Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • kla87

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
[quote="stefan_10"]Ai incercat sa cureti EGR si Throttle Body?am fost la service care mi a curatat EGR dar la fel se comporta,am facut o spalare de bujii si acelasi lucru.imi zice mecanicu ca s ar putea sa fie bujiile de vina.cam la ce pret sunt?]
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9845
https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=bujii
kla87 tu chiar nu stii sa folosesti CAUTARE ?
  • Allyn87

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
69 euro un lant distributie adus din germania de la opel original e un pret bun?
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Similar cu preturile de pe la noi
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Allyn87 a scris:69 euro un lant distributie adus din germania de la opel original e un pret bun?


Mai omule mai lasa Germania aia , la noi pe original lantul este 135 lei ! Nu se schimba numai lantul, ai o lista intreaga.
De cite ori sa mai pun trimiterea Distributie Agila Z10XE/Z10XEP/Z12XE ?
Acolo ai lista :
PIESE LA Z10XE:

1buc 90529570 / 56 36 360 CHAIN, TIMING 133lei
1buc 90531862 / 6 36 808 RAIL, SLIDE, TIMING CHAIN 9,50lei
1buc 90531861 / 6 36 807 RAIL, GUIDE, TIMING CHAIN 13,30lei
1buc 90572153 / 6 36 821 RAIL, TENSION, TIMING CHAIN 23,75lei
1buc 55352909 / 56 36 457 TENSIONER, TIMING CHAIN 169,10lei

2buc 11098761 / 20 05 626 SCREW, M6 X 30, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER HEAD 1,90lei
1buc 11099641 / 20 05 638 SCREW, M10 X 60, TIMING SPROCKET ON CAMSHAFT 4,75lei
1buc 9129242 / 6 14 986 SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY HUB TO CRANKSHAFT 10,45lei
1buc 9157000 / 13 38 860 SEAL, THERMOSTAT COVER TO WATER PUMP HOUSING -vine cu pompa 4,75lei
1buc 90571925 / 6 38 199 SEAL, RING, OIL PUMP 31,35lei
1buc 9157567 / 6 38 225 GASKET, OIL PUMP TO CYLINDER BLOCK 69,35lei
1buc 90529438 / 6 52 610 GASKET, OIL PAN AND BAFFLE (cod nou 55353798 6 52 647) 40lei
1buc 24403772 / 6 07 499 GASKET, CYLINDER HEAD COVER -se poate refolosi cea veche
1buc 55557507 / 58 54 988 GASKET, CATALYTIC CONVERTER TO EXHAUST PIPE 10lei
1buc 90190637 / 6 48 406 SEAL RING, OIL PAN SUCTION TUBE -optional, pentru a curata si sorbul
1buc 90531119 / 20 62 506 BOLT, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER BLOCK
2buc 11098761 / 20 05 626 SCREW, M6 X 30, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER HEAD
1buc 90570204 / 13 34 633 GASKET, WATER PUMP TO TIMING HOUSING -vine cu pompa
3buc 9157116 / 8 54 900 NUT, HEX, M8, FRONT EXHAUST PIPE TO CATALYST

In mare cu 540 lei aveti toate piesele dar fara curea, pompa apa, antigel si ulei+filtru.
Dupa cum se vede in afara de lant, intinzator si patine avem numai suruburi, simering, garnituri.

Preturile sunt pentru cele originale.
Curea accesorii alternator/pompa apa :
fara AC = 5PK1125, dar original si indicat ar fi 5PK1230
cu AC = 5PK1360
Producatori : Bosch, Contitech, Dayco, Flennor, Gates, Goodyear, Hutchinson, Metzger, Meyle, Optibelt, Pex, Quiton Hazell, SCT Germany, SKF, Triscan
Este indicat sa o inlocuiti daca este crapata.
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
asa face si la mine la plecarea dupa loc cel putin asa face daca pleci cu ea putin turata si ambreiaju nitel calcat
la o dacie iti garantez ca ti-ar muri imediat motorul
mai poate sa fie si din o mie de cauze pe care le gasesti daca rasfuieti forumul nitel
  • kla87

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
szilid a scris:Nu stiti am distributia pe lant sau pe curea?
sal,eu am un motor exact ca cel de care intrebi despre distributie si este pe lant.sper sa te ajute informatia.
  • Allyn87

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ms pt raspunsuri o sa revin dupa cei schimb piesele sper sa nu ma coste mult!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai cita mesajul Allyn87 .
Ai aici info : https://www.clubopel.com/vie...4694&start=60
  • Allyn87

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Distributie Agila Z10XE/Z10XEP/Z12XE
Distributie Corsa Z10/12XE - costuri, verificare, totul
AGILA - Ulei motor Z10XE, Z10XEP, Z12XE, Z12XEP, Z14XE
Ulei motor Corsa benzina
Motorasul galben indica o problema de exhaust, trebuie facuta o diagnoza. Schimba uleiul mai intii. Masina are peste 150,000km posibil chiar 181,500 daca face asa urit.
Daca esti din Craiova sau pe aproape te pot pune in contact cu cineva care stie motorul asta si iti face si o diagnoza.
Spor la citit.

Cum facem sa iau si eu legatura cu mecanicul de care zici eu am fost si azi la craiova, masina ma nenultumeste rau nu mai ia mai mult de 110 si nu are putre, iam schimbat ulei filtre mai am pe cel de benzina sal schimb, cand iam schimbat uleiul mi-a zis baiatul k merge in pistoane unul nu lucreaza, ulei nu consuma
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai schimbat cumva distributia la Craiova ? !
Imi faci scurt istoric la masina pe PM, sper sa nu fi ajuns si tu unde cred eu ! Evil or Very Mad
  • Allyn87

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai schimbat cumva distributia la Craiova ? !
Imi faci scurt istoric la masina pe PM, sper sa nu fi ajuns si tu unde cred eu ! Evil or Very Mad

Problema cred k e k si rez am un injector infundat unu merge bine iar al 3 lea functioneaza la parametri redusi
Skip ads

  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
buna sunt nou pe forum si totodata noul posesor al unui corsa 2001 cu 48 mii km benzina
eu am skoda fabia si corsa l-am luat pt prietena mea insa cand am luat-o la o tura am constatat ca vibreaza cam tare motorul mai ales cand e subturat sau cand e turat foarte tare
precizez ca masina are 3 pistoane si la ralanti motorul merge de parca nici nu ar fi pornit (super),
e firesc sa fie asa din cauza ca are doar 3 pistoane si nu e asa echilibrat motorul ca unul cu 4 pistoane?
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si daca imi mai puteti spune va rog:
la acest model de corsa din 2001 cu 3 pistoane pe benzina motorul este cu distributie pe lant sau pe curea?
multumesc!
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aici se discuta despre tipul tau de motor: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7773
Era situat cu cateva topicuri mai jos pe pagina Cool . Sa-ti stapanesti sanatos masinuta.
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
buna ajutati-ma si pe mine pls
am cumparat de o saptamana un corsa benzinar din 2001 cu 3 pistoane si e foarte putin rulat,arata impecabil iar motorul la ralanti merge de nici nu se aude nici n-ai stii ca e pornit insa cand dau sa pornesc de pe loc incepe sa tremure toata masina pana ce prind demaraj,,,parca ar trebui turata mai tare sau de ex cand o turez prea tara incepe sa sune a avion......dar in generam ma supara faptul ca trremura motorul si vibreaza pe la viteza a-1a sau cand e subturata masina,,,,,precizez ca am trecut pe corsa de la o fabia cu motor de 16 in 4 pistoane,,,sa fie diferenta de 1 piston si faptul ca avand doar 3 pistoane motorul nu e chiar asa echilibrat...la voi tot asa e?
  • Batman

  • Mesaje scrise: 367
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16SHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu ai ceva probleme cu ambreiajul. Sau poate nu te-ai obisnuit tu cu pedala de ambreiaj si dai drumul prea repede.
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
e adevarat ca nici la ambreaj nu m-am obisnuit inca pentru ca la skoda era foarte silentios si pornea de pe loc chiar fara ambreaj insa motorul e buba...mi se pare ca este cam tremurici si vibrator chiar si in mers...desi la relantii nici nu-l aud e vorba de tuirratie,,,cand ii dau turatie incep sa-l aud cum capata sunet...
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca sunt discutii despre intretinerea motorului tau. Poate e de la ulei, throttle si EGR murdare, sau poate trebuie sa te obisnuiesti cu masina. Iti imaginezi ca mare lucru nu-ti putem spune, dat fiindca este o relatare subiectiva. Daca poti pune realiza o filmare cu sunet, pentru comparatie, ar ajuta.
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ai dreptate,prea multe detalii nu pot primi insa ceea ce pot spune este ca acea vibratie nu provine din vreo defectiune asta o spun clar insa ceream doar o parere despre aceste motoare,si de la cei car conduc astfel de corsa cu 3 pistoane...int-adevar cred ca tre s ama obisnuiesc cu ambreajul si masina deoarece nu este o masina sa pot porni din loc lasand ambreajul aproape brusc cum faceam la skoda....trebuie o oarecare forfecare intre acceleratie si ambreaj...am observat ca daca reusesc sa adaptez vitza nu face asa urat
ceea ce regret e doar faptul ca am luat cu 3 pistoane gandindu-ma la consum redus in loc sa iau cu 4 si sa fie mai silentioasa,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR