Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bogdan_s7

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna , am o zafira din 2006 si am cateva probleme si nu le dau de cap... in primul rand butonul de aer care alegi pe unde vrei sa iti dea aerul ( picioare, fatza , sau parbriz) nu mai raspunde comenzilor cum trebuie, ii dai sa mearga in fatza si iese pe la picioare... o alta problema este ca din cand in cand imi apare luminitza de bateria ca si cum alternatorul nu ar mai incarca, iau borna jos si baga 13,5 si 14 v dar nu dureaza mult si se opreste din incarcat, astea sun erorile care imi apar ecn 04005A(SA) ecn 062101 ecn 162558 , ma poate ajuta cineva si sa imi spuna cum le pot rezolva?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit High/Low Voltage
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Open
P0400 Exhaust Gas Recirculation Valve Powerstage High Temperature
P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction - verifica alternatorul; nu scoate bornele cand motorul e pornit.
P1625 Main Relay opens too early/late
  • bogdan_s7

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2013

  • Mesaj Privat
bun e ceva neinregula cu valva egr, dar cum sa probez alternatorul? si p1625 la ce se refera? multumesc,pt informatie
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Alternatorul trebuie sa incarce 14-14.4 V cu motorul pornit. Poti verifica tensiunea in meniul ascuns. Verifica cu atentie cablurile de masa ale motorului, sa nu fie oxidate.
P1625 - datorita tensiunii necorespunzatoare unele componente electronice nu mai functioneaza.
Posibil sa ai releul de alternator sau puntea de diode arse.
Poti anula EGR din soft daca ai probleme cu el.
Skip ads

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p=1568396#1568396
Poate Regulatorul ia tureaza motorul pe la 4000 rot/min si vezi mai jos.
Sau poate una din peri este mai uzata. Eu sunt inca bebe.

Verificarea tensiunii alternatorului (daca incarca bateria)
Se conecteaza volmetrul intre borna pozitiva si borna negativa a bateriei.
Se porneste motorul. In timpul pornirii tensiunea nu trebuie sa scada sub 9,5 Volti.
La o turatie a motorului de cca. 4000 rot/min, tensiunea trebuie sa fie de 14.2 - 15.2 Volti.
Aceasta dovedeste ca alternatorul si regulatorul functioneaza corect.
Regulatorul mentine tensiunea bordului constanta la cca. 14 Volti, indiferent de turatie.

  • bogdan_s7

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2013

  • Mesaj Privat
bun, de ex puntea de diode unde se afla? sau releul ca sa il pot proba? si sa umblu in soft sa anulez valva egr cum trebuie sa fac? multe intreberi stiu... si cer scuze dar asa se invata Smile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Puntea si releul sunt in alternator.
EGR-ul poti sa-l anulezi cand te intorci in tara, cauti la "Publicitate" pe cei care se ocupa cu asa ceva.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dany7776 a scris:
La o turatie a motorului de cca. 4000 rot/min, tensiunea trebuie sa fie de 14.2 - 15.2 Volti.

Regulatorul mentine tensiunea bordului constanta la cca. 14 Volti, indiferent de turatie
Asta nu inteleg,de ce la 4000rot/min,este tensiune de 15,2v,daca regulatorul mentine tensiunea la cca.14v,indiferent de turatie?Pentru un regulator diferenta de 1v,inseamna enorm...!
Skip ads

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Asa scrie in Manual Reparatii Astra G & Zefira A
O fi gresit H.R.Etzold .)))
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tensiunea la opel este intre 13.8 - 14.5V indiferent de turatie si numarul de consumatori pentru un alternator care functioneaza corect.
@bogdan_s7 - intelegem ca esti nou pe forum si vrei sa inveti dar nu vei primii mura in gura. Foloseste functia CAUTA si citeste si REGULAMENTUL ca sa activezi mult si bine pe acest forum. Vezi ca toate problemele tale au rezolvarile scrise pe forum. Fa-ti timp si citeste si vei reusi sa le rezolvi. Daca repeti faza cu datul bornei de la baterie jos cu motorul pornit s-ar putea sa iti prajesti electronica pe masina printre care ECU si altele si atunci vei plange de prostia care ai facut-o pentru ca nu ti-ai facut timp sa cauti si sa citesti. Spor la citit si doar daca nu gasesti raspunsul atunci poti intreba si vei primii raspunsuri. Succes
  • bogdan_s7

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2013

  • Mesaj Privat
multumesc si scuze pt impertinentza
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu e nici o problema. vezi ca ai la profil o sectiune cu semantura unde sa iti treci masina si motorizarea ca lumea sa stie despre ce masina si motor este vorba. eu inteleg ca este din 2006 dar ce motorizare nu am vazut sa scri. din cate stiu daca ai climatronic se poate face o resetare a motoraselor de difuzare a directiei aerului iar pe partea de tensiune de incarcare se verifica usor cu un aparat de masura: inainte de a porni masina, in timpul pornirii si apoi cu consumatori. inainte de pornire trebuie sa fie undeva la 12.5-12.8V apoi in timpul pornirii sa nu scada sub 10V iar dupa pornire cu consumatori am scris mai sus.
Skip ads

  • cozmin86

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema tot cu alternatorul...la relantiu se aprinde martorul baterie iar la peste 1500 de turatii se inchide...deci se aprinde numai la relantiu...in iarna am schimbat releul,carbunii si puntea de diode si de atunci nu am mai avut probleme...multumesc
  • bogdan_s7

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2013

  • Mesaj Privat
dar tu leai schimbat? imi poti da mai multe detalii? multumesc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa ai iar probleme cu alternatorul sau cu un fir care nu face bine contact. masoara tensiunea la baterie cu si fara motorul pornit si daca nu se incadreaza in ce am scris eu mai sus atunci vezi daca e problema de la alternator (masori direct acolo pe el cat baga) sau de la baterie si nu mai tine deloc curent (dar in general nu se aprinde becul in acest caz) si verifici sa nu ai legaturi slabe la fire
  • Motora Andrei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema iar la service nu m-a elucidat nimeni. Cred ca alternatorul nu mai incarca, am masurat si e 12.3, nu mai am directie buna si se intareste volanul. Mi-a spus cineva sa schimb puntea de diode si releul de tensiune. Va multumesc! App,am un opel astra g din 2000, 1.7 dti.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Uneori e deajuns sa schimbi releul alteori puntea sau statorul care e in scurt.
Cel mai bine cauti un electrician care stie sa masoare, pe banc, incarcarea si are si piese de schimb.
  • Motora Andrei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Mersi Iulian, l-am desfacut pana la urma si puntea cu releul e ok, dar am ulei pe rotor, am schimbat si garnitura respectiva, a mers ok o zi apoi iar. Mi-a schimbat cineva uleiul la service, e GM, eu foloseam Castrol 10W40. Cica asta de GM e mai subtire si probabil din cauza aia. Sau poate trebuie schimbat rotorul?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca a turnat uleiul pe alternator, nu mai conteaza ca e 5W30 sau 10W40. Very Happy
Daca nu a montat corect garnitura, mergi inapoi sa-ti faca reparatia pe banii lui.
Bafta.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La 1,7dti alternatorul are pe capacul din spate montata o pompa de vacuum,antrenata de axul alternatorului.Pompa se unge cu ulei din motor,dar cind se uzeaza semeringul de etansare,uleiul patrunde in alternator si produce efecte nedorite...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR