Iatã cã dupã un an de zile, în care am schimbat un motor... ghinionul mã urmãrește iar.
Am pus într-un grafic pe axa X timpul mãsurat în secunde, de la 0 la 26 de secunde, iar pe axa Y presiunea în MPa. Dunga roz semnificã presiunea din rampa comunã, care timp de 13-14 secunde rãmâne în jurul a 11-12 MPa (110-120 bari)... Abia dupã 14 secunde, motorul pornește.
Suspectez cã ar fi:
a) pompa de înaltã presiune;
b) regulatorul de presiune de rampa comunã.
În bord nu îmi apare nicio eroare, însã am pãțit de douã ori în mers sã urc un deal / fac o depãșire în care mi-a dat în nas și mi-a tãiat injecția. Erori apãrute:
a) P1191 - Rail Pressure Range/Performance (0B)
b) P0093 - High Pressure Diagnosis Malfunction (0
c) P1191 - Rail Oil Low Pressure (03)
Culmea mãi fraților cã 15.000 de kilometri a mers perfect, iar de când au venit cãldurile / temperaturi peste 10 grade Celsius, îmi ia și 30 de secunde sã o pornesc. I-am schimbat filtrul de motorinã, curat totul, motorinã vine pe rampã...
Vã cer, din nou, o pãrere, cã tot e sãrbãtoare și mai toate service-urile sunt închise.