Ai uitat parola?


  • cristiony

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult , am gasit niste poze si cred ca e greu de ajuns la el, o sa incerc o varianta cu un releu si sa intrrup un fir sau daca nu merge o sa pun un buton pe firul de comanda si gata
  • Andrei2193

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
cristi_bv a scris:Defect modulul de control al turatiei ventilatorului.Mai exact este vorba de un tranzistor strapuns,sau lipituri reci.

Salut! Am si eu aceeasi problema, imi poti spune te rog unde se afla acest modul de control si cum pot verifica daca el este problema?
  • alazarof

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1,9 cdti din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
până la urmă, are cine vreun răspuns concret la această problemă? O am și eu, dat nu am înțeles care este rezolvarea.
  • man costi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 17frtdfgh din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
valy.dns a scris:Salutare,

De ceva timp, imi ramane aeroterma pornita chiar si atunci cand inchid climatronicul sau scot cheia din contact.
In momentul in care aeroterma ramane pornita, reglarea vitezei din climatronic nu mai are nici un efect ramanand turatia constanta. Singura modalitate de a opri ventilatorul e sa scot borna bateriei ( sau siguranta 2 de 30 A ). In weekend am scos borna seara iar a doua zi cand am pus borna problema tot persista ( uneori nu mai porneste aeroterma dupa cuplarea bornei, pana cand deschid climatronicul ).
Am fost la un service...si s-au uitat pe schema electrica a masinii iar dupa cateva masuratori mi-au spus ca siguranta 2 de 30A care deserveste aeroterma si incalzirea in scaune are + permanent. Ei sustin ca pe acea siguranta trebuie sa apara + doar cand contactul este pus in pozitia 1.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ?! Mentionez ca e vorba de un opel astra g 2003 / motor z16xep

Multumesc,
Salut ii spui si mie care ii modulul de control al turatiei de la ventilator trebuie schimbat.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru toata lumea:
Exact aceleasi simptome le avea si masina mea (ramanea ventilatorul din habitaclu pornit pana scoteam borna de la baterie).
Trebuie demontat torpedoul (cutia de acte) si langa ventilatorul de habitaclu se gaseste modulul prins foarte strans cu una sau doua cleme.
A fost schimbat modulul de control a ventilatorului (pretul pt modul variaza de la minim 250 ..300 lei pana la peste 1000 lei in fct de producator) si de atunci nu mai am nici o problema cu clima.

S-a mai discutat asta aici: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#2006844

Imaginea este luata de pe google cu titlu demonstrativ (sa vedeti ce trebuie schimbat)


Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata