problema, am reusit sa o pornesc doar ca atunci cand fac frane de motor si incep sa accelerez simt ca are ceva intreruperi pana incepe sa se tureze mai mult, apoi trtage de rupe fara probleme. Care sa fie problema?! scuze de mesajul prea lung, multumesc anticipat.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
poate aici gasesti rezolvare
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21773
Dar ,dupa parerea mea este ca prinzi aer pe instalatia de alimentare.verifica mai intai furtunasele de retur de la injectoare ,teurile de la injectoare ,apoi capacul de la filtrul de motorina (verifica sa nu prinda aer pe la oringuri)
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
furtunasele de retur sunt schimbate recent si t-urile sunt bune, poate pe la filtru face figuri. multumesc de raspuns
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut. am obturat intrarea de la furtunasul de retur in pompa,iar furtunasul l-am bagat intr-un bidonel. am mers asa 2 zile si nu am mai avut probleme. astazi l-am bagat la loc si iar aceasi problema cand fac frana de motor sau decelerez si iar accelerez are o mica ingatuire apoi trage normal. de pornit porneste fara probleme si dupa 3 zile, erori nu am.care sa fie beleaua? pe unde ar putea trage aer?!
Skip ads

  • cristi28

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:salut. am obturat intrarea de la furtunasul de retur in pompa,iar furtunasul l-am bagat intr-un bidonel. am mers asa 2 zile si nu am mai avut probleme. astazi l-am bagat la loc si iar aceasi problema cand fac frana de motor sau decelerez si iar accelerez are o mica ingatuire apoi trage normal. de pornit porneste fara probleme si dupa 3 zile, erori nu am.care sa fie beleaua? pe unde ar putea trage aer?!
problema la mine s_a rezolvat prin schimbarea oringurilor la filtru de motorina;numai bine
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut cristi28, la mine problema este ca imi intra aer pe furtunasele de retur cre vin de la injectoare. la tine care era beleaua?
  • cristi28

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pornea greu din cauza ca prindea aer pe la oringuri;de unde sa intre aer pe retur la injectoare?nu are de unde decat tot pe tur
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
probabil pe la semeringurile injectoarelor ai probleme
Skip ads

  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Alin-Smith Si eu am avut o problema asemanatoare si dupa ce am inlocuit furtunasela de retur, nimic....strans retur injectoare in chiulasa, nimic....inlocuit garnitura capac filtru motorina, nimic....inlocuit oringuri intrare-iesire capac filtru motorina, S-A REZOLVAT.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Alin-Smith Si eu am avut o problema asemanatoare si dupa ce am inlocuit furtunasela de retur, nimic....strans retur injectoare in chiulasa, nimic....inlocuit garnitura capac filtru motorina, nimic....inlocuit oringuri intrare-iesire capac filtru motorina, S-A REZOLVAT.
salut.am sa schimb capacul de la filtru cu altul poate o fi de acolo. tu aveai probleme cu pornirea?
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Da, aveam probleme cu pornirea, probleme care au aparut dupa primul ger, probabil s-au contractat oringurile si fiind imbatranite nu si-au mai revenit la forma initiala.
La injectoare nu poti da vina decat pe oringuri, nu si pe semeringuri.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
oringurile nu au rolu doar de impiedicarea scurgerii uleiului din motor pe langa injectoare? nu sunt intre capacul tachetilor si chiloase prinse?
Skip ads

  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Injectoarele sunt montate in chiulasa langa axa cu came iar legatura cu exteriorul se face prin niste piese de legatura care trec pe sub axa cu came si ies din chiulasa prin niste semeringuri. Astfel semeringurile impiedica scurgerea uleiului in exterior iar oringurile asigura legatura etansa intre injectoare si acea piesa (nu stiu in acest moment ce denumire are).
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la alea ma refeream eu care asigura etansarea intre injector si "talpa" lui ca sa zic asa, credeam ca alea sunt semeringuri. ciudat este ca semeringurile sunt 35 ron si oringurile sunt doar 5 lei pt injector
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tocmai asta este problema, la mine porneste foarte bine chiar daca sta 2-3 zile, imi face probleme doar in mers cand decelerez sau fac frana de motor si incep iar sa accelerez atunci are o ezitare in a accelera(ingatuire mica) apoi isi revine si merge normal, trage bine fara probleme. am patit de 2 ori sa se dezamorseze in mers(s-a oprit motorul). nu-i dau de cap la problema.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
E normal, oringul e doar un banal inel din cauciuc iar semeringul in cazul acestui motor are o forma speciala. Or mai merge si la alte tipuri.....nu stiu.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:tocmai asta este problema, la mine porneste foarte bine chiar daca sta 2-3 zile, imi face probleme doar in mers cand decelerez sau fac frana de motor si incep iar sa accelerez atunci are o ezitare in a accelera(ingatuire mica) apoi isi revine si merge normal, trage bine fara probleme. am patit de 2 ori sa se dezamorseze in mers(s-a oprit motorul). nu-i dau de cap la problema.


Dupa cum spui....daca sta. In miscare se comporta diferit, trage aer pe unde poate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR