- ionapostol
- **
- 100 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Pai nu cred ca sunt asa de greu de demontat...doar se desfac cu o cheie fixa si cam atat nu trebuie facut ceva special, iar rampa comuna si suruburile de sub admisie cu o cheie cu clichet plus tubulare plus prelungitor. Nu a fost asa de greu precum se anunta, pentru cei care se sperie de complexitatea lucrarii va spun ca nu aveti de ce sunt doar niste pozitii mai incomode si inghesuite dar nui ceva de netrecut.
berce
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Buna
Am masina Opel Astra h z17dth si ma confrunt si eu cu o problema:
Masina trage greu nu mai are svacneala de alta data si mai da si in nas(mai mult in treptele de viteza 1 si 2 ) , am desfacut furtunul gros de la intercooler la clapeta de acceleratie am observat ca in interiorul ei este plin de ulei, este normal sa fie ulei acolo?
Cand i-au piciorul de pe acceleratie intra destul de violent in frana de motor
Mentionez ca nu imi apare nici o eroare la testul cu agrafa
Sper sa ma puteti ajuta cu niste sfaturi
Multumesc
Am masina Opel Astra h z17dth si ma confrunt si eu cu o problema:
Masina trage greu nu mai are svacneala de alta data si mai da si in nas(mai mult in treptele de viteza 1 si 2 ) , am desfacut furtunul gros de la intercooler la clapeta de acceleratie am observat ca in interiorul ei este plin de ulei, este normal sa fie ulei acolo?
Cand i-au piciorul de pe acceleratie intra destul de violent in frana de motor
Mentionez ca nu imi apare nici o eroare la testul cu agrafa
Sper sa ma puteti ajuta cu niste sfaturi
Multumesc
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
deoarece masina opel 1.7CDTI porneste greu (si nu era de la injectie) - cu rabdare am curatar si eu egr-ul si throttle
nu e greu dar nici usor plus ca am dat jos si corpul termostului pentru a inlocui cu silicon garnitura care imi curgea.
atentie!
daca masina nu porneste dupa curatare egr incercati sa o porniti cu sprayde pornit motoare. o ia greu dar porneste daca totul a fost facut ca in tutorial.
se poate depune gunoi (fum) de la admisie la supape si nu mai face compresie.
BAFTA LA CURATAT SI LA CAT MAI MUTI KM FARA PROBLEME
nu e greu dar nici usor plus ca am dat jos si corpul termostului pentru a inlocui cu silicon garnitura care imi curgea.
atentie!
daca masina nu porneste dupa curatare egr incercati sa o porniti cu sprayde pornit motoare. o ia greu dar porneste daca totul a fost facut ca in tutorial.
se poate depune gunoi (fum) de la admisie la supape si nu mai face compresie.
BAFTA LA CURATAT SI LA CAT MAI MUTI KM FARA PROBLEME
- gigi haios
- **
- 241 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am curatat si eu egr si clapeta de aer cu motorina si teava de metal ce intra in admisie cu decarbusol la un z17dtl.
Pornirea a fost foarte geoaie. Am dat vreo 7 chei si tot degeaba. Am demontat iar totul crezand ca pistonasul de la egr e blocat.
Sfat: dupa ce porneste (de zici ca sare motorul din loc) accelarati sa nu moara motorul pentru ca o luati de la capat cu pornitul.
Ii multumesc lui Dancuciureanu pentru sfatul dat, de a insista in "a da la automat, ca porneste pana la urma" , cu toate ca am deranjat duminica la ora 16.00.
Rog sa se explice, ce cauzeaza pornirea grea dupa curatarea celor doua componente!
Multumesc si spor la treaba cu mentiunea ca pentru curatare avem nevoie de chei combinate, tubulare 1/4 si accesorii (pentru ca locul de manevra este mic), carpe multe, betisoare de urechi, rabdare si timp.
Pornirea a fost foarte geoaie. Am dat vreo 7 chei si tot degeaba. Am demontat iar totul crezand ca pistonasul de la egr e blocat.
Sfat: dupa ce porneste (de zici ca sare motorul din loc) accelarati sa nu moara motorul pentru ca o luati de la capat cu pornitul.
Ii multumesc lui Dancuciureanu pentru sfatul dat, de a insista in "a da la automat, ca porneste pana la urma" , cu toate ca am deranjat duminica la ora 16.00.
Rog sa se explice, ce cauzeaza pornirea grea dupa curatarea celor doua componente!
Multumesc si spor la treaba cu mentiunea ca pentru curatare avem nevoie de chei combinate, tubulare 1/4 si accesorii (pentru ca locul de manevra este mic), carpe multe, betisoare de urechi, rabdare si timp.
- aidrian25
- **
- 121 mesaje
- din 22 Feb 2011
- Astra 2004 z17dtl
- Bucuresti
aidrian25
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
sopik
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2000 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutare !
Am curatat si eu egr,clapeta de acceletatie si teava aia de intra in galerie!...mi.a ft de mare ajutor cele apuse aici! Multumesc!
Imi aparea eroarea P 0105 senzor admisie(map)si statra motorasul aprins incontinuu! M.am apucat de demontat clapeta , egr teava aceea de duce in admisie si senzorul preaiune admisie(mam)....le.am curatat cu spei din acela de carburator....au iesit super!...dupa m.am apucat de montat...(treaba mult mai usoara decat la demontat)....mi.a pornit foarte greu...dupa cate am citit pe aici e normal!acum nu stiu?..si dupa asta m.am trezit si cu o eroare la testul cu pedale...ecn 062101...dar cred ca este ca am dat mult la automat...(trebuie sters sau se sterge singur din calculator?)
Mentionez ca dupa 10 km mi s.a stins motorasul din bord si masina trage de rupe acum dupa curatarea asta!
Am curatat si eu egr,clapeta de acceletatie si teava aia de intra in galerie!...mi.a ft de mare ajutor cele apuse aici! Multumesc!
Imi aparea eroarea P 0105 senzor admisie(map)si statra motorasul aprins incontinuu! M.am apucat de demontat clapeta , egr teava aceea de duce in admisie si senzorul preaiune admisie(mam)....le.am curatat cu spei din acela de carburator....au iesit super!...dupa m.am apucat de montat...(treaba mult mai usoara decat la demontat)....mi.a pornit foarte greu...dupa cate am citit pe aici e normal!acum nu stiu?..si dupa asta m.am trezit si cu o eroare la testul cu pedale...ecn 062101...dar cred ca este ca am dat mult la automat...(trebuie sters sau se sterge singur din calculator?)
Mentionez ca dupa 10 km mi s.a stins motorasul din bord si masina trage de rupe acum dupa curatarea asta!
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
salutare,
sarbatoresc muncind,motiv pt care,m-am apucat sa curat egr.mai fusese curatat cu 4 ani in urma(la un service),se prezinta ok.
admisia in schimb e jale(dupa cum arata mi -au luat banii dar nu au curatat-o) si cred ca ajung la service pt curatare,dar ca sa ajung la service tre sa asamblez totul la loc...
asadar:
1-la remontare,garniturile de tabla(clapeta-egr,egr-teava spre admisie) se pot refolosi? obligatoriu le dau cu silicon? le-am gasit date cu silicon alb
2-oringul de etansare antigel intre egr-corp termostat il pot refolosi dat cu silicon? imi puteti da un cod pt el eventual sa-l cumpar?
stima,
sarbatoresc muncind,motiv pt care,m-am apucat sa curat egr.mai fusese curatat cu 4 ani in urma(la un service),se prezinta ok.
admisia in schimb e jale(dupa cum arata mi -au luat banii dar nu au curatat-o) si cred ca ajung la service pt curatare,dar ca sa ajung la service tre sa asamblez totul la loc...
asadar:
1-la remontare,garniturile de tabla(clapeta-egr,egr-teava spre admisie) se pot refolosi? obligatoriu le dau cu silicon? le-am gasit date cu silicon alb
2-oringul de etansare antigel intre egr-corp termostat il pot refolosi dat cu silicon? imi puteti da un cod pt el eventual sa-l cumpar?
stima,
mihai230
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut. Felicitari pentru initiative.
As avea si eu o intrebare, ca am o nelamurire.
Am vazut ca are o conducta de retur in vasul de expansiune pentru racire. Ce nu sunt eu lamurit este unde este intrarea de antigel in corpul egr. Ma puteti lamuri?
Ati cumparat garnituri noi? De unde se pot cumpara garniture? Ati reutilizat garniturile vechi?
Multumesc frumos.
As avea si eu o intrebare, ca am o nelamurire.
Am vazut ca are o conducta de retur in vasul de expansiune pentru racire. Ce nu sunt eu lamurit este unde este intrarea de antigel in corpul egr. Ma puteti lamuri?
Ati cumparat garnituri noi? De unde se pot cumpara garniture? Ati reutilizat garniturile vechi?
Multumesc frumos.
- Todor Daniel
- *
- 7 mesaje
- din 26 Oct 2015
- Astra 2004 17DTL
- Hunedoara
Todor Daniel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Toate bune si frumoase la astra h, material din plin, dar pentru meriva se pare ca nu s-a incumetat nimeni,iar la cat de inghesuit e motorul nici nu ma mira. Inca sunt in dubii daca sa ma apuc de treaba asta singurel sau sa ma duc in service. Chiar nu a incercat nimeni la meriva z17dth sa curete egr? Sau poate nu am gasit eu pe forum...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Tot respectul pentru bunavointa,dar din prisma jobului cred ca doar in weekend as avea tmp pentru asa ceva, mai asteptam un pic si incalzirea vremii, masina nu are nimic dubios, nu se aprinde nici un martor prin bord, dar mi s-a intamplat odata in treapta a doua poate mergeam si eu un pic subturat( lipa de experinta pe aceasta motorizare), mergea in suturi doar pana am calcat mai tare acceleratia.Eram cu a doua si cred ca aveam cam 20 km/h prin oras. De treaba asta sigur nu scap, am sa va caut cand prin ceva timp liber si sa fie un pic mai caldut pe afara,sigur va dura o zi intreaga.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- F10RYN1204
- **
- 60 mesaje
- din 03 Apr 2016
- Astra 2004 Z17DTL
- Dolj
F10RYN1204
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,664 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,664
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Alaltaieri am demontat si eu EGR-ul + admisia la masina sotiei, Astra G Z17DTL 2004, are 215.000km in bord si am cumparat-o la 203.500km din DE. De mentionat ca nu-mi aparea nicio eroare pe tester si motorul tragea chiar ok, dar dadea cu fum dupa remapare (inainte era absolut lesinat in depasiri, la deal insa am vazut ca tragea destul de binisor pentru 80cp). Inainte de remapare baietii de la EDS mi-au spus ca pe undeva trage aer fals (cel maI probabil undeva dupa EGR) si intr-un final m-am hotarat sa demontez tot inainte de a pleca in concediu ca sa vad la concret cum se prezinta EGR-ul, admisia si garniturile aferente de pe traseul de aer :
Pe scurt - un DEZASTRU (mai putin garniturile de etansare care sunt ok).
Clapetele din admisie inca mai lucrau, dar nu pâna la capat. Poze cu admisia desfacuta in doua bucati inca nu am, dar deja pot sa-mi imaginez cu usurinta ce voi gasi acolo.
La EDS am aflat ca exista un update de firmware pentru ECU care optimizeaza EGR-ul sa lucreze mai putin decat o facea cu firmware-ul initial, insa masina sotiei nu-l avea. A primit in DE doar apa, paie si bataie, ca sa zic asa. Acum dupa remapare il am, ramane de vazut dupa urmatorii 50.000km ce se va aduna in EGR si in admisie.
La demontare am facut poze ca sa fac un un tutorial pentru demontare EGR cat si unul pentru demontare admisie. As avea rugamintea la colegii care STIU care sunt valorile la care se strang suruburile ce se infileteaza in aluminiu, sa ma lumineze si pe mine ca sa nu le suprastrâng si sa am probleme cand voi desface iar. Sau macar, unde pot gasi valorile respective (TIS, manual de reparatii,. orice info e bine-venit). Cu Stima.
Pe scurt - un DEZASTRU (mai putin garniturile de etansare care sunt ok).
Clapetele din admisie inca mai lucrau, dar nu pâna la capat. Poze cu admisia desfacuta in doua bucati inca nu am, dar deja pot sa-mi imaginez cu usurinta ce voi gasi acolo.
La EDS am aflat ca exista un update de firmware pentru ECU care optimizeaza EGR-ul sa lucreze mai putin decat o facea cu firmware-ul initial, insa masina sotiei nu-l avea. A primit in DE doar apa, paie si bataie, ca sa zic asa. Acum dupa remapare il am, ramane de vazut dupa urmatorii 50.000km ce se va aduna in EGR si in admisie.
La demontare am facut poze ca sa fac un un tutorial pentru demontare EGR cat si unul pentru demontare admisie. As avea rugamintea la colegii care STIU care sunt valorile la care se strang suruburile ce se infileteaza in aluminiu, sa ma lumineze si pe mine ca sa nu le suprastrâng si sa am probleme cand voi desface iar. Sau macar, unde pot gasi valorile respective (TIS, manual de reparatii,. orice info e bine-venit). Cu Stima.
- F10RYN1204
- **
- 60 mesaje
- din 03 Apr 2016
- Astra 2004 Z17DTL
- Dolj
F10RYN1204
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2016
- Mesaj Privat
- F10RYN1204
- **
- 60 mesaje
- din 03 Apr 2016
- Astra 2004 Z17DTL
- Dolj
F10RYN1204
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2016
- Mesaj Privat
- barbuadrian_29
- *
- 30 mesaje
- din 24 Oct 2016
- Astra 2012 A14NET
- Brasov
barbuadrian_29
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salutare,am un Astra H z17dth și as vrea sa curat tot ce înseamnã admisie aer,as pe cineva daca știe pe cineva în Brașov dispus sã mã ajute,menționez cã am spațiu unde sa efectuam operațiunea.masina nu are nici un cod de eroare,nu scoate fum deloc dar mi se pare foarte leneșã și consumul foarte mare in regim de oraș 9.3 iarna iar acum dupã ce a dat un pic cãldurã mai jos de 8.5 nu scade menționez cã sunt valori date de BAC.Va mulțumesc.masina este fãrã DPF fabricație 03.2007 101cp