- C0nV1cT3d
- **
- 109 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
C0nV1cT3d
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- C0nV1cT3d
- **
- 109 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
C0nV1cT3d
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
se pare ca nu intelegi ce spune Dan.
pana la urma e problema ta cu ''cheita'' si ''conducta''...
nu inteleg ce tot ai cu ele!
da-le dracului pe alea, ca nu conteaza daca sau care se aprinde.
fa o testare cu un Op-com sau Tech2GM, nu cu un tester universal,egal ce marca este (KTS, DELPHI,etc.) si uita-te la valori!
pana la urma e problema ta cu ''cheita'' si ''conducta''...
nu inteleg ce tot ai cu ele!
da-le dracului pe alea, ca nu conteaza daca sau care se aprinde.
fa o testare cu un Op-com sau Tech2GM, nu cu un tester universal,egal ce marca este (KTS, DELPHI,etc.) si uita-te la valori!
- C0nV1cT3d
- **
- 109 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
C0nV1cT3d
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
ghetu538
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2005
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
ghetu538
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 777 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 777
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- C0nV1cT3d
- **
- 109 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
C0nV1cT3d
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
alade
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua , sunt un mic urmaritor al discutiilor dvs pana in momentul de fata cand un opelul pe care l conduceam a inceput sa aiba problemele mai sus mentionate.(precizez am citit dupa ce am fost la service si am cheltuit bani ) am zis sa merg la un service cu un tester sa verifice, a vefiricat a sters toate erorile toate bune si frumoase m ia zis pompa de benzina, am schimbat pompa de benzina ... (in aceeasi zi am ramas in pana pe undeva pe centura ) masina are urmatorul comportament :
* la acceleratie cade turatia se opreste motoru (asta pana ce am schimbat pompa de benzina ) acum nu se accelereaza mai sus de 3000 si da nas la accelerati . curatarea a fost facuta si la erg si la trotle body si tot nu am scos o la capat merge o perioada si dupa ce sa incalzit sa zic mai bine, incepe si da nas sau cand o accelerez in loc sa prinda turatie cade si urmeaza oprirea motorului
* la acceleratie cade turatia se opreste motoru (asta pana ce am schimbat pompa de benzina ) acum nu se accelereaza mai sus de 3000 si da nas la accelerati . curatarea a fost facuta si la erg si la trotle body si tot nu am scos o la capat merge o perioada si dupa ce sa incalzit sa zic mai bine, incepe si da nas sau cand o accelerez in loc sa prinda turatie cade si urmeaza oprirea motorului
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- george1972
- *
- 1 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Astra 2001 z16xe
- Covasna
george1972
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
va rog frumos daca detine cineva ceva informatii despre problema tehnica pe care o am cu opelul meu , model astra g cc 1,6 16v benzina ,cod motor z16xe an fab 2001 si anume: motorul porneste normal la prima cheie ,cand motorul este rece,apoi dupa un scurt timp ,daca scade turatia sub 1500-1200 ,apare avaria martor cheita.In acel moment motorul nu mai are putere,el functioneaza totusi normal ,nu scoate fum ,merge rotund.Daca fac reset de la cheie ,adica opresc si pornesc de cateva ori motorul isi revine la parametrii normali pt un scurt timp ,la uramatorea scadere a turatiei,cand apare din nou aceea avarie.Am dus masina la cateva service-uri ,dar mi-au spus ca la citirea erorilor din lista de evenimente , n-au gasit nimic.Am dus-o intr-un final la reprezentanta opel brasov ,cei de acolo mi-au spus ca este defect calculatorul de motor.Sunt electronist ,asa ca am incercat sa repar modulul respectiv.N-am reusit sa-l repar ,dar am cateva indoieli ca aceasta problema nu este din cauza modulului respectiv.Eram in italia si am pus benzina de la o firma ,ca sa nu-i dau numele.Din acel moment mi-a aparut aceea avarie.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor, CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General edit by StefanTolos
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor, CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General edit by StefanTolos
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
schumy1502 a scris:am incercuit in poza unde sa verifici
sa fi foarte atent caci altfel s-ar putea sa ratezi pinii cu lipituri proaste
eu am tras usor de ei abia dupa ce am inlaturat gelul acela cu scobitori multe
am refacut lipiturile cu cositor foarte subtire si fir de argint
sa fi foarte atent caci altfel s-ar putea sa ratezi pinii cu lipituri proaste
eu am tras usor de ei abia dupa ce am inlaturat gelul acela cu scobitori multe
am refacut lipiturile cu cositor foarte subtire si fir de argint
Am o problema similara as vrea sa stiu dupa ce refac lipitura daca intra adevar e o lipitura cu ce lipesc "fundul" ECU la loc la mine pun o surubelnita intre mufa aia X72 si corpul ECU si fac un pic de parghie sa opreste motorul ca sa nu mai zic de figurile care le face :
Am un astra g 1.6 twinport si am o problema:
- acum o sapt mi-a aparut cheita in bord dupa ce am forjat-o prin oras vro 10 min schimband numai in 6000 desi am facut asta de f multe ori de un an de cand o am
-am fost la tester eroare P0340 Senzor turatie vibrochen, facut comanda
-intre timp am tras pe calc. de acasa TIS 2000 si am inceput sa ma uit pe acolo
- am mers cu masina asa cu eroarea deoarece a fost week-end si nu venea senzorul,
luni dimineata cand a inceput sa faca din ce in ce mai urat :-dadea in nas , - nu mai tragea, -tremura , am mers asa toata ziua seara am lasat-o 20 min dupa care am fost sa o pornesc s-a stans cheita si s-a aprins motorasul nu mai tragea deloc statea ralantiul la 1300 si cand apasam pe pedala in fund se ducea pana in 1500 nu am mai putut sa circul cu ea ,am scos bornele la baterie ;
- a doua zi dim parca nici nu se intamplase mergea tragea
-am mers iar la tester si aici o sumedenie de erori
P0335 No Engine RPM Signal
P0120 Throttle Position Sensor 1 Voltage Low
P0120 Throttle Position Sensor 1-2 Correlation
P0220 Throttle Position Sensor 2 Voltage High
P1550 Limp Home - Electronic Throttle Control Power Management
P1550 Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
P1550 Limp Home - Electronic Throttle Control Forced Engine Shutdown
P0340 Camshaft Sensor Incorrect Signal
P1405 Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High
P1405 Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit Low
- am inlocuit senzorul sters erorile si imi dadea iar,
P0120 Throttle Position Sensor 1-2 Correlation
P0220 Throttle Position Sensor 2 Voltage High
-am desfacut cablajul pana la calc mufa aia x72 avea un papuc sarit(posibil din cauza ca am desfacut-o) l-am pus la loc am pus mufa la loc
-imi da eroare P0340
si inca ceva daca trag mai tare dar nu foarte tare de x72 mufa care intra in calc mi se opreste motorul
Mentionez ca toate aceste operatiuni le-am facut la un service cu un prieten bun care e inginer auto si cu inca un inginer .
Diagnosticarea am facut-o in 2 moduri si in fiecare mod am dat peste aceleasi erori cu Testerul de la service si cu testul cu pedalele si numarat de cate ori clipeste cheita dupa care m-au uitat in TIS si am vazut ce reprezinta fiecare eroare
Si inca ceva cand motorul e rece merge normal nu se aprinde cheita nu da in nas trage bine .
Inca o observatie cand nu se aprinde cheita la pornire sau imediat dupa se aprinde daca trec de 5000 rpm si inainte sa se aprinda se simpte un moment de "respiro" in acceleratia masinii care nu era acolo inainte , la fel si pe loc daca o turez cand ajunde la 5000 tremura un pic si se aprinde cheita .
Am uitat sa precizez ca nu am curatat inca Throttle body si EGR si inca o intrebare pt. cunoscatori e normal ca dechiderea acceleratiei pe tester cu contactul pus fara motor pornit sa fie de 17%?
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
CS11ALC
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
Buna. Se pare,adica sigur,am o problema cu masina mea, Opel Vectra B, Z16XE, prima mea masina. Fac apel la d-nii DanCuciureanu, Maiandrei si in special d-nului 1.7dti_edition2000 (se spune ca este specialist in ECU). Masina se comporta bine pana in momentul cand se aprinde,bineinteles, becul cu masinuta. Din acel moment masina nu mai trage, nu mai are sprint. Am fost la un service in oras,pe tester arata 1120, 1122, clapeta de accelerare . Am cumparat una la second-hand (schrot vinga) si nimic. Acum masina este la unul din cei mai buni electricieni din zona, aceeasi diagnoza, si se mai aude si pompa de benzina in spate,mergand, ceea ce nu este bine. A fost curatata clapeta cu solutie speciala pentru clapeta, a incercat baiatul, dar raspunsul este, din pacate, ECU. Sfaturi ? Cum pot lua legatura cu d-nul 1.7dti_edition2000 ? Va multumesc anticipat.
- cristi2307
- OP
- 764 mesaje
- din 17 Jan 2008
- Vectra 2001 Z18XE, ex Z16XE
- Brasov
cristi2307
- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z18XE, ex Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2008
- Mesaj Privat
CS11ALC a scris:Cum pot lua legatura cu d-nul 1.7dti_edition2000 ?
www.ecu.ro
Nu mai cumpara nimic pana nu discuti cu d-nul Mihai (1.7dti_edition2000) !
crysty30
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2011
- Mesaj Privat
- mititelu denis
- *
- 10 mesaje
- din 25 Jun 2010
- Astra 2003
- Calarasi
mititelu denis
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema asemanatoare cu ce se discuta pe aici.
astra z18xe
Cand pornesc sta turata cam 1500 turatii sau se balbaie si nu se accelereaza deloc, daca opresc si pun contactul de 2,3 ori apoi pornesc merge normal masina. Nu se aprinde nimic in bord, la tester am urmatoarele:
P0130 02 sensor 1 Open Circuit
P0130 02 sensor 1 Incorect signal
P0170 Rich Exhaust
P1525 Limp Home Position Error
P1550 Electronic Throttle Control Power Management
P0134 Sensor Circuit Open Bank 1 Sensor 1
P1526 Throttle Position Adaption Error
P0140 Sensor 2 Incorrect Signal
Cam multe! Astept sfaturi. Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta.
astra z18xe
Cand pornesc sta turata cam 1500 turatii sau se balbaie si nu se accelereaza deloc, daca opresc si pun contactul de 2,3 ori apoi pornesc merge normal masina. Nu se aprinde nimic in bord, la tester am urmatoarele:
P0130 02 sensor 1 Open Circuit
P0130 02 sensor 1 Incorect signal
P0170 Rich Exhaust
P1525 Limp Home Position Error
P1550 Electronic Throttle Control Power Management
P0134 Sensor Circuit Open Bank 1 Sensor 1
P1526 Throttle Position Adaption Error
P0140 Sensor 2 Incorrect Signal
Cam multe! Astept sfaturi. Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta.