Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Va salut! Am un Opel Corsa C 2004, 1.2 Z12XE in 4 usi si de vreo cateva luni realizez ca mi s-a marit consumul... daca inainte de aceasta perioada indiferent de stilul de mers ma incadram undeva la 5,5 - 5,7 l/100Km, acum ajung si la 6,5%. La inceput am dat vina pe benzina, dar si cu alt fel de benzina tot la fel consuma... In vreo 2 randuri mi s-a aprins un martor la bord, pe care l-am identificat cu cartea masinii si care ar fi ceva legat de emisii. Dar se aprindea, statea aprins o perioada apoi se stingea. Am pus-o pe un tester si imi spune ceva legat de amestec aer-combustibil sau ceva de genul avand la valoare "sarac"... unii au zis ca e sonda Lambda, altii ca e posibil sa fie catalizatorul. Va intreb poate ati avut si voi o astfel de problema si i-ati gasit rezolvarea pentru ca nu as vrea sa cumpar catalizatorul si sa fie sonda sau invers. Am curatat clapeta de acceleratie, iar valva EGR se pare ca nu este - in caz ca se sugereaza verificarea acestora. Multumesc!
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motorul tau are 2 sonde lambda.
Testerul nu spune "ceva legat de...", ci "spune" un cod de eroare.
Cauzele pot fi multiple, la multitudinea de detalii expuse aici, e posibil sa fie chiar si debitmetru sau injectoare.

Si n-o baga pe aia ca tu nu te prea pricepi la masini. Daca nu te pricepi, citesti, nu intrebi. Ca daca intrebi oricum sunt sanse mari sa nu intelegi raspunsul.

In concluzie:
1- prezinti codul de eroare (P....?)
2- expui simptomele de functionare anormala ale masinii (da in nas, porneste greu, nu trage, se ineaca, trepideaza...) pentru ca se poate rafina cauza probabila
3- incerci sa ii faci masinii o diagnoza competenta. Atentie! diagnoza, nu citire/stergere de erori! Diferenta o gasesti studiind pe forum...

Spor!
  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ca sa demonstrez priceperea mea desavarsita, am sa-ti spun ca la eroare da "Bank 2"; singurele simptome sunt cele legate de consum (dupa cum am specificat); o sa iau legatura cu baietii de la service pentru ca au salvat codul ala de eroare, daca nu il mai au, o sa fac testul din nou. Multumesc!

Iar legat de "daca nu te pricepi, citesti, nu intrebi", nu stiu, am citit toate subiectele de la Opel Corsa si nu zic ca nu era nimic legat de problema mea ci nu am vazut (asta ca sa nu risc vreo noua acuzare) si mie mi s-a parut normal sa intreb. Ma gandesc ca asa pot afla un raspuns - intreband...
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ia vezi aici, se potriveste cumva? Sonda 2 pica de obicei prima. Cati km are masina?

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=127711

LE: tie daca iti mananca ulei de rupe pamantul, te citez, catalizator rupt in 2 de ulei, sonde lambda afumate si tot tacamul. Rezolva-ti treaba cu uleiul prima data, apoi apuca-te de schimbat altele, altfel nu scapi.
Skip ads

  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Masina afiseaza 186700 km, problemele cu uleiul le-am rezolvat din ianuarie 2013 si nu mai am nici un fel de problema, am facut de atunci peste 55000 si nu ia nici un gram de la un schimb la altul... am aplicat metoda pedalelor si mi-a rezultat codul 0180. Din ce am citit pe aici e "Fuel Temperature Sensor 1 Circuit" / "Fuel Temperature Sensor A Circuit Error".
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Masinile pe benzina nu au senzor de temperatura combustibil. Nu cred ca e bun codul citit.
  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am mai verificat o data; am si filmat sa fiu sigur ca numar bine; se pare ca e 0170 "Fuel Trim Bank 1" Neutral
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Uite cateva rezultate:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=48997
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=4354
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=89604

Or mai fi si altele, baga un ochi pe forum, vezi ce gasesti.
Skip ads

  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc, liviu2004, o sa merg la un service sa masoare valorile si apoi sa vad ce decizie se ia cu privire la schimbatul pieselor...
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Posibile probleme aer fals, presiune benzina. Eu am luat de curand sonda lambda 2 noua bosch, sunt garantate 160.000 km. Acum tu ai trecut cu mult peste ...
  • marcu_andrei

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Austria
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2012

  • Mesaj Privat
eu pt eroare P0170 am schimbat debitmetrul** cu unu "no name" si a disparut eroarea! am facut cca. 3000 km si nu s-a mai manifestat eroare respectiva! am un post
marcu_andrei a scris:
marcu_andrei a scris:Salut! si eu ma confrunt cu 0170, a aparut din senim, la un drum lung, Sibiu-Viena, in zona Budapesta am facut o pauza, am plecat si am condus cu o medie de 120-130km/h pana la Gyor acolo s-a aprins masinuta cu cheia! uitasem de test agrafa am deconectat bateria , am conectato la loc si am pornit, martor nimic, apoi, la un drum de 400 km din care 300km prin munti cu forjat dar fara sa depasesc 100km/h nimic, apoi ajung pe autostrada (100km pana in viena) cu aceeasi viteza 120-130km/h apare iar masinuta cu cheia, opresc, citesc codul si filmat sa am dovada, 0170! deci, eroarea a aparut in aceleasi conditii! tin sa precizez ca am facut cu opelasu peste 20 de drumuri Sibiu-Viena si retur! problema a aparut la ultimul drum! O corsa c din 2001, 1,2 model elegance. Revizii la fiecare 10.000 km schimbat toate consumabilele inafara de placute de frana care nu sunt prea uzate! Ma gandesc la racordul flexibil, probabil l-am lovit candva, canistra recuperare, sau galerie evacuare fisurata sau garnitura? sau galerie admisie gaurita sau garnitura? sau traseu debitmetru -clapeta acceleratie? sau cei care au eroare asta , ce ati schimbat si nu s-a rezolvat sau mai bine zis ce ati schimbat si s-a rezolvat! Poate ca sonda , habar nu am ! am sa fac un test cu op com, la rece , la relanti la cald la relanti, si apoi probabil am sa inregistrez un live data cat tine un drum de sibiu-viena! sa vad cum se comporta si ce nu ii convine! astept sugestii sau sfaturi , ca de verificat am verificat ochiometric si pare in regula! MASINA FUNCTIONEAZA NORMAL , NU AM SEZIZAT O MODIFICARE IN PUTERE , MERGE LEJER DE LA 2000 LA 4500 RPM IN A 5-CEA !


Intr-un final, i-am dat de cap! yupiii! sa o iau cu inceputul!
- am schimbat bujiile vechi Beru cu NGK BKR5EK intrefier de 0,9mm facut cu lera de reglaj (m-am chinuit putin, dar a iesit ok) - ((tin sa precizez ca nu sunt forte multumit de aceste bujii)) - problema nerezolvata
- schimbat racord flexibil (putin sifonat) - problema nerezolvata
- inlocuit cele doua garnituri de la TB cea neagra si cea verde, curatat TB - problema nerezolvata
- curatat mufe sonde si la celelalte piese importante - problema nerezolvata
- diagnoza cu op-com monitorizat bebitmetru, facut test cu carton , fara carton, de juma ...in toate felurile si s-a schimbat umpic treaba , nu a mai aparut eroarea! - problema rezolvata partial!
- achizitionat debitmetru " no name " afterafteraftermarket sa zic asa ! foarte eftin, si problema cu eroarea P0170 a disparut!
- am facut aprozimativ 3000 km de atunci si beculetul minune nu s-a mai aprins! - dupa parerea mea cred ca problema e rezolvata,
- consum ok, si parca s-a schimbat putin mai bine comportamentul motorului! conduc foarte des aceasta masina si nu pot sa fac diferenta , daca comportamentul masini se schimba pe o perioada mai lunga de timp!

in care am explicat ce am facut!
** e doar o informare la ce am facut eu , tu decizi daca il schimbi sau nu!
spor la studiat problema!
  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Dar tot la fel ai avut consumul marit? Cum a fost dupa ce ai schimbat sonda?
liviu2004 a scris:Posibile probleme aer fals, presiune benzina. Eu am luat de curand sonda lambda 2 noua bosch, sunt garantate 160.000 km. Acum tu ai trecut cu mult peste ...

Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
La mine oricum consumul e mare. Very Happy Eu merg putin, nu pot sa-mi dau seama de schimbari in + sau -. Oricum pot vedea si singur cu opcom daca merge masina bine sau nu.

Uite si mai sus la marcu, poate fi si de la debitmetru.
  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
marcu_andrei a scris:eu pt eroare P0170 am schimbat debitmetrul** cu unu "no name" si a disparut eroarea! am facut cca. 3000 km si nu s-a mai manifestat eroare respectiva! am un post
marcu_andrei a scris:
marcu_andrei a scris:Salut! si eu ma confrunt cu 0170, a aparut din senim, la un drum lung, Sibiu-Viena, in zona Budapesta am facut o pauza, am plecat si am condus cu o medie de 120-130km/h pana la Gyor acolo s-a aprins masinuta cu cheia! uitasem de test agrafa am deconectat bateria , am conectato la loc si am pornit, martor nimic, apoi, la un drum de 400 km din care 300km prin munti cu forjat dar fara sa depasesc 100km/h nimic, apoi ajung pe autostrada (100km pana in viena) cu aceeasi viteza 120-130km/h apare iar masinuta cu cheia, opresc, citesc codul si filmat sa am dovada, 0170! deci, eroarea a aparut in aceleasi conditii! tin sa precizez ca am facut cu opelasu peste 20 de drumuri Sibiu-Viena si retur! problema a aparut la ultimul drum! O corsa c din 2001, 1,2 model elegance. Revizii la fiecare 10.000 km schimbat toate consumabilele inafara de placute de frana care nu sunt prea uzate! Ma gandesc la racordul flexibil, probabil l-am lovit candva, canistra recuperare, sau galerie evacuare fisurata sau garnitura? sau galerie admisie gaurita sau garnitura? sau traseu debitmetru -clapeta acceleratie? sau cei care au eroare asta , ce ati schimbat si nu s-a rezolvat sau mai bine zis ce ati schimbat si s-a rezolvat! Poate ca sonda , habar nu am ! am sa fac un test cu op com, la rece , la relanti la cald la relanti, si apoi probabil am sa inregistrez un live data cat tine un drum de sibiu-viena! sa vad cum se comporta si ce nu ii convine! astept sugestii sau sfaturi , ca de verificat am verificat ochiometric si pare in regula! MASINA FUNCTIONEAZA NORMAL , NU AM SEZIZAT O MODIFICARE IN PUTERE , MERGE LEJER DE LA 2000 LA 4500 RPM IN A 5-CEA !


Intr-un final, i-am dat de cap! yupiii! sa o iau cu inceputul!
- am schimbat bujiile vechi Beru cu NGK BKR5EK intrefier de 0,9mm facut cu lera de reglaj (m-am chinuit putin, dar a iesit ok) - ((tin sa precizez ca nu sunt forte multumit de aceste bujii)) - problema nerezolvata
- schimbat racord flexibil (putin sifonat) - problema nerezolvata
- inlocuit cele doua garnituri de la TB cea neagra si cea verde, curatat TB - problema nerezolvata
- curatat mufe sonde si la celelalte piese importante - problema nerezolvata
- diagnoza cu op-com monitorizat bebitmetru, facut test cu carton , fara carton, de juma ...in toate felurile si s-a schimbat umpic treaba , nu a mai aparut eroarea! - problema rezolvata partial!
- achizitionat debitmetru " no name " afterafteraftermarket sa zic asa ! foarte eftin, si problema cu eroarea P0170 a disparut!
- am facut aprozimativ 3000 km de atunci si beculetul minune nu s-a mai aprins! - dupa parerea mea cred ca problema e rezolvata,
- consum ok, si parca s-a schimbat putin mai bine comportamentul motorului! conduc foarte des aceasta masina si nu pot sa fac diferenta , daca comportamentul masini se schimba pe o perioada mai lunga de timp!

in care am explicat ce am facut!
** e doar o informare la ce am facut eu , tu decizi daca il schimbi sau nu!
spor la studiat problema!



Trebuie sa vad care o fi treaba cu mufele pe la sonde si poate scap sa le schimb, apoi sa vad si cu debitmetrul asta de aer... mie nu mi s-a aprins nici un martor la bord decat cel de "check engine"; 0170 l-am depistat cu metoda cu pedalele, problema mea e ca mi-a crescut consumul... sper sa o scot la capat. Multumesc!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca tot te duci la service, stai cu ochiul si noteaza la relanti:
- cat aer intra in motor (de la debitmetru)
- valoare sonda lambda 1 (tre sa varieze undeva intre 200 si 800 milivolti, destul de repede)
- valoare sonda lambda 2, variaza si asta fffff putin dar sta mai mult pe la 450-750 milivolti.
- timp injectie

Daca au cu ce, sa masoare presiunea de benzina in rampa.

Ia valorile doar pt tine, scrie-le aici pe forum, pe mecanici lasa-i sa-si faca treaba, daca ti-o rezolva din prima, si mai bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR