Ai uitat parola?


  • UZZI

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Acuma vin de la service...i-mi este dusa doar fulia de la pompa de ulei, restul e ok
trebuie sa cumpar urgent o fulie si nu gasesc de unde Sad
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,383
  • Locatie: IASI
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu gasesti fulie separat, si mi mult ca sigur si axul este stricat, stiu din proprie experienta. Asa ca ia si comanda o pompa noua si gata.
  • Sir Christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari, este primul meu post pe clubopel. Very Happy
De curand a ajuns in familie un Astra G 1.7cdti.
masina are 145.000km, revizia facuta de curand la reprezentanta opel, distributia schimbata la 120.000, totul ok.(km reali, stiu isotricul masinii din surse sigure).

am o mica problema: cand pornesc masina cu motorul rece se becul rosu de la ulei ramane aprins cam 5-6 secunde, timp in care motorul suna ceva mai ciudat. parca "bate", nu este ceva deranjant sau foarte observabil, dar se simte daca esti atent. dupa acele 5 secunde bataie dispare, odata cu stingerea bacului. mentionez ca in rest totul e ok, nu se mai aprinde daca o opresc si pornesc di nou, in sarcina e ok, am atins si 3500rpm de cateva ori in niste depasiri, nici o problema, bec aprins sau eroare.

l-am intrebat pe vechiul proprietar, mi-a spus ca a facut asa de mult timp, si cica toate fac asa. la fel a intrebat si el la revizie si mecanicii i-au spus ca nu-i nici o problema. chiar nu e nici o problema sau o fi respectiva piulita slabita?
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,467
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Isuzu Y17DT 16v 55kW din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
asa fac toate astrele 1.7 dti
nu-ti fa griji, este normal

ce trebuie sa ai grija este sa nu accelerezi niciodata cand pornesti, sa astepti totdeauna sa se stinga martorul de ulei.

evita sa mergi cu ea sub 1800 rpm... motorul asta se simte excelent intre 2000-3000rpm si sa nu iti fie frica sa urci in caz de necesitate pana peste 4000.
  • Sir Christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
ok, de accelerat nu se pune problema, stiam ca obiceiul asta este nesanatos pentru motor, si incerc pe cat posibil sa merg usurel pana se incalzeste motorul.

chiar am observat ca sub 2000 rpm nu prea are vlaga, m-am invatat chiar sa dau a 1 a in mers cand o las incet sa ocolesc craterele din asfalt din spatele blocului, in rest cam asa schimb si eu pe la 2700 - 3000rpm, n-are rost sa-i umplu turbina de funingine. Very Happy
  • Tilea Gabriel

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
xcuseme a scris:asa fac toate astrele 1.7 dti
nu-ti fa griji, este normal

ce trebuie sa ai grija este sa nu accelerezi niciodata cand pornesti, sa astepti totdeauna sa se stinga martorul de ulei.

evita sa mergi cu ea sub 1800 rpm... motorul asta se simte excelent intre 2000-3000rpm si sa nu iti fie frica sa urci in caz de necesitate pana peste 4000.



Si la mine aceeasi problema !Chiar e normal sa stea becul aprins timp de 5-6 secunde la pornire ? Am verificat filtrul de ulei dupa 10 min. de la oprirea motorului si era gol , de ce se scurge asa repede ?
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,467
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Isuzu Y17DT 16v 55kW din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Gravitatia
  • Tilea Gabriel

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Bat-o vina ! Nu am nici o tangenta cu partea tehnica dar am inteles ca nu ar trebui sa se scurga atat de repede Rolling Eyes
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pai de ce sa nu se scurga, ca si asa nu unge nimic pe acolo (prin filtru).
  • enachemg

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salut am ajuns si eu la problema asta cu pompa de ulei. eu eram pe loc cu motorul pornit si a inceput sa faca zgomot tot in zona distributiei,am 137mii km(cred pt ca masina e sh). cred ca nu ajunge la 140mii la mine ca m-am hotarat sa-mi iau alta, nu stiu ce inca, poate primesc un sfat de o masina fara asa multe " bube", saptamana trecuta am reparat alternatorul. maine ma duc sa vad cat mai costa si pompa ulei sau ce trebuie schimbat si cred ca o vand prea multe "bube" are motorul asta. daca stie cineva un service bun si ieftin ii multumesc de ajutor. Sad Crying or Very sad
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Intrebare pentru cei care au umblat la piulita fuliei pompei de ulei: Ce solutie de blocare este recomandata pentru acest filet ? Oricum eu voi strange exact cu cuplul prevazut in TIS. Cumva este necesara si inlocuirea piulitei ? Mentionez ca nu am probleme de uzura nici la ax nici la fulie, demontarea am facut-o pentru a inlocui simeringul.
Multumesc anticipat.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Poti pune pasta de blocare filete (Bison - se gaseste la magazinele auto - 20 ron), dar poti lasa si asa fara solutie de blocare. Vital pentru motor este ca la fiecare inlocuire a distributiei este bine sa verifici si strangerea piulitei fuliei pompei de ulei.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am observat ca toate piulitele de la fuliile distributiei, (vibroche, axa cu came, pompa injectie si pompa ulei), si suruburile de fixare de la role, sunt marcate cu vopsea rosie. Ce inseamna acest marcaj ? Ca trebuie folosita pasta de blocare sau ca trebuie respectat riguros cuplul de strangere ?
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt semnele de referinta pentru schimbarea distributiei.
  • mazak

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra y17 DTI din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema, de cateva zile se aude un zornait in zona distributiei, daca asculti atent zgomotul se aude si din masina, eu banuiesc ca ar fi pinionul de la pompa de ulei.
Maine la 10 am programare la Radacini in BV sper sa fie ceva minor si sa nu-mi faca gaura mare in buget
Distributia a fost schimbata cand am cumparat masina la 130.000 km, acu am 144.000 km , marea intrebare este ca nu stiu daca mecanicul a verificat si piulita atunci cand a schimbat distributia

Exista posibilitatea sa sara fulia de pe ax, unii colegi de-ai nostri au povestit ca piulita le-a topit capacul de la distributie ca nu avea spatiu sa iasa , astept mai multe informatii mai multe pe aceasta tema , va multumesc mult
masina opel astra y17dt
  • mazak

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra y17 DTI din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la service dar nam rezolvat nimic, mi-au demontat distributia , au verificat pinionul pompei,role, au montat la loc distributia si tot asa face (se aude o bataie pe fundal)
Ei mi-au zis ca ar fi posibil ca bataia sa provina de la injectoare, mi-au recomandat sa schimb motorina(sprint diesel omv) si sa vad cum se comporta pe viitor
Eu nu stiu ce sa mai fac, astept sfaturi si pareri de la voi ca nu vreau sa ajung la demontarea motorului pentru ceva minor
  • popeye

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru cei care au avut sau nu vor sa aiba probleme cu pompa de ulei la motoarele 1,7 se poate face o pana intre axul pompei si fulie. Pentru acesta trebuie demontata pompa si mers la un strungar priceput si cu chef de migaleala (practic locul penei se face cu o freza, nu pe strung). La majoritatea pieselor de acest gen (ax-fulie) se foloseste o pana din otel, dar aici cei de la opel au considerat ca nu e nevoie. Ba mai mult, pana fixa de pe ax(acea tesitura) nu acopera dimensiunea fuliei,iar o saiba nu are loc intre piulita si fulie. Problemele apar atunci cand piulita se slabeste.
Concluzie: mergeti la strung si incercati sa faceti un loc pentru o pana de otel sau un opritor pentru piulita (gen bolt).





  • popeye

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
As mai avea de facut inca o completare la aceasta problema.. Nu apare nicio uzura in fulie sau ax. Am desfacut multe pompe de ulei de pe masini cu multi km si nu aveau un joc (intre fulie si ax) mai mare decat la o pompa noua. Asadar dezechilibrarea fuliei se produce din cauza ca piulita care o strange se slabeste.
Daca o pana sau un bolt de blocare este imposibil de facut, atunci folositi o piulita noua (neaparat cu blocaj contra desfacerii-acei dinti pe spatele ei) stransa cu pasta de blocare. Exista si un cuplu de strangere, parca 60 Nm, dar nu stiu exact..aceasta informatie trebuie verificata. In rest, numai de bine.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Exact asa am procedat eu: strans piulita cu 60 Nm (in tis e putin sub 60) si am folosit pasta de blocare. De atunci am facut multe mii de km. Probabil ca daca se slabeste in mers atunci se olareste si fulia si axul pompei. Ideea de a introduce o pana e f. buna. Eu tot nu reusesc sa inteleg cum poti merge 10 mii km fara probleme si apoi din senin sa se slabeasca piulita. Mai curand se intampla imediat dupa ce a umblat cineva si nu a strans corespunzator.
  • popeye

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Exiplicatie exacta nu exista. Cert e ca nu apare uzura acolo.Pur si simplu se desface piulita. Deci atentie, pompa de ulei face ravagii!

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata