catavencuadelin- Suspendat
- 443 mesaje
- din 05 Feb 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Bucuresti
catavencuadelin- Mesaje scrise: 443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Se demonteaza pe loc deobicei....daca spatiul permite introducerea unei prese.
Se schimba doar rulmentul. Gasesti aici pe forum in functie de ce compresor ai ce rulment este. Nu lua decat ce a fost pe original.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=42389
- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
Ultima oara cand am dat drumul la AC (acu vreo 2 zile) am remarcat, cu stupoare, ca pe grila din stanga baga aer rece, iar pe cea centrala baga aer cald, la temperatura exterioara; pe cea din dreapta era ceva mai rece dacat pe cea centrala, dat mai cald decat pe cea din stanga.
Cumva, pe zafira A, cu AC, exista mai multi voleti pentru stanga-dreapta? Sau e ca la frigidere, cand se pierde freonul, raceste din ce in ce mai putin?
Multumesc
68and
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2017
- Mesaj Privat
mmg
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
Ultima oara cand am dat drumul la AC (acu vreo 2 zile) am remarcat, cu stupoare, ca pe grila din stanga baga aer rece, iar pe cea centrala baga aer cald, la temperatura exterioara; pe cea din dreapta era ceva mai rece dacat pe cea centrala, dat mai cald decat pe cea din stanga.
Cumva, pe zafira A, cu AC, exista mai multi voleti pentru stanga-dreapta? Sau e ca la frigidere, cand se pierde freonul, raceste din ce in ce mai putin?
Multumesc
Cum ai rezolvat ca si eu am acum aceeasi pb, in plus racirea este scazuta iarcompresorul si ventilatorul se tot invart...

Adrian9999- Suspendat
- 36 mesaje
- din 27 Mai 2017
- Zafira 2001 Z16XE
- Dolj
Adrian9999- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2017
- Mesaj Privat
S9093
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2020
- Mesaj Privat
Am schimbat siguranta si dupa aprox 100km s-a ars dinnou.
Mai patit cineva, nu stiti din ce cauza sau pe unde ar putea fi scurtul?
Siguranta aceea la ce duce, care este circuitul ei.
Daca ati avea o schema electrica de la ea mi-ar fi de mare ajutor.
Multumesc.
- LDivora
- *****
- 3,076 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
S9093
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2020
- Mesaj Privat
Sa faca asa mare diferenta 2.5A, ar fi 30w in plus...
In orice caz daca aveti o schema ar fi super caoricum nu strica daca as verifica si cablajul :p
Inca o chestie...e normal pe manometru sa am 7bar (admisie) si pe interfata sa citeasca 27?...clima functioneaza chiar si asa doar ca imi pare dubios sa fie scalata asa....
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
pe schema apare de 5 A pentru zafira A 2002, y20dth.

firul ajunge din siguranta la modulul de comanda ventilatoare care se afla in aripa de pe partea soferului

acel modul ar trebui sa aibe 2 mufe
firul tau ajunge in mufa x63 - cea de intrare

acolo ajunge pe pinul 20 care este asta de mai jos

ar trebui sa ajungi la acea mufa si sa vezi daca nu cumva pe traseul dintre siguranta si ea nu s-a distrus izolatia. daca nu dibuiesti repede poti pune de proba un fir in paralel intre sig si mufa
vezi sa nu se fi frecat cablajul acolo unde intra din compartimentl motor in aripa sau prin spatele sigurantelor.
daca nu gasesti nimic si se arde in continuare poate fi modulul defect - sigurante e pe comanda, nu pe forta, daca era pe forta puteai suspecta ventilatorul.
aceasta e doar parerea mea.
ps - vad ca ai postat intimp ce scriam eu - unitatile de masura cum sint la masuratoarea ta ? identice?
S9093
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2020
- Mesaj Privat
Acolo la modulul din aripa erau niste fire cu izolatia distrusa dar le-am izolat si totusi a ars siguranta...
De asta ma gandeam si eu ca e siguranta mica nu e de forta ca sa fie problema ceva parte de actionare, ar fi ceva de comanda.
Am desfacut si modulul, la releul care actioneaza compresorul e un releu cu 2 bobine care sunt alimentate din exteriorul modulului, initial am banuit releul dar el este functional.
Deci siguranta aia 40 de 5A practic alimenteaza (intra) in modulul din aripa si in cazul ala problema poate fi ori de la modul ori partiile de dupa modul (dupa logica mea)...
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
vezi sa faca si siguranta sa faca bine contact, si mufa sa faca bine contact, sa nu fie prajita prin zonele e contact.
pe schema vad ca e data valoarea de 5A, nu stiu ce sa zic daca sa pui 7,5 A, daca e sa fie scurt o va arde oricum si nu cred sa fie problema.
eu as mai verifica totusi traseul, cum am zis dar daca se mentine defectul e modulul defect dupa mine.
La masuratori nu stiu ce sa zic, ma gindeam ca poate ai un instrument in o unitate de masura si celalalt in alta dar daca sint identice, nu stiu.
- george_slz
- ***
- 535 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 535
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
La fiecare 2 ani am completat freonul si uleiul potrivit la service specializat opel, si imediat dupa completare tot aer insuficient de rece baga.
Temperatura de care ma plang este constatata fara sa alterez functiile climei, adica cand e pe LOW si face recircularea aerului.
In 2015 am schimbat compresorul pt niste pb mecanice,tot atunci am si schimbat filtru de uscare, plus ca au zis ca au curatat sitemul cu azot sau nu ceva de genul.
La incarcarea de ieri aparatul de incarcare nu a remarcat anomalii cu presiunile din sistem.
Tot ieri am spalat cu jet si radiatoarele.
Intrebarea mea este cum diagnostichez corect care piesa e defecta: compresorul sau valva HI-LOW si daca ma puteti indruma catre CINEVA care nu ia pielea de pe mine si poate sa repare clima.
- george_slz
- ***
- 535 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 535
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
DCiuchi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2018
- Mesaj Privat