Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pfiuu...ma apropii de reusita si asta doar datorita acestui forum si a celor care si-au adus contributia aici..in special lui Marius Napcori..(MULTUMESC)..
..am verificat sistemul de vacuum(unul dintr-e furtunase era spart),am curatat tot ce era de curatat(am suflat valvele de vacuum cu un compresor iar acolo am gasit foarte mult ulei..am desfacut capacul de la egr si acolo ,mare mi-a fost mirarea sa descopar ca lipsea un lucru foarte important si anume bucsa pe care se fixeaza valva egr(asta cred ca sa pierdut pe undeva la service..)am completat acea piesa lipsa(nu stiu exact cum se numeste),am curatat egr-ul apoi am montat totul la loc..acum masina merge foarte bine doar ca la relantiu se aprinde check-ul iar atunci nu se mai tureaza normal...acesta se stinge in sarcina dupa 2500-3000 de ture apoi masina ruleaza perfect..
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si daca se aprinde ''check engine'' ce eroare ai prezenta?
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pot sa-ti spun ca eu am patit acest lucru de 3 ori , si anume ma trezeam in mers ca dintr-o data masina scotea un fum atat de negru si mult incat nu mai vedeai in spate absolut deloc... partea nasoala era ca de fiecare data eram la sute de km de casa,
intradevar o porblema mai mult decat suparatoare sa te trezesti intr-o depasire ca iti taie puterea si scoti nori de fum ...
puteam sa o calc de ma durea picioru ca ziceai ca e moarta. mai mult de 80km/h nu mergea.
la fel era sa fac si eu ca tine sunand in stanga si in dreapta , mi-au spus la fel ca trebuie schimbate chiuloase , etc...
in schimb problema era mai mult decat simpla si anume niste cacaturi de furtune de la turbina care pur si simplu se spargeau sau se fisurau in niste locuri de nu iti puteai da seama ...
deci ca si colegii te sfatuiesc sa cauti bine toate furtunele sa nu ai vreunu crapat
eu in 35K am schimbat 3, si am zis ca daca se mai sparge inca odata o sa ma duc sa fac unu pe comanda Smile
sper sa ai aceasi problema si sa o rezolvi

nu sunt un mare cunoscator al mecanicii , doar imi dau cu parerea, dar totusi la astra nu e sistemu ala de racire al uleiului prin termoflot? poate de acolo aveai ulei in vasu de expansiune?
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Jimmis daca ai gasit ulei in electravalve...ai si pompa de vid dusa.
A... si ce fel de egr ai ? capsula actionata de vid ? acolo nu ai ce bucse sa pierzi,oricum problema cu chek-ul la relantiu care dispare in mers este 100% din EGR.
daca ai egr electric cumpara altul second-hand
apropo problema ta de la inceput este ca mecanilul care a desfacut PRIMA DATA chiuloasa ti-a umblat la piulita flansei de la panpa,eu cand am dat prima data pampa de injectie jos la-m tinut pe Marius Napcori 30 de min in telefon si ma dirijat pas cu pas,repetandu-mi sa nu umblu la acea piulitza.
oricum nu mai conteaza spunemi ce model de EGR ai si te invatam noi.vezi ca cel din capsula plastic se poate schimba cu capsula tabla ,cu tot cu capac-ul galeriei de admisie ,are tija mai lunga capsula de tabla.
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca e totusi de la turbo (electro valva, furtunas vid). Asa am patit cand am umblat pe acolo si am uitat sa pun furtunasul de vid de la turbo. Peste 3000 fara probleme iar sub se aprindea check engine. S-a rezolvat pe loc si nici nu a ramas eroare stocata Very Happy
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai. Pentru ca nu ai pus furtunul ala nu aveai vacuum nici la egr, nici la voletii de pe admisie.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu are nici o treaba EGR sau voletii pentru ca fiecare are furtunasul lui. Eu am scos doar cel de la turbo (supapa aceea cu tija sau cum draq io zice) pentru ca ma incomoda cand am demontat alternatorul.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pe bune ca n-are treaba? ia zi-mi si mie cum mai sta sub vacuum instalatia cand pe la unul din elemente prinde aer?
Dar asa este, cum spui tu, nu are rost sa ma contrazic cu meseriasii.
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
HELOO...are dreptate BV19MAX daca un furtun aste apart sau mai rau scos de tot afara pierzi TOT. turbo, clapete aer ,EGR(cine are vacumatic) si chiar pedala de frana sa intareste.Daca eu gresesc corectati-ma VA ROG imi faceti un bine.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pedala de frana nu o pierzi decat daca ai pompa de vacuum varza. Cam toate (am spus cam ca poate exista si exceptii pe care pana acum nu le-am vazut) au 2 circuite de vacuum. unul pentru servo-frana si unul pentru restul instalatiei de vacuum a motorului.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
OK! ai dreptate cu pedala de frana, are circuit separat dar restul...? turbo.egr si clapete aer ! daca pierzi vacum la una pierzi la toate,si cel mai important simti TORBO, am dreptate..?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asta ziceam si eu. El cand a uitat sa bage furtunasul la turbo a ramas fara vacuum si pe voletii de admisie si pe egr
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am probat astazi si asa este, daca scoti un furtunas de vacum nu mai ai ai nici pe celelalte. Ce ma nedumereste (de aceea am zis ca nu are treaba una cu alta) este faptul ca atunci cand ai o problema cu EGR simptomele apar la turatii mari (de obicei peste 2500rpm) insotite si de fum sau pur si simplu nu trage pe cand la mine semnalul (check engine) a aparut sub 1800 rpm iar la peste 3000 se stingea si motorul tragea aproape normal.
Este greseala mea Wink
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cand ai probleme cu EGR-ul in sensul ca nu se mai inchide, atunci ai probleme la turatii mari.
Problemele legate de fiecare dintre componente sunt printre cele mai diverse. Poti sa ai un singur cod de eoare care sa insemne N lucruri (unde N > 5).
La benzinare spre exemplu un debitmetru prost poate sa dea erori de lambda, sau invers.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
La mine (y20dth) egr murdar, simptomul este cand ajungi la semafor sau simplu la relantiu,se aprinde chek-ul masina nu mai trage pana ajung greu la cca.2000 rpm dupa care dispare si masina intra in parametri.
In fine acum iti merge bine si nu mai scoate fum ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR