Ai uitat parola?


  • Arcasu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra Y19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua tuturor
Am rezolvat masina. La 7 am ajuns la baiatul cu service la recomandare a lui voledin cu calculatoarele si si acum am luat masina. A meritat sa dau bani si a terminat repede A zis la inceput ca dureaza 2 zile dar a durat doar azi ca erau doi baieti si au facut impreuna tot. Si am facut poze la supape sa arat cum era de ciobite.A schimbat la ea toate supapele cu semering la ele si segmenti gotse. Dupa ce au pus la loc si antigel tot a dat eroare la piston2 acuma. Cu eroare la p302. A schimbat o valva de la canistra si nu mai da.
Ma duc sa iau familia sa plec la drum. Aici vine ploaia si nu mai e de plaja.
Daca nu deranjez in plus o sa vin sa spun daca a mers bine masina. Au zis 500kilometri sa nu o fortez pana se imperecheaza motorul si sa verific ulei.
Doamne ajuta si multumesc la toti care au ajutat. Recomand baietii din constanta de la service asta si pe baiatul cu calculatoarele care m-a ajutat si dus la baietii astia. Mecanici buni si intre singuri din constanta sau din tara daca e sa laud. Repede si masina merge. A costat 28milioane tot cu piese si cu distributie noua si pompa de apa si cu manopera. Si a pus ce e mai bun. Gotse, victor einz, continental, pompa skf de apa, ulei bun motul si antigel nou cu radiator curatat si raceste bine.
  • Arcasu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra Y19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am poze la piese vechi si la ce au pus nou cu marca lor sa stiti daca trebuie si voua sa puneti la masini. Nu stiu sa pun poze la mesaj. Cum fac
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,558
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
În josul paginii, ai ”Adaugă răspunsul tău” si sub dreptunghiul de inserare a răspunsului sunt 2 butoane ”Trimite” si ”Previzualizează”, apasă pe ultimul, se deschide o altă fereastră, iar sub dreptunghiul de inserare ai ”Adaugă o imagine”.
  • AB4488

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Bună ziua.
Am un Opel Astra H, 1.6, benzina din 2006.
Problema consta în faptul ca mi se opreste motorul in timpul mersului și nu pornește decât după 4-5 minute (timp în care nici nu învârte). Pornirea e mereu la prima cheie, mașina comportându-se normal.
Pana acum am verificat contactele cablurilor și le-am curățat unde e cazul.
Tensiunea pe alternator este 14.3
Am încercat și cu alta baterie dar aceleași probleme.
De menționat ca am și instalație de gaz, dar motorul se opreste și pe benzină în aceeași măsură (am încercat sa merg doar pe benzină și tot se opreste).
După ce se opreste prima oara, timpul de mers este din ce în ce mai scurt pana la următoarea oprire.
Pe tester apar foarte mult erori pe intermitent (peste 20).. injectoare, pompa, depășire viteza + erori la computerul mașinii.
Am atașat și o poza cu martorii care rămân aprinși când se opreste mașina și nu pot sa o pornesc.
Inainte sa se întâmple prima oara, a mers fără probleme, dar din ziua cu prima oprire se aude și un mic zgomot la viteze mici, în partea stânga a volanului la nivelul bordului. Zgomotul este de genul celui pe care l-ar face un șurub care ar avea joc, dar nu e permanent (l-am neglijat pentru ca am crezut ca e de la portiera). Nu știu dacă are totuși relevanta acest zgomot.
Dacă ați mai întâlnit o problema asemănătoare v-aș fi recunoscător pentru orice sfat.
Mulțumesc.


  • damic

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Seara buna!
Am si eu cam aceleasi probleme si nu le dau de cap, poate ma puteti ajuta.
z16xep, putin peste 100.000 km, un singur proprietar
erori 0340, 0220, 1550.
Am schimbat senzorul axei cu came (pt ca era de lucru, am pus si distributia, cu pompa si curea transmisie).
simptome, inainte: suturi (mers in nas), putere slaba, la cald. la rece o lua, dar imediat incepea distractia. Bec - check engine
dupa schimbare senzor: la rece merge perfect, dar pe masura ce se incalzeste, se aprinde martorul cheie, si scade puterea, mai smunceste, cam gafaie. aceleasi erori (0340, 0220, 1550).
cel care mi-a schimbat distributia si a pus senzorul axei cu came mi-a zis ca ar mai fi un senzor, pe vibrochen?!
o alta parere? ms!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ecu defect, unele merg reparate.
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
deleted-113970 a scris:Buna,
Cred ca ne ajuta mai mult codul erorii. Nu doar "eroare pe bujia 3". Cand mergi la nenea mecanicosu' sa puna Delphi-ul pe masina, fa o poza la erori, nu te uita in gura lui ca ai "buba la bujie", ca pana la bujie mai sunt si altele de verificat. Adevarat, Corsele au nevoie de bujii bune.
Acum, sa iti spun si de ce:
Eroare pe cilindrul 3, eroarea p0303, insotita automat de p0300(un fel de eroare generala pe cilindri) are o cazuistica si simptomatica vasta.
Daca ai eroare p0203, e din injector.
Daca ai eroare p0353, e din bobina.
La aparitia p0303 am intalnit probleme pe amestec(vacuum, maf, map, clapeta), supape indoite sau sparte, distributia sarita un dinte etc, daca stau sa mai caut, catalizator infundat, pompa de benzina obosita, filtru benzina imbacsit, multe...
Daca spui ca face asta la pornire, si pleaca direct p0303, fa un test de presiune in rampa de benzina, sa vezi daca sare de 3.2 - 3.8bari. incearca sa pornesti si AC-ul si vezi cum se balbaie... Sigur ai o problema pe alimentarea cu carburant. Motorasul pompei este banuiala mea...
Oricum, nu uita sa revii cu ce ai rezolvat, ne ajuta si pe noi, pe aici!
Succes!
Buna seara! Deci am facut in felul urmator, am fost in service, unu renumit. Ok. Pana aici toate bune si incantat maxim ca rezolv problemele corsei. Una era schimbare kit ambreaj si alta pierde apa din vas. Asta erau problemele care ma deranjau ochiometric. Ca se mai balbaie la pornire.. zic.. aia e nu e asa deranjant. Acum nu poate funcționa ca o virgina , are totusi 12 ani. Reparația am facut o In doua programări. Una kitul si Ce a de a doua , i am zis mecanicului.. domne pierde apa cam juma de litru pe saptamana si nu se vede nicăieri. Ok
Cand pune mana pe masina s o bage la reparat de ambreaj.. zice .. dar tu distributia nu o auzi? Cum face? Zic.. o aud cat de cat dar nu asta ma enerveaza daca n ar pierde apa. Si mi zice ca pe acolo pierde si apa pe la garnitura respectiva. Ok.
Fac Si distributia.. Ca la manual.. plec.. Si rezultatul.. Pierde apa la fel ca inainte.
Eu nu sunt mecanic dar ce mi inspira motorul este ca apa o consuma in cilindru.
Se poate asa ceva? Si dc zic asta.. gazele de eșapament miros ciudat, lichidul de răcire este inegrit, parca pierde apa mai mult dupa ce am mers cu ea si e oprită. Efectiv am senzatia ca presiunea care se creează pe instalația de răcire, atunci când se răcește masina peste noapte , imi intra in cilindru.
Se poate asa ceva? Sau sunt atins de paranoia?
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Aa si nici caldura nu baga. Cand dau drumu la aeroterma, baga 5 secunde cald pe urma aer normal. Sa fie garnitura de chiulasa copita? Toate simptomele ma duc in zona aia.
Ce ma îndoiește un pic este ca nu baga apa in ulei, joia e curata si nici ulei vas nu vad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu te arunca dupa ce spune mecanicul .
Apa pierde de obicei pompa de apa, furtun egr-radiator habitaclu. Daca ar fi garnitura chiulasa se vede dupa culoare bujie dar creierul lor de maimuta nu poate stoca nici macar cuvantul endoscop.
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Domnule Dan multumesc pt ideea cu endoscopul. Este foarte smart. Culoarea bujiei puteți sa mi dati cateva detalii?
Distribuția mi au arătat că trebuia schimbat, lantul era slab, ca la bicicleta, garnitura aceea mare era foarte umflata , s a mers foarte rau cu masina asta. Sub capacul de sus era foarte multa mizerie. Au foat defecțiuni ascunse pe care numai un mecanic de opel le putea vedea.
Ce ma duce cu gândul că apa este totusi mancată de motor, este mirosul ciudat de gaze nearse. Fum alb nu se observa mult. Doar asa la o observare atentă parca fff putin.
Ce sa mai fac.. Sunt foarte dezamăgit. Nu fac nici rabat de bani, numai sa iasa treaba ok
Asta e tara in care am ajuns. Cei buni sunt foarte putini
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Scotu bujiile si te uiri la culoare, fa o ppza cu ele aliniate in ordine sa vad si eu.
  • ruicri80

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
am si eu o problema cu un Corsa D 1.2 benzina din 2007, in sensul ca nu porneste la prima cheie, la a doua o ia imediat. Dupa ce porneste prinde un pic de tremurat si da impresia ca urmeaza sa se inece, apoi dupa vreo 2 minute se regleaza, numai ca are un relanti cam mic pe la vreo 6-700, se poate mari relantiul. Tocmai ce am schimbat la el ulei, filtre si toate lichidele plus bujii noi Boch. Nu stiu ce ar putea fi mai ales ca vine iarna, daca acum nu porneste la prima cheie, la iarna ce fac.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Seamana a dezamorsare circuit benzina....verifica furtunele de la pompa din rezervor si regulatorul de presiune benzina tot din rezervor
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scotu bujiile si te uiri la culoare, fa o ppza cu ele aliniate in ordine sa vad si eu.
Buna ziua, din pacate reparatia a constat în schimbarea chiuloasei. Chiuloasa veche data jos s a constatat prin deducere logica ca are o fisură în interior. Cum am dedus, scapa apa in cilindrul 3 Si de aici toate simptomele, adică motorul consuma apa constant, mirosea puternic a gaze nearse dar totodata un miros destul de placut dulceag. Pe instalația de răcire nu era ok Se Incalzea rapid si nu se racea ok. Vizual chiuloasa veche era înfundat masiv cu depuneri minerale. Practic nu circula apa prin Toate spațiile ei. S a luat hotărârea de a pune o chiuloasa de la un motor cu km putini. Planat, schimbat ce era de schimbat la ea. Prezoane noi si tot tacâmul. Rezultat, masina merge ok , nu mai consuma motorul apa. O singură problemă totusi cred ca mai trebuie rezolvată. Cele două radiatoare, adică cel de la motor si cel de habitaclu cred ca sunt parțial înfundate. Racirea se face greoi. Cel de habitaclu e clar semi infundat pt ca nu baga caldura decat f putin si la treapta 1 , hai 2. Daca dau la 3 sau 4 baga aer aproape ca afara. Deci depunerile care s au găsit în interiorul chiuloasei sunt convins ca sunt masiv si in radiatoare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata