Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • The_Black

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, am si eu o problema. Am un opel astra f 1996, motor x18xe, cutie automata, 50.000 km - > reali!

La rece totul e ok, cand se incalzeste la 90 de grade si o las la relanti are oscilatii scade turatia pana la 300-400 dupa care isi revin la 900, iar vad ca din ce in ce mai des cand scade turatia moare motoru, dupa care porneste la prima cheie sta vreo 2 minute si moare din nou, iar in timpul mersului cand franez mai brusc fara sa fluiere rotile mai patesc sa imi moara motorul, nu stiu ce sa fac va rog ajutatima cu un sfat! multumesc
Skip ads

  • The_Black

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat senzorul de turatie aseara si acuma sunt curios daca am sau nu ceva rezultate, dupa ce am schimbat senzorul, am lasato motorul pornit vreo jumate de ora si nu a mai murit, vedem in trafic
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut
La masina din semnatura imi variaza turatia la relanti cu aprox. 50 rpm. Asta doar dupa ce se incalzeste motorul. Daca cuplez un consumator mai mare, gen clima, dezaburire, etc. se stabilizeaza. Puteti sa ma indrumati si pe mine, cam pe unde sa caut?
Multumesc
  • nycooo

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2009

  • Mesaj Privat
buna...am tot cautat pe aici dar nu am gasit nimic...am o mare dilema...am astra 1.7 dti 2000 si ramane turata la 1400 asta doar cand e rece,dupa ce se incalzeste isi revine ca si cand nu are nimic...la tester mia esit o valva de la pompa de motorina(care picura jos) ,pedala acceleratie (asta am achimbato dar probl nu sa remediat),si senzor combustibil....care o fi cauza?ca ma dispera problema asta de cateva zile
Skip ads

  • ady_b81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am o problema similara, variatii de turatie la relanti, doar cand este motorul cald, porneste la sfert, am schimbat debitmetru, senzoru d turatie, calculatorul pompei d injectie........ nu stiu c are 1.7 ydtl isuzu


Ultima modificare facuta de ady_b81 la Joi 19 Mar, 2009 10:50 pm
  • ady_b81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
1.7 ydtl
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
La mine se manifesta cand motorul e rece si nu e de la incarcare. Mi-a zis un mecanic sa incerc inlocuirea valvei timming control. Eu am pornit motorul avand aceasta valva nealimentata din ecu, bineinteles a generat codul de eroare aferent. Motorul rontaia din cauza lipsei reglarii avansului dar turatia tot oscila. Am sa incerc totusi o proba cu alta valva si va anunt ce rezolv.
  • dady_t

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am aceiasi problema la o vectra b x16xel. Am pus-o pe tester la Bosch. Mai rau nu se putea:calculatorul(ECU),defect. Defectiunea asta trebuia indicata pe bord,dar surpriza: "baiatul de treaba" de la care am luat masina a vut grija sa rupa un pin de unde vine mufa,cel al martorilor de bord
Skip ads

  • pinkisor30

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Am o vectra A 1993, motor c16nz si am probleme cu relati care este cam prea mic, adica variaza intre 500-800 de turatii ....am schimbat motorasul de relanti cu unul nou, am schimbat sonda Lambda, am incercat sa pun un alt calculator...si....la fel, nici o schimbare, furtunase, EGR,verificat, curatat..totul OK.....si totusi...., da era sa uit inca o chestie foarte ciudata, daca virez maxim stanga sau dreapta, scade turatia si...se opreste motorul, va rog ajutor...nu mai stiu ce sa fac...daca cineva ma poate ajuta.......am facut testul cu agrafa, nici o eroare...se repeta doar 12 la nesfarsit, asta am inteles ca e normal...
Va multumesc ...si astept sugesti Smile Smile
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
vezi alternatorul daca iti incarca
  • pinkisor30

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
eu cred ca incarca altenatorul...dar poate nu suficient..am sa-l masor.....cam cat ar trebui sa incarce? 14v ?
  • pinkisor30

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am masurat incarca....19v....e normal? Question
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cum sa fie normal 19V ? Nu iti fierbe bateria ?
Normal e 14.2 - 14.4 V.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@pinkisor30, e cam multisor 19V (asta daca ai un aparat de masura in care poti avea incredere).
Atentie, sa nu prajesti ceva la masina.
Din punctul meu de vedere ar trebui sa verifici/schimbi punte de diode si releu incarcare. Daca defectul persista, trebuie cautat mai departe.

PS Cu bateria cum stai Question
  • pinkisor30

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
of, of..ma gandeam eu ca e cam mult 19v....daca nu te superi..pe unde sunt diodele astea. Idea .?.....cu bateria stau destul de bine....in sensul ca are curent....din belsug, chiar si cand nu incarca..adica cam mult prea mul 17,5 - 18v invarte si porneste foarte bine(adica prea bine)...... Laughing

Diodele si releul ..sunt cumva pe....sau prin Alternator ?

releul asta de incarcare se poate regla cumva....sau e terminat si trebuie inlocuit cu altul?

Vreau sa va multumesc deocamdata pentru sfaturile date..sper sa pot rezolva pana la urma problema.....
Poate fi eventual relati acesta instabil din cauza la tensiune prea mare?


Evita postare succesiva;timp de 60minute poti folosi functia MODIFICA pentru editarea mesajului postatat.
CapellaCt

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Puntea de diode si releu de incarcare sunt in alternator. Se recomanda sa se schimbe ambele in momentul in care dai jos alternatorul.
Te-am intrebat de baterie, pentru ca daca este veche, poate avea elemente in scurt. Asta poate duce la defectarea alternatorului, chiar daca schimbi puntea si releul. Alti bani, alta distractie.
Daca bateria este "batrana", iti recomand s-o schimbi si pe aia.
Bafta!
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
rzw a scris:
Ingineru a scris:welcome to the club frate-meu. Motoarele astea au o problema la relanti (care apare in timp) dar la tine oscilatia e chiar prea mare. Descrie mai amanuntit restul de simptome (pierdere de putere, vibratii ale schimbatorului la punctul mort-asta e o indicatie pretioasa la x16xel-probleme la pornirea la rece sau la cald etc.), precum si varsta in ani-kilometri eventual si mai vorbim...


multumesc de "welcome". Ma bucur sincer pentru orice sfat primit,si stiu ca sunt multi care au pe Astra sau Vectra motor x16xel. Probleme:
1.De fapt variatia de turatie este intre 800 si 1000 rpm, si in momentul in care variaza are o trepidatie usoara ( se scutura putin), dar aceasta se intampla destul de rar.Nu stiu de ce are aceasta variatie deoarece motorul merge super-rotund si trage bine. In schimb in treapta 1 cam da in nas, trebuie sa o calc mai tare ca sa nu dea in nas, dupa aceea nu mai are nici o problema. Poate stiti careva unde ar fi problema.
2.La pornirea la rece , pleaca la prima cheie si cam un minut sta turata la 1300 rpm, dupa aceea revine la turatia normala si merge OK. Problema este ca cateodata cand o pornesc si motorul este deja cald (80-90 gradeC) sta turata la 1300 rpm ca si cand ar fi rece.Este drept ca mi s-a intamplat doar de 2 ori pana acum dar banuiesc ca nu este OK.
Inca ceva : am iesit la drum cu ea si m-a socat cat de turata merge, adica eu merg de obicei intre 120 si 140 km/h, iar turatia la masina asta la 120 km/h este de 3500 rpm ! o fi in regula ? nu este cam turat ?
thanx
senzorul de temperatura al motorului este cam decalibrat se afla sub termostat o mufa cu doua fire il poti verifica la o temperatura de 90grade a motorului ar trebui sa aiba o rezistenta de 200-300ohmi cu mufa scoasa iar cu mufa bagata si motorul pornit te pui in paralel cu el cu un voltmetru, la 90 de grade ar trebui sa ai in jur de 2volti, tensiune ce scade cu cit urca temperatura. Bafta la masuratori Cool
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Daca e senzorul decalibrat , nu ar trebui sa vada si pe bord o temperatura aiurea ?
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Acolo daca te uiti atent ai doi senzori cel din bord e cu un singur fir nu au treaba unul cu altul cel cu doua fire are si legatura cu socul automat si e comandat de ECU celalalt indica doar temperatura si atit.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Prima oara trebuie rezolvata problema cu incarcarea si tot ce tine de ea. Totul trebuie sa fie in parametri.
Abia apoi se trateaza alte erori, daca mai exista.

Bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR