Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • IMunteanu601

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut domnu Dan, detin o zafira a 1.8 benzina 2001, si am erori p0120 p01550 p0340, ce ar putea fi? Mulțumesc anticipat
  • DodoPitala

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira X20DTL din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua,domnu Dan. Am un opel zafira a 2000 2.0 di 16v 60kw(82CP),invarte motorul dar porneste mai greu dupa a 2-3 cheie sau cu spray,dupa aceea porneste usor,iar daca sta ceva timp(Cateva ore)din nou porneste greu, si scoate un fum albastru la pornire gen... Care ar fi cauza?Multumesc...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,726
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ei doar repar si imi ofer serviciile.
Sfaturi nu dau, daca vei cauta pe forum printre alte rezolvari prostesti vei gasi.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,224
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
DodoPitala a scris:Buna ziua,domnu Dan. Am un opel zafira a 2000 2.0 di 16v 60kw(82CP),invarte motorul dar porneste mai greu dupa a 2-3 cheie sau cu spray,dupa aceea porneste usor,iar daca sta ceva timp(Cateva ore)din nou porneste greu, si scoate un fum albastru la pornire gen... Care ar fi cauza?Multumesc...

Dezamorsare circuit alimentare.
Ai nevoie de cineva care a detinut sau detine masina 2.0 diesel, a avut probleme si a rezolvat dezamorsarea.
  • tudorastrah

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2020

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Aveti PM cu solicitarea, daca asiti si ulei 0W40 Wolf 5l la aprox 130lei sau 5W40 mai de firma (unii prefera pe vara) puteti cumpara, indicat dar costisitor este Mobil1 0W40.


Domnule Dan,
Imi incec norocul sa va cer o idee, nu e obligatoriu sa-mi raspundeti . Nu stiu daca postez unde trebuie, e prima oara pe acest site.
Nu stiu ce sa mai fac cu un Astra H , motorul z19dtl, anul 2006 se opreste in mers undeva la 2400 rot. pe minut in sarcina.( cu viteza a 2-a, a 3-a etc. ) Cu prima treapta pot trece de 3000 rot/min. !
Masina are egr-ul anulat, filtrul de particule anulat, catalizatorul gaurit. (a mers asa foarte bine) Cind se incalzeste motorul se opreste si sub 2400 rot/min. si mai porneste dupa 10min. cind s-a racit putin. Cu motorul rece, in gol (schimbatorul in pozitia neutru) turatia urca oricit de sus.
Coduri de eroare : din cind in cind egr- insuficient flow si un senzor pe aer conditionat.(nesemnificativ, aerul conditionat e anulat )
Am desfacut capacul din rezervor, pompa electrica din rezervor era curata. Am schimbat filtrul de motorina si regulatorul de presiune din rampa de motorina. Am facut testul cu pierderi pe returul injectoarelor si dupa vreo 2 minute la ralanti ,apoi 4000 ture aveam : cil 1 -16 ml ; cil 2 -12 ml. ; cil.3- 10 ml ; cil 4 - 15 ml. Testul l-am facut cam dupa ureche, nu stiu specificatiile, am vrut sa vad diferentele intre cilindri. Masina face la fel, dupa toate astea.
As vrea sa schimb regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune, senzorii de pe axa cu came si arbore cotit, dar nu sunt sigur ca sunt defecte... In plus costa... Poate fi din calculatorul motorului ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,726
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata egr, throttle, teava care merge la admisie.
  • tudorastrah

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2020

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Curata egr, throttle, teava care merge la admisie.

Va multumesc frumos, va scriu ce se mai intimpla dupa ce fac aceste reparatii.
Tudor
  • levis

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Buná ziua d-nul Dan, sunt cam nou in club, dar asa se pare ca am problema cu Ecu(z18xe), mi-ati putea recomanda pe cineva... pot sa va sun ptr. cateva lucruri in domeniu. O zi buna...
  • tudorastrah

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2020

  • Mesaj Privat
tudorastrah a scris:
dancuciureanu a scris:Curata egr, throttle, teava care merge la admisie.

Va multumesc frumos, va scriu ce se mai intimpla dupa ce fac aceste reparatii.
Tudor


Am curatat EGR-ul , partea pe unde trec gazele (desi e anulat ) cit si cutia unde sta partea electronica unde era plin de ulei de motor (cam jumatate de cana de ulei negru ).
Am dat jos galeria de admisie (a trebuit sa dau jos si pompa de inalta presiune, altfel nu iesea galeria) si am curatat-o.
Am schimbat pompa de inalta presiune cu tot cu regulatorul de debit de pe ea (second hand, tot era data jos si n-am vrut sa risc sa o mai dau jos inca o data ) precum si senzorul de pe arborele cu came ce avea izolatia de la exterior lipsa undeva intre pinionul axei cu came si chiulasa. Firele subtiri de la interiorul cablului de senzor aveau si ele izolatia imbatrinita (la o simpla demontare a senzorului au inceput sa iasa din izolatia din plastic).
Interesant este ca am gasit o gaura pe galeria de admisie, un fel de orificiu de compensare, de diametru 3-4 mm. acoperit de un dop de cauciuc gaurit si el. Garnitura la galeria de admisie era si ea gaurita special pentru acel orificiu, adica sa lase cumva sa intre aer pe acolo la o depresiune mai mare in galeria de admisie. Ma tenta sa filetez acel orificiu si sa-l obturez cu un surub. Pe poza am infipt un arc pentru a se observa mai bine)
Dupa toate acestea masina nu se mai opreste la 2400 de turatii DAR : codul de egr revine si turatia nu depaseste 3500 rot/min. Am gasit un racord in ''T'' de pe rampa de retur de la injectoare rupt. Curge motorina pe acolo. Astept dupa piese si sper sa se tureze dupa aceasta mica reparatie. Daca tot nu se tureaza, ma gindesc sa mai schimb si egr-ul. Mai departe nu mai stiu ce sa-i fac.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,692
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! As avea nevoie in limita posibilităților Dvs de update firmware pentru cd70 navi și activare, eventual montare aux/in.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,726
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu fac asta, sfatul meu este o alta unitate cu waze, blustutz etc. Hai sa uitam de vechituri.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 1,803
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Ma confrunt cu o problema destul de delicata vis a vis de calculatorul pompei de injectie 015 a masinii mele.
In momentul de fata am reparat calculatorul al carui tranzistor a fost ars, dar oricum am ajuns sa dau pompa jos pentru a remedia si problema pistonasului de avans gripat partial.
Dupa remediere m-am gandit ca ar fi bine daca a-si gasi un calculator virgin in stare buna, neumblat in el. M-am pus pe cautat si am gasit intr-adevar unul neumblat cu acelasi cod ca si al meu, avand atasat de el chiar si electrovalva de debit. Cea de avans lipsea dar oricum o aveam eu pe a mea.
Dupa remontarea pe mașină si mufarea tuturor cuplelor, mufelor, senzori, etc, etc la punerea contactului martorul motor nu s-a mai stins indicandu-mi o eroare sau avarie mai mult ca sigur electrica.
Am dat totusi la automat cu pompa amorsata, totul ok, dar nu a pornit...
Acum fiind pe fuga chiar in preziua plecarii in concediu si neavand testerul la indemana am trantit capota si am lasat-o asa pana ma voi intoarce.
Intrebarea mea este urmatoarea:
Scormonind si cautand pe net, normal fiind in concediu si avand timp seara, am gasit prin anunturi pompa de injectie de audi cu motor de 2.5 care culmea are același calculator cu acelasi cod ca si pompa mea, adica 0281010479
Dar pompa de audi are alt cod cu terminatie 010, ma rog si fulie pentru curea, bla, bla...
Nu stiu, dar am vaga impresie ca cel care mi-a vandut calculatorul de injectie il avea de pe o pompa din aceasta ee Audi, nu de Opel.
Intrebarea este:
Pot rescrie acest calculator sigilat, neumblat in el pentru al imperechea cu ECU-ul meu de la Opel?
Sau pe româneste pot face masina sa porneasca cu acest calculator?
In ideea ca respectivul mi-a vandut un calculator de pe o pompa de Audi?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,726
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am studiat acum multi ani problema si poti citi din pompa si atat, de scris pe atunci nu a reusit nimeni. In ECU poti scrie si poate ai o sansa cu alt soft adaptat. Eu unul nu-mi mai bat capul cu asa ceva, dieselul pe masini mici apune repede. Daca este de reparat deh, popa boteaza dar zile nu da.
  • DANDACIA

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2021

  • Mesaj Privat
Vă salut, am un opel astra h, benzină, motor 1,4,an 2007,de ceva timp am constatat că motorul nu mai funcționează silențios ca un benzinar, mai mult decât atât se aude ca un motor diesel. Am schimbat distribuția (pe lanț), la 120 000 km, a funcționat ok, dar de ceva timp se aude din ce în ce mai zgomotos motorul Acum am 170 000 km! Ar trebui reglați tachetii? întins lanțul? Mulțumesc!
  1. Home
  2. Publicitate

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR