- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 545 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
CristiNCM
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2014 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 545 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
Solutii?
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
Mie imi taie turbina pe la 3000, dar nu întotdeauna; adicã pot conduce si cu 140kmh fãrã probleme...și dupã ce picã, repornire motor și e ok. 🙂
- RDumitru740
- *
- 1 mesaje
- din 30 Jul 2019
- Insignia 2014 A20DT
- Bucuresti
RDumitru740
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2019
- Mesaj Privat
Am mers la un service imediat dupã ce am luat-o si i-am schimbat ulei, filtre, distributie, discuri, plãcute... Verificata pe tester nu a dat nicio eroare.
La un moment dat am tot vãzut în oglinda cum scoate un fum gros, alb... M-am speriat, am luat toate forumurile la citit si am înteles ca asa se face regenerarea filtrului de particule... De fiecare data când vedeam fumul în oglinda o treceam pe "manual" si încercãm sa merg cu ea peste 2000 rpm.
La începutul lunii iulie am verificat uleiul si am avut o mare surpriza, nivelul foarte crescut. Am verificat si oil life si era la 33% dupã 4k km.
Am fost la un garaj de cartier, mi-a schimbat uleiul ( tot liqui moly 4600) si am plecat în Grecia ( 1500 km dus întors)... Oil life acum Este la 60%.
Fumul tot persista, ma mir ca nu îmi cheamã altii pompierii când sunt pe la semafor... Da cu fum si la un interval de 20-30 km prin Bucuresti, chiar si pe centura când nu e aglomerat si merg întins.
Am observat ca oil life scade cu 3-4% de fiecare dacã când se opreste fumul...
Dar nici sa dau mereu la 3-4k km câte 300 lei sa schimb uleiul doar nu prea plãcut...
Ce este de fãcut? Trebuie dat jos filtrul de particule si curãtat profesional ( cu solutie în el sau fãrã), are si varianta asta din 2014 facelift probleme cu acel Oring despre care se tot pomeneste?
Multumesc anticipat,
Rãzvan
- sadcozma
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2011
- Mesaj Privat
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Aseara pe la ora 18.00 cînd conduceam pe o panta de vreo 3 km mia ajuns apa la 130 grade si mia fiert motoru. Afata erau 37 grade.
Mia dat aproape tot antigelu afara , iar in vasul de expansiune sa format presiune foarte mare. Am completat cu 4 litri de apa dupa ce mia aruncat antigelu
Sa fie de vina :
-temperatura de afar +37 grade cind urcam o panta
- termostatul
- garnitura chiuloasa
- paleti rupti la pompa de apa
Pareri....
CristiNCM
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2014 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2019
- Mesaj Privat
- danieloancea
- *
- 26 mesaje
- din 13 Mai 2019
- Insignia 2014
- Bucuresti
danieloancea
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
- danieloancea
- *
- 26 mesaje
- din 13 Mai 2019
- Insignia 2014
- Bucuresti
danieloancea
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
CristiNCM
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2014 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2019
- Mesaj Privat
- danieloancea
- *
- 26 mesaje
- din 13 Mai 2019
- Insignia 2014
- Bucuresti
danieloancea
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
Odata ce ai si nivel mare in baia de ulei, inclin spre injectoarele care raman deschise. Treaba cu regenerarea care baga motorina in baie, nu-i foarte adevarata pentru un motor bun. In cazul unui motor care are injoctoare blocate pe deschis, regenerarea e normal sa apara des, odata ce motorul are amestecul atat de bogat si fumul blocheaza filtrul. 90% injectoarele.
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Se mai ridica apa?
Am rezolvat.
Cu aproximativ trei saptamîni in urma am schimbat distributia și pompa de apa.
Intre pompa de apa si blocul motor pierdea antigel ( nu a fost etansata corect), si de aici totul , a pierdut antigelul si mia fiert motorul , iar de trei zile pierd ulei pe la garnitura de la termoflot, mecanicu a spus ca sa dus garnitura din cauza temperaturi ridicate a blocului motor, de cînd mia fiert motorul.
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Se mai ridica apa?
Da am rezolvat.
Acum aproximativ trei saptamîni in urma am schimbat kitul distributie .
Mecanicul cind a schimbat pompa de apa, pe cea noua nu a etansato perfect de blocul motor, si am pierdut antigelul pe la pompa de apa. Si am ramas fara antigel si mia fiert motorul , si mi sa dus si termoflotul din cauza asta.
Nasol , alti bani alta distractie...
- ahappyuser
- *******
- 6,804 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,804
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- danieloancea
- *
- 26 mesaje
- din 13 Mai 2019
- Insignia 2014
- Bucuresti
danieloancea
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat