- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- adilos
- ***
- 663 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
GabiB-77 a scris:Si ai incercat sa faci o proba cu el pe masina? Daca-l conectezi si umbli la rotita de reglaj din blocul de lumini functioneaza? Intreb asta pentru ca acum cateva luni am aflat ca cei care au astfel de faruri originale nu au reglaj in blocul de lumini
nu este vorba cumva de cei care au AFL-uri ? ca la aia intradevar nu exista acel butonas dar la cele cu far cu lupa fara AFL cred ca exista acel buton pentru reglarea inaltimii farului... sper sa nu ma insel dar parca asa am vazut la masina din reprezentanta...
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nu ma pronunt, eu la toate am vazut ca nu aveau, s-ar putea sa fi avut eu "norocul" sa fi vazut doar modele cu AFL... Oricum zic ca am lamurit, motoras reglaj faruri exista si se poate controla din blocul de lumini daca exista acea "rotita" aferenta.
Cat despre un kit aftermarket de xenon ( csenon ) pentru a-l monta pe far Hella e nevoie de bec D2S, dar asta nu l-am vazut la vanzare cu balast incorporat, cum este cazul D1S, deci pe langa bec e nevoie de un adaptor D2S catre balast normal de "csenon" precum si un balast normal... Mufa standard din far catre xenon becul din lupa contine 4 pini (care probabil se infige in balastul original), ar fi util un "pinouts" la acesta mufa pentru ca sunt curios ce se conecteaza de aici, probabil si "caciulita" care culiseaza in lupa pentru faza scurta/faza lunga (prin logica ar trebui sa fie un + si un - pentru faza scurta si un + si un - pentru culisarea "caciulita").
Incerc, in masura timpului disponibil, sa ma documentez pe aceasta linie...
LE: se vorbea de un .pdf mai sus, asta e link-ul pentru montaj: http://dynabeam.hella-onlin...ge_opel_astra.pdf , dar ce ma intereseaza pe mine acum, acea mufa de conectare a balastului, nu este prezenta in tutorial
Exista coduri specifice Hella:
1ZL 009 487 801 - Right Hand Traffic (asta e pentru Romania)
1ZL 009 487 811 - Left Hand Traffic (Marea Britanie)
A nu se face confuzia intre RHT de mai sus si RHD (Right Hand Drive), ca RHD e pentru Maria Britanie, Hong Kong, etc.
@costel.diaconu - poti face o folografie la eticheta GM sau in alt loc unde gasesti acest cod, eu nu l-am gasit
LE2: deci, daca tot am vazut azi un Hella in fata ochilor sa dezvoltam:
1. Acea mufa cu 4 fire(fig.1) in cealalta parte are o alta mufa(fig.2), in exteriorul farului, jos care probabil se conecteaza la senzori (deci acest cablu cu cele 2 mufe iese din discutie daca nu se doreste AFL)
2. In cablu de la pct.1 ajung 2 fire de la mufa de conectare a farului
3. Acele 2 fire sunt cel mai probabil 12V si masa, deci sunt firele la care se conecteaza becul de csenon
4. Lamela care culiseaza in sus pentru faza lunga in lupa se conecteaza la alimentarea becului H7 de la faza lunga, deci a iesit din discutie ceea ce am presupus mai sus
Prin urmare e nevoie de un far, un kit de csenon cu bec DS2 si adaptor de la acest bec la balastul normal after market si asta e tot - nu cred ca mai e nevoie sa adaug un bec H7 halogen, unul de pozitie si unul de semnalizare cu sau fara fasung, depinde cum este achizitionat farul
Ultima modificare facuta de GabiB77 la Mie 22 Dec, 2010 9:30 pm, modificat de 2 ori in total
Cat despre un kit aftermarket de xenon ( csenon ) pentru a-l monta pe far Hella e nevoie de bec D2S, dar asta nu l-am vazut la vanzare cu balast incorporat, cum este cazul D1S, deci pe langa bec e nevoie de un adaptor D2S catre balast normal de "csenon" precum si un balast normal... Mufa standard din far catre xenon becul din lupa contine 4 pini (care probabil se infige in balastul original), ar fi util un "pinouts" la acesta mufa pentru ca sunt curios ce se conecteaza de aici, probabil si "caciulita" care culiseaza in lupa pentru faza scurta/faza lunga (prin logica ar trebui sa fie un + si un - pentru faza scurta si un + si un - pentru culisarea "caciulita").
Incerc, in masura timpului disponibil, sa ma documentez pe aceasta linie...
LE: se vorbea de un .pdf mai sus, asta e link-ul pentru montaj: http://dynabeam.hella-onlin...ge_opel_astra.pdf , dar ce ma intereseaza pe mine acum, acea mufa de conectare a balastului, nu este prezenta in tutorial
adilos a scris:ok,am inteles,dar despre farurile astea cum imi dau seama daca sunt LWD sau RWD?
Exista coduri specifice Hella:
1ZL 009 487 801 - Right Hand Traffic (asta e pentru Romania)
1ZL 009 487 811 - Left Hand Traffic (Marea Britanie)
A nu se face confuzia intre RHT de mai sus si RHD (Right Hand Drive), ca RHD e pentru Maria Britanie, Hong Kong, etc.
@costel.diaconu - poti face o folografie la eticheta GM sau in alt loc unde gasesti acest cod, eu nu l-am gasit
LE2: deci, daca tot am vazut azi un Hella in fata ochilor sa dezvoltam:
1. Acea mufa cu 4 fire(fig.1) in cealalta parte are o alta mufa(fig.2), in exteriorul farului, jos care probabil se conecteaza la senzori (deci acest cablu cu cele 2 mufe iese din discutie daca nu se doreste AFL)
2. In cablu de la pct.1 ajung 2 fire de la mufa de conectare a farului
3. Acele 2 fire sunt cel mai probabil 12V si masa, deci sunt firele la care se conecteaza becul de csenon
4. Lamela care culiseaza in sus pentru faza lunga in lupa se conecteaza la alimentarea becului H7 de la faza lunga, deci a iesit din discutie ceea ce am presupus mai sus
Prin urmare e nevoie de un far, un kit de csenon cu bec DS2 si adaptor de la acest bec la balastul normal after market si asta e tot - nu cred ca mai e nevoie sa adaug un bec H7 halogen, unul de pozitie si unul de semnalizare cu sau fara fasung, depinde cum este achizitionat farul
Ultima modificare facuta de GabiB77 la Mie 22 Dec, 2010 9:30 pm, modificat de 2 ori in total
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- adilos
- ***
- 663 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
alex82 a scris:Am cumparat un far stanga cu afl si unu dreapta fara si cel din dreapta se poate regla din masina. Dar am o problema ca nu se aprinde faza scurta la nicunu din faruri, cu droserele originale si nu stiu daca e din drosere sau din altceva.Poate ma ajuta cineva cu o idee.Va multumesc
cred ca trebuie sa le activezi.
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- adilos
- ***
- 663 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- adilos
- ***
- 663 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- adilos
- ***
- 663 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- adilos
- ***
- 663 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
GabiB-77 a scris:
Alex, vad ca tu ai unul cu AFL si unul fara... Au serii diferite (cum scrie si pe site la Hella) sau pur si simplu la unul i-a scos coneva AFL-ul din el?
alex82 a scris:
Stii ca nu poti sa le reglezi din buton pe cele cu afl doar cele fara merg ca m-am lamurit azi.
Stii ca nu poti sa le reglezi din buton pe cele cu afl doar cele fara merg ca m-am lamurit azi.
Alex, vad ca tu ai unul cu AFL si unul fara... Au serii diferite (cum scrie si pe site la Hella) sau pur si simplu la unul i-a scos coneva AFL-ul din el?
Asa le-am gasit si la 250 de ron buc crezi ca stateam sa fac figuri ) problema e ca nu se aprinde nicunu si am schimbat intre ele droserele, becurile si nimik.
P.s:Nu e scos afl ci doar e fara, dar e mai misto ca se reglraza din buton.
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
GabiB-77 a scris:Mda, la pretul asta abia gasesti faruri normale de H , fara lupa... E posibil sa fie nevoie si de activare cu Tech2, dar incearca sa verifici cu un halogen normal daca totusi si 12V in mufa care se infige in balast, e posibil sa fie vreun fir intrerupt
Le mai dau o data jos si ma uit dar andrei a zis citez "Lipsesc cateva elemente, uitate pe schema" dar nu am schema ca sa imi dau seama ce trebuie facut.