Ai uitat parola?


  • CMariusT

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Vă deranjez iar.
Să înțeleg că la modelele din 2005 navigatia și ecranul din bord este color sau doar la unele?
Am văzut și cu două esapamente ( stânga - dreapta ) la 1.9 este?
Asta e modelul de care spuneti cu ecran color și mai lat
Sus in plafonieră ce e acolo? Locașurile alea.
https://www.olx.ro/m/108303332 ?
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Incepand cu anul 2005, pe Vectra c si Signum (care de fapt e un vectra c mai scurt) s-au inlocuit motoarele diesel 2,0 dti 101 cp si 2,2 dti cu motoare de generatie mai noua, 1,9 cdti (injectie prin rampa comuna) de conceptie Fiat, performate si economice. Doar sistemul turbo si evacuarea sunt conceptie GM. Odata cu noile motoare, incepand cu noiembrie 2005, s-a facut si un facelift in partea din fata si totodata au adus o serie imbunatatiri din punct de vedere electronic printre care sistemul informatic full canbus si au adaugat un ecran CID mai mare (color).
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina. Laughing
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
  • CMariusT

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc.
Mai bine mai aștept să iau 1.9 cdti.
La Vectra c nu îmi place spatele.
Până la urmă tot în România le găsesc , Dupa cum am văzut pe autoscout in austria sunt puține la vânzare motorizarea asta și în Germania e greu sa ajung + o căruță de km.
Ne auzim o să țin legătura cu forumul.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Toate cele bune! Succes!
  • signum 2005

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum Z19DTH, din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ai primit ms. Cu nr arachid?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
arachnid a scris:Incepand cu anul 2005, pe Vectra c si Signum (care de fapt e un vectra c mai scurt) s-au inlocuit motoarele diesel 2,0 dti 101 cp si 2,2 dti cu motoare de generatie mai noua, 1,9 cdti (injectie prin rampa comuna) de conceptie Fiat, performate si economice. Doar sistemul turbo si evacuarea sunt conceptie GM. Odata cu noile motoare, incepand cu noiembrie 2005, s-a facut si un facelift in partea din fata si totodata au adus o serie imbunatatiri din punct de vedere electronic printre care sistemul informatic full canbus si au adaugat un ecran CID mai mare (color).
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina. Laughing
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
mici corectii:
signum-ul e mai lung cu 4 cm mai lung decat vectra c berlina. practic este un break scurtat, distanta dintre punti la signum este aceasi ca la break, rezultand un spatiu interior mai mare pentru pasagerii din spate. detaliile despre locurile din spate sunt alta chestiune...
https://en.wikipedia.org/wik...2.E2.80.932008.29
https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Signum

motoarele 1.9 cdti (120 si 150 cp, varianta de 101 cp nu a fost pusa pe vectra c) + full canbus au fost introduse inca din septembrie 2004 (adica inainte de facelift).
facelift-ul a fost la 1 an si ceva dupa ce a aparut generatia noua de motoare si full can-bus.
teoretic nu a iesit nici o masina cu motor 1.9 si evacuare duala si cred ca toate care au aceste motorizari si au evacuare cu 2 tevi au fost puse dupa ce masina a iesit din fabrica...

la signum din cate am vazut eu pe centru exista vreo cateva (eu am numarat 5) locuri de depozitare (daca masina nu are trapa)
https://preview.netcarshow.c...-2003-1600-17.jpg
  • CMariusT

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc pentru detalii.
Am mai răscolit internetul + clipuri pe yt și ai dreptate cu trapa și locașurile alea.
2 țevi eșapament sunt pe motoarele 2.0 cu turbo. Ce-l puțin așa am găsit în anunțurile din străinătate.
Pentru mine tot 1.9 CDTi 2005 rămâne pentru că are navigația color și altă generație la motor.
  • signum 2005

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum Z19DTH, din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu uota de 150 cp fac diferenta intre cel cu 120 cp
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
merge si ala de 120 cp destul de bine...
la ce drumuri nu avem noi in romania si 120 cp sunt degeaba...
  • signum 2005

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum Z19DTH, din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Stiu...zic doar din prima ca ajuta ceva putere la depasiri...😇😇😇
  • signum 2005

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum Z19DTH, din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Stiu...zic doar din prima ca ajuta ceva putere la depasiri...😇😇😇 nici eu nu sunt vitezoman. Dar la am avut un 407 de 110 cp si era cam puturos ma gandeam de doua ori la depasiri...la nervosul opel se preteaza bine in depasiri. In rest incerc sa merg cat se poate de legal. Drumurile nu ne lasa😂😂😂😂
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am z19dt si nu am avut pana acum nici o emotie in depasiri...
Mi se pare ok pentru o masina de gabaritul vectrei c sau signum-ului...
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
signum 2005 a scris:Ai primit ms. Cu nr arachid?

Da am primit!. Cand voi reveni in Focsani ne vom putea intalni.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
jgyprime a scris:
arachnid a scris:Incepand cu anul 2005, pe Vectra c si Signum (care de fapt e un vectra c mai scurt) s-au inlocuit motoarele diesel 2,0 dti 101 cp si 2,2 dti cu motoare de generatie mai noua, 1,9 cdti (injectie prin rampa comuna) de conceptie Fiat, performate si economice. Doar sistemul turbo si evacuarea sunt conceptie GM. Odata cu noile motoare, incepand cu noiembrie 2005, s-a facut si un facelift in partea din fata si totodata au adus o serie imbunatatiri din punct de vedere electronic printre care sistemul informatic full canbus si au adaugat un ecran CID mai mare (color).
Din ce stiu eu, evacuarea standard are o singura teava . Cele cu doua tevi la evacuare, sunt modificari aduse de proprietari , cica sa dea mai bine la look, ori sa se auda in cartier cand circuli cu masina. Laughing
Deci nu exista nicio legatura intre nr. de tevi pe evacuare si celelalte dotari ale masinii.
Masina din reclama este dotata cu ecran CID si navigatie CD70Navi. In plafoniera ar trebui sa fie consola de iluminat interior si locasul pentru ochelari.
mici corectii:
signum-ul e mai lung cu 4 cm mai lung decat vectra c berlina. practic este un break scurtat, distanta dintre punti la signum este aceasi ca la break, rezultand un spatiu interior mai mare pentru pasagerii din spate. detaliile despre locurile din spate sunt alta chestiune...
https://en.wikipedia.org/wik...2.E2.80.932008.29
https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Signum

motoarele 1.9 cdti (120 si 150 cp, varianta de 101 cp nu a fost pusa pe vectra c) + full canbus au fost introduse inca din septembrie 2004 (adica inainte de facelift).
facelift-ul a fost la 1 an si ceva dupa ce a aparut generatia noua de motoare si full can-bus.
teoretic nu a iesit nici o masina cu motor 1.9 si evacuare duala si cred ca toate care au aceste motorizari si au evacuare cu 2 tevi au fost puse dupa ce masina a iesit din fabrica...

la signum din cate am vazut eu pe centru exista vreo cateva (eu am numarat 5) locuri de depozitare (daca masina nu are trapa)
https://preview.netcarshow.c...-2003-1600-17.jpg

Ai dreptate! La Vectra C Caravan ma referisem nu la Berlina, dar am omis sa scriu.> Signum este de fapt un Vectra c Caravan mai scurt, la care bancheta spate e inlocuita cu 2 scaune. Eu unul, intre cele doua prefer Vectra C Caravan , atat pentru spatiul mult mai mare cat si pentru confortul dat de bancheta, pentru copii.care pot dormi in voie pe ea, in timp ce scaunele spate de la Signum nu le ar oferi acelasi confort. In plus, pe bancheta incap Wink lejer si confortabil 3 persoane adulte, ceea ce nu pot spune despre cele 2 scaune de la Signum. Wink
Referitor la anul aparitiei noilor motorizari 1,9 cdti la Opel, este clar ca s-a pus si pe masini ante facelift, dar eu unul nu am intalnit vectra c ori signum din anul 2004 cu asemenea motorizari. Toate, fie ante facelift fie facelift, erau dupa 2005... Oricum cred ca userul Signum 2005 a inteles despre ce este vorba.
In ce priveste locurile de depozitare ori trapa din plafon, acestea pot exista atat la vectra c cat si la signum, in functie de motorizari. La 1,9 cdti de regula in plafon este doar consola de lumini si spatiul pentru okelari. La motoarele 3,0 cdti V6 ori 2,8 i (OpelPerformaneCar) pot exista mai multe. Toate cele bune!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
masina mea este fabricata in septembrie 2004 si are z19dt.
Masina mea este FULL CAN-bus, inca are cd30 si inainte sa vina la mine a avut bid (bid se gaseste doar la full can) iar acum are GID...
Este printre primele masini full canbus cu motorizare de 1.9.
Spatiile de depozitare din plafon mai mult de 1 sunt doar la signum.
pe vectra c nu am vazut pana acum acele spatii de depozitare ca in poza de mai jos:

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ok atunci! Esti exceptia care confirma...
Dupa cum arata si poza este vorba despre un motor 3,0 V6 nu de 1,9 cdti. Eu am vazut si pe Vectra C si pe Zafira B, ambele OPC, aceleasi spatii de depozitare ca la Signum ul din poza.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
ma rog, cum crezi tu, insa iti garantez ca masina mea nu e exceptia care confirma regula...
nu exista nici o regula, a fost 1 an in care pe vectra c pre facelift s-a pus 1.9 cdti si au fost full canbus... din care in 2004 au fost doar 4 luni (septembrie-decembrie) iar neamtul "ponteaza" toate masinile de dupa septembrie 2004 ca fiind 2005...
ce e drept sunt mai putine comparativ cu cele facelift produuse intre 2005 si 2009...
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
daca neamtul le ponteaza asa, inseamna ca si a ta este 2005! Confused Laughing
In fine... e mai putin important asta.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
neamtul zice una, cum ca masina mea e 2005.
romanul zice alta, cum ca masina mea e 2004.
eu pe cine sa cred?
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ce an scrie in certificat?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata