Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • stefan enache

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut, detin un Opel Agila de putin timp si sunt multumit de ea. Am pus o frana brusca dupa care motorul a inceput sa se auda ca un diesel...ce ar putea fi ?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi !
Imi pare rau ca necazurile te-au facut sa ne gasesti...
Citeste :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11295
De ce ? Ca sa vezi si la Corsa, si vezi ca si o Astra are motor Z12XE.
Citeste cit mai mult si cu rabdare ca sunt si multe neinteresante...
Posibil spre sigur, dar nu vreau sa te sperii distributia... este pe lant care se schimba la 120,000km. Daca erai in viteza si nu ai apasat ambreiajul exista posibilitatea ca lantul sa fi sarit un dinte.
Da o CAUTARE pe cuvinte cheie ca sa iti faci o parere :
https://www.clubopel.com/vie...light=distributie
https://www.clubopel.com/vie...light=distributie
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7773
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10454
Si tot asa...
Daca stii sa tii o cheie in mina poti verifica singur daca a sarit lantul fara sa desfaci chiar totul, ai un "dop" il scoti, invirti motorul cu bujii scoase pina ajunge la semn....vezi ca este scris...


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Mie 09 Mai, 2007 11:42 am
  • zaz
  • *
  • 3 mesaje
  • din 10 Feb 2007
  • Agila 2001 Z12XE
  • Timisoara
  • zaz

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2007

  • Mesaj Privat
salve! Acum am intrat. Mi-am facut temele ( am citit despre colegii in ale Agila) si sunt incantat ca exista o comunitate suficient de activa pentru a dormi linistit cand ai probleme cu masina)
Sunt din Timisoara, am un Opel agila din 2001 motor Z12XE, 1.2, 165.000 km.
Incerc sa trec direct la ceea ce ma doare.
Cand calc ambreajul se aprinde martorul la presiune ulei, timp de 1-2 secund. subliniez doar atunci cand calc ambreajul si in special la viteze mai mari de 60 km/h, cand am intentia sa scimb intr-o treapta inferioara. Uleiul l-am scimbat Mobil 1 10w-40. Am, crezut initial ca este de vina uleiul si l-am schimbat mai inainte de a fi necesar, dar problema persista.
am citit pe forum si nu am remarcat ca cineva sa aiba o roblema asemanatoare. Am vrut sa scimb si uleiul de transmisie dar am citit pe forum ca nu este necesar.
Deci are cineva vreo idee?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Idea mea este sa citesti :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11070
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11467
Ai sa vezi cu cine trebuie sa iei legatura in Timisoara....
Dan


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Vin 16 Feb, 2007 3:34 pm
Skip ads

  • zaz
  • *
  • 3 mesaje
  • din 10 Feb 2007
  • Agila 2001 Z12XE
  • Timisoara
  • zaz

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Scuze! Nu am mentionat ca nu sunt nici un fel de pierderi de ulei, nici la cutie si nici la senzor sau prin alt loc. Uleiul are nivel constant si si-a pastrat culoarea.
La cutia de viteze nu am putut verifica nivelul sau cluoarea pt. ca surubul este bocat ( probabil rugina) si mi-a fost teama sa nu il rup. Totusi nu cred sa existye vreo lagatura intre uleiul la transmisie si cel de la motor (numai daca nu exista un senzor si la transmisie de care nu stiul)
M-am gandit si la varianta pompei de ulei, dar nu vad motivul pt. care ar pierde din presiune cand calc ambreajul.

Am vb. cu un mecanic (sper ca era si priceput), care zicea ceva de genul ca ar trebui resetat ECU, ca el (ECU), crede ca nu am scimbat uleiul!?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai sigur depuneri pe circutul ulei motor, ai ulei gros 10W deci atentie, verifica senzorul de presiune ulei ( cred ca este "bolnav" ptr. s-a mers cu ulei gros.
Poate ai ulei gros pentru a masca presiunea lui redusa cauzata de uzura excesiva motor. Vezi daca la rece se aprinde becul (nu cred) si pe urma cu motor cald la ralanti (daca ai uzura atunci se aprinde).
Verifica daca nu cumva ai filtru de ulei cu bypass, este scris !
Ueiul cutie nu are treaba cu martorul, am mentionat sa-l schimbi ca multi au terminat cutia !
  • zaz
  • *
  • 3 mesaje
  • din 10 Feb 2007
  • Agila 2001 Z12XE
  • Timisoara
  • zaz

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Indicatorul din bord nu se aprinde la relanti, si nici cu motorul rece. De fapt nu se aprinde de fiecare data cand calc ambreajul, ci numai din cand un cand.Palpaie 1-2 secunde, apoi se stinge. In oras nu s-a intamplat sa se aprinda decat cand depasam 70Km ( in zonele unde este admisa viteza de 70, ca in rest sunt cuminte si nu depsesc 50). de fapt problema apare in afara localitatii si numai cand depasesc 70km/h. Nu franez, ci doar pur si simplu calc ambreajul, la 2-3 secunde dupa ce l-am calcat palpaie becul, dupa care se stinge.
Am vb. ieri cu un mecanic si zicea, dupa ce s-a scarpinat ganditor in cap, ca: "ar putea sa fie joc la vibrochen, si din cauza asta se deplaseaza arborele cotit cand decupleaza ambreajul." era s-i zic ca io cred ca mai de graba cred ca e de la bilibistroc, dar am renuntat cand am vazut ce patruns era omu de solutia lui.

Credeti ca un test motor ar aduce ceva lumina in cazul meu? Sau poate e doar o problema elecrica, o atingere intre fire, atunci cand calc ambreajul...
  • emilul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Va salut,
Sunt nou posesor de agila, incantat nevoie mare , de la prima suta` m-a furat.

Totusi simt nevoia sa ridic oarece probleme depistate pe care nu ma asteptam sa le intalnesc la un motor pe benzina (eu fiin sofer de diesel este prima masina pe benzina after dacia)

Cum ziceam si in titlu , are un fluierat constant (chiar placut de greier) la relanti
-probabil maine am sa depistez exact zona de unde vine

La dmaraje indiferent de treapta, are un suierat asemanator cu turbo la diesel , este normal ? nu spun ca e neaparat suparator ca sunt obisnuit de la diesel dar e normal pt benzina?

Cand am desfacut busonul la rezervor sa alimentez , orificiul a eliberat o cantitate impresionanta de presiune este normal ?

Multumesc anticipat
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cand am desfacut busonul la rezervor sa alimentez , orificiul a eliberat o cantitate impresionanta de presiune este normal ?

Nu este normal :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
In rest este bine.
  • emilul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Dan, am executat pasii :0 am curatat am verificat , 24 ohm imi arata , supapa functioneaza la 12v f bine era curata.

Ce ar trebuii sa fac pasul urmator? ca presiune in rezervor tot este

multzam
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si la agila mea se formeaza presiune in rezervor. Nu stiu daca este normal.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rezervorul comunica exteriorul direct prin separator, canistra si filtru. Vaporii in exces sunt anihilati de carbune activ din canistra. In timpul functionarii motorului sunt introdusi controlat de catre valva la ardere.
Skip ads

  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
PL500 a scris:Si la agila mea se formeaza presiune in rezervor. Nu stiu daca este normal.


La fel si la mine, insa nu este presiune ci depresiune (cand deschizi busonul intra aer in rezervor). Eu credeam ca asa e normal, acum am sa verific valva si furtunele.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Adrian P. a scris:
PL500 a scris:Si la agila mea se formeaza presiune in rezervor. Nu stiu daca este normal.


La fel si la mine, insa nu este presiune ci depresiune (cand deschizi busonul intra aer in rezervor). Eu credeam ca asa e normal, acum am sa verific valva si furtunele.


Sincer am presupus ca se formeaza presiune, este posibil sa fie depresiune cert este
ca atunci cand deschid busonul se aude un zgomot specific de aer care intra sau iese.
  • emilul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Exact Smile
  • george99d

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sal
sunt si eu proaspat posesor de opel, care e prima mea masina (dacia nu se pune la socoteala)
desi am o astra, am ales sa postez aici, deoarece are motorul z12xe, ceea ce observ ca e destul de rar
voiam sa va intreb la cati km se schimba distributia si cat costa, ca a mea am luat o din germania cu 90.000 km la bord
oricum i-am facut programare la service, dar la di-bas nu am gasit liber decat peste 2 sapt.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
  • george99d

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694


citisem topicul inainte de a posta, dar nu am gasit ce ma interesa Sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu vad ca scrie 120,00km si ai piesele si pretul la fiecare (pe original).
In service piesele sunt putin mai scumpe si manopera difera. In mod normal operatiune dureaza 5 ore, cel putin in Europa. La noi fiind tara lui papura pretul e imens si calitate ioc.
Daca citesti la :
Service-uri in Romania
Discutii legate de service-uri.
Reprezentante

vei gasi destule.
  • george99d

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Eu vad ca scrie 120,00km si ai piesele si pretul la fiecare (pe original).
In service piesele sunt putin mai scumpe si manopera difera. In mod normal operatiune dureaza 5 ore, cel putin in Europa. La noi fiind tara lui papura pretul e imens si calitate ioc.
Daca citesti la :
Service-uri in Romania
Discutii legate de service-uri.
Reprezentante

vei gasi destule.

da man, am vazut si eu asta, dar problema e ca se refera la motoarele de 1 l, iar al meu e de 1,2 l
pe de alta parte, din ce inteleg eu se refera la distributia pe lant, iar eu cred, din ce am vazut pana acu, ca masina mea are curea de distributie
am spus in primul post ca nu o am decat de 2 zile si nu sunt pe deplin lamurit cu ea!
scuza ma daca gresesc, dar nu caut decat niste informatii referitoare strict la motorizarea asta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR