Ai uitat parola?


  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am gasit la mine in oras cu 100lei dar nu stiu care sunt parametrii optimi pe tester.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
De regulă, când cumperi sh. singurul mod de a testa daca e sau nu bun este proba "dă sau nu dă eroare". Îți spune ECU de pe mașina. Daca motorul funcționează fără eroare îl cumperi și gata. Cat te tine e o chestiune de noroc. Eu l-am probat la fata locului în 10 minute: montat, pornit motor, câteva accelerări, plătit și plecat cu el pe mașină. Tu poți să îi faci și o resetare a erorilor mai întâi, scoțând borna bateriei 30 min. înainte de proba iar după montare si încălzire motor până la temperatura a de lucru (procedura de învățare a parametrilor cred că o cunoști deja) poți sa vezi daca ai eroare prin metoda cunoscuta (opresti motor, apesi la max.pedalele frana+acceletie, pui contact și urmaresti clipirile martorului in forma de mașinuță, adică ar trebui să clipească la infinit, sau, mă rog, sa nu-ți dea vreo eroare specifica debitmetrului). E corect prețul de 100 lei cu posibilitatea probării. Bafta!
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
L-am cumparat si am rezolvat problema.Nu mai am nici o eroare stocata.
Acum referitor la masuratori,cand accelerez urca de la 1.4V la maxim 3V cand o accelerez la maxim.La inceputul threadului scria ca trebuie intre 1 si 5v.E ok pt motorul meu?
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
E normal sa se auda din debitmetru un sunet ca de scurt circuit asa in timp ce sta la ralanti? Mi se pare ca se aude odata cu clantanitul distributiei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,146
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Este de la valva purjare vapori benzina, este pe filtrul de aer spate catre debitmetru si este normal.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare colegi , va implor sa ma ajutati ca ajung la nebuni din cauza masinii . Deci asa face http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Manifestarea a aparut acum 3 saptamani , plec de la semafor , si ciuciu putere , merge intrerupt in socuri . Aseara nu stiu cum am reusit sa ajung acasa , cred ca sa oprit de vre-o 30 de ori . Sa fie debitmetru ? l-am scos mufa dar tot asa a facut . Ca si eroare stocata am P170 .
  • danzog

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Din filmul postat și codul de eroare stocat,consider că ai probleme de alimentare cu benzină a motorului.Documentează-te la rubrica ,,Ansamblu pompa de benzină,,.Totodată se aude și un țăcănit deranjant de tachet/culbutor care dispare în momentul când accelerezi motorul ,implicit când crește presiunea uleiului-nu ai presiune de ulei suficientă sau tachet defect.Verifică și curăță sorbul din baia de ulei și folosește uleiul de motor recomandat și filtrul de ulei adecvat pt.Agila.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Tacaitul se aude de la parbriz , uleiul a fost schimbat acum o săptămâna , Triax 5W30 full sintetic . Eroarea a dispărut , dar mașină tot la fel face. Nu pot sa plec nicăieri cu ea. Am citit toate topicurile de pe forum. Nu știu dacă e bobina , sau debitmetru sau altceva .
  • nrlarry

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Y17DTL din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna dimineata,

Motor Isuzu Y17DTL

Am o rugaminte: cu motorul pornit, cine imi poate spune cati volti sunt la MAF la pinul cu 12 V (tensiunea bateriei cu motorul oprit)? Eu acolo nu am tensiune deloc fie oprit fie pornit motorul.
De asemenea, nu stiu de unde vine tensiunea, nu mai am AutoData instalat si nu-mi mai amintesc unde trebuie sa verific (unde este pozitionat celalalt capat al firului - un alt senzor din cate imi amintesc).

Multumesc frumos!
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 1,463
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z18xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Uite.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata