Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am fost astazi la tara (100km dus-100intors) si am obs mai multe prb:
consumat 13L la 200Km
am plecat dimineata si am mers ff bine aveam demaraj la depasiri, era tot ok.
La intoarcere am obs. ca abia m-am chinuit sa depasesc o dacie care mergea cu 100/h; aveam demaraj ff prost , nu puteam intra in depasiri si mai mult de 140/h nu am luat si asta cu mare greutate. ce parere aveti, ce poate fi de vina???
Skip ads

  • bob

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
nu ti-a mai functionat turbina... dute cu ea si pune-o pe tester sa iti zica ce tre sa faci... de obicei se duce un kkt de cip...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
verifica sistemul de vacuum (furtune crapate, etc)

citeste aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=967
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=286
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Sorine , verifica si posibilitatea defectarii ambreiajului . Ar fi una din simptome ca nu trece de 140 km/h. Daca nu trecea de 120 putea fi debitmetru.
Skip ads

  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
sorin68_ro a scris:am obs mai multe prb:
consumat 13L la 200Km
.....


la motorul tau e o problema cand consuma 6,5 la suta de km? mi se pare un consum super de bun simt gandindu-ma ca nu ai mers doar pe autostrazi.... Rolling Eyes
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!!!
-am verificat toate furtunasele de vacuum si sunt ok;
-ambreiajul sa fie defect, adica sa patineze?l-am verificat cu frana de mana trasa si rupe adica pleaca cu rotile spate blocate;prb este ca trece si de 140 dar cu chinuri adica ia viteza in timp;
-cat despre consum nu mi s-a parut exagerat tinand cont ca am mers si cu viteze maricele 100-140, ma gandeam daca o fi normal consumul asta; -turbina trebuie sa se auda suierand atunci cand intra in functiune???ca la mine se aude un suierat cand o accelerez pe loc cu capota deschisa cam pe la 2000 rot. incepe si pe parcurs cand accelerez se amplifica(adica ia si turbina in turatie.
-referitor la furtunasele de vacum nu am prea inteles de ce sunt atat de multe si ce altceva mai are comanda vacuumatica?
- am observat in partea dreapta a motorului o mica scurgere de ulei exact unde este prins pe chiuloasa vacumul;acolo este o garnitura care a cedat sau pot fi alte cauze???
multumesc
  • cossoftbycomi

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor si sper sa ne puteti ajuta sa gasim problema;
La mine problema a aparut in felul urmator: rulam cu 140 Km/h si dintr-o data s-a intrerupt alimentarea (pentru o secunda, a fost ca o ingatuire) dupa care mi-a aparut in bord indicatorul (o masina cu o cheie de "piulita"), dupa care nu am mai accelerat-o si am ajuns pana pe la 100 km/h. De la 100 cand acceleram urca in viteza dar foarte greu. Am impresia ca nu mai functiona turbina. Am oprit si am constatat pe furtunurile din fata motorului, in partea dreapta (in spatele intercooler-ului) niste pete de lichid (nu cred ca era motorina pt ca nu mirosea, poate ulei sa fi fost). Stiti cumva de unde provine problema?
Pana la urma mai spre seara s-a stins beculetul din bord si acum a inceput sa traga din nou bine, dar cand intra turbina nu mai are un suierat continuu, este usor discontinuu. Astept parerile voastre sau poate chiar solutiile din experiente...
  • gonzo

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cossoftbycomi a scris:Salutare tuturor si sper sa ne puteti ajuta sa gasim problema;
La mine problema a aparut in felul urmator: rulam cu 140 Km/h si dintr-o data s-a intrerupt alimentarea (pentru o secunda, a fost ca o ingatuire) dupa care mi-a aparut in bord indicatorul (o masina cu o cheie de "piulita"), dupa care nu am mai accelerat-o si am ajuns pana pe la 100 km/h. De la 100 cand acceleram urca in viteza dar foarte greu. Am impresia ca nu mai functiona turbina. Am oprit si am constatat pe furtunurile din fata motorului, in partea dreapta (in spatele intercooler-ului) niste pete de lichid (nu cred ca era motorina pt ca nu mirosea, poate ulei sa fi fost). Stiti cumva de unde provine problema?
Pana la urma mai spre seara s-a stins beculetul din bord si acum a inceput sa traga din nou bine, dar cand intra turbina nu mai are un suierat continuu, este usor discontinuu. Astept parerile voastre sau poate chiar solutiile din experiente...

daca observi ca consuma ulei si iese fum alb dupa tine este turbina~350 euro SH
  • cossoftbycomi

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
gonzo a scris:
cossoftbycomi a scris:Salutare tuturor si sper sa ne puteti ajuta sa gasim problema;
La mine problema a aparut in felul urmator: rulam cu 140 Km/h si dintr-o data s-a intrerupt alimentarea (pentru o secunda, a fost ca o ingatuire) dupa care mi-a aparut in bord indicatorul (o masina cu o cheie de "piulita"), dupa care nu am mai accelerat-o si am ajuns pana pe la 100 km/h. De la 100 cand acceleram urca in viteza dar foarte greu. Am impresia ca nu mai functiona turbina. Am oprit si am constatat pe furtunurile din fata motorului, in partea dreapta (in spatele intercooler-ului) niste pete de lichid (nu cred ca era motorina pt ca nu mirosea, poate ulei sa fi fost). Stiti cumva de unde provine problema?
Pana la urma mai spre seara s-a stins beculetul din bord si acum a inceput sa traga din nou bine, dar cand intra turbina nu mai are un suierat continuu, este usor discontinuu. Astept parerile voastre sau poate chiar solutiile din experiente...

daca observi ca consuma ulei si iese fum alb dupa tine este turbina~350 euro SH


am rezolvat-o...
nu era turbina. Am pus-o pe calculator si era o valva (nu stiu exact care si de unde) infundata. Au curatat-o baietii si merge brici.
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
EGR---da
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Rezolvat si aceasta problema!!!
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cum ai rezolvat problema? Ce era stricat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR