Ai uitat parola? .


  • iuliusromeo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva D-D/OBD din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2015

Nu cred ca vrei sa respiri aerul ala in pas alergator. Cand e frig mai merge, dar cand e cald ... . Nici in Oradea nu e mai bine la orele de varf.
  • Rusu23

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2013

Buna ziua,

am un z17dth, anul acesta nu prea a bagat caldura . La primul drum am intrat in meniul ascuns, mers cu 100 km/ h , deja mersesem de 30 min incontinuu , iar in bord imi aratau 76 de grade, abia la 130km/h urca la 80 grade.

Temperatura era de 6-7 grade afara.

Termostat defect ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,668
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Da.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Apr 2008

Termostatul e de vina. Si eu am aceeasi problema si stiu ca e blocat de deschis. L-am achizitionat si cum se incalzese afara urmeaza sa-l schimb.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Apr 2008

Termostatul e de vina. Si eu am aceeasi problema si stiu ca e blocat pe deschis. L-am achizitionat nou original BEHR si cum se incalzese afara urmeaza sa-l schimb.
  • Talex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2016

salut, la un opel astra H din 2006 cum vad cat este ridicata caldura ca nu am in bord..
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 1,863
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

Activezi in BC temperatura motorului.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Settings cateva secunde, apoi apesi butonul bc de cateva ori pana va aparea un afisaj ce include un rand cu coolent temperature
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva z17dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2011

buna ziua,am la masina facut de mine sistemul de prancalzire al apei pe 3 bujii luat de pe renault sau ford,pus cu buton push tip sonerie releu pe contact cheie si releu de forta pe bujii+siguranta termica ptr protectie dar am alimentat doar doua din cele trei bujii avand alternator de 100A.Vreau sa stiu daca pot monta tot clasic un releu de bujii incandescente pentru a avea pulsatii pe toate cele trei bujii fara a suprasolicita alternatorul si care este temporizarea pe care o da releul sau temporizarea este facuta de ecu,releul functionand pulsatoriu pana la o eventuala comanda de oprit.multumesc 
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,312
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra z13Tdci din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

Fiecare releu de temporizare bujii incandescente,are propriile caracteristici tehnice... Ceri date tehnice despre un releu pe care tu,nu il ai... De regula se cauta releul functie de necesitatile locului unde se monteaza si se urmareste o concordanta intre bujii si releu,ca parametrii tehnici... Totul se face cu cap...,altfel...! Apropo...,nu toate releele respective,au alimentarea bujiilor in impulsuri,o parte au incorporat un releu de putere,care face doar alimentare clasica temporizata...

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide