Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Dragos.smd

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut,am un astra g z16xe si am aproape aceleasi simptome putin diferite,primele simptome "cand schimba treapta a treia nu avea pic de vlaga,apasam acceleratia pana in podea si nimic,dupa cateva secunde parca se desfunda ceva,avea zvac, si din nou daca repetam avea aceleasi simptome....Aseara s-a aprinz beculetul de la chec engine,motorul are trepidatii puternice,in primele trei trepte da in nas usor si nu are vlaga....Clapa de acceleratie am curatato asta vara.o curat in fiecare an pentru pe langa mansonul ala care in clapeta sunt mici scurgeri de ulei nu stiu cat de normal este?Astep pareri
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai avut becul aprins in bord inseamna ca ai si ceva erori stocate si prima oara e bine sa faci o diagnoza, iar apoi sa revi cu detalii.
  • Dragos.smd

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata,bobina era de vina...
  • deleted-40231

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta si pe mine cu acete erori Sad

P1122 - Senzor 2 pedala de acceleraþie - tensiune prea micã (02) - Prezent P1550 - Regim limitat - avarie E-gas (0A) - Prezent P1120 - Corelaþie între senzorii 1&2 de la pedala de acceleraþie (0Cool - Nu este prezent
Skip ads

  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@YAN: 99% ecu defect. Se reconditioneaza sau se inlocuieste.
  • deleted-40231

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Tind sa te cred 99 % pentru ca in dimineata asta nu s-a mai aprina senzorul (masina cu cheita) si merge normal stiu ca erorile inca sunt active pot sai spal eu si chiuloasa ca tot asa va face azi o sa spal temeinic clapeta acceleratie dar nu am mari sperante , dupa toate astea zimi si cum se repara te ocupi de asa ceva ca vreau sa stiu daca merita sa fie reconditionat inlocuit cu un sh functioal 100% sau nou dar cred ca este super scump.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@YAN,Incearca sa scrii asa cum vorbesti.Mai pune un punct,incepe cu litera mare,incearca sa te exprimi cit mai coerent,in asa fel incit textul scris de tine sa fie citit cu placere si inteles, in ideea de a primi raspunsurile pe care ti le doresti.De fapt toate acestea sunt scrise in regulamentul forumului pe care,probabil l-ai citit... Apropo,de erori,cit sunt active,martorul din bord este aprins. Mi-amintesc ca la o speta identica,am facut unui cunoscut o punte(strap) in senzorul de pedala,provizorie(am zis eu),pina se rezolva problema corect.Asa merge de 3,5 ani,convingindu-ma,daca mai era cazul,ca orice improvizatie,ramine,uneori,definitiva...!
  • deleted-40231

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pt sfaturi. Am scris in graba. In cazul in care fac strap-ul
erorile dispat sau raman incontinuare?
Skip ads

  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
De obicei, cand e ecu, problemele apar cand se incalzeste motorul si dispar complet cand e rece. Daca mergi multe drumuri de 5-6 min cu motorul rece, in final nu se mai aprinde nici un bec ....pana in momentul cand ajunge la 90 antigelul.

Eu nu am reconditionat, ci l am schimbat. Este un baiat de nota 10 din Sannicolaul Mare ( florianu https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=4236 ) care vinde ecu uri sh si iti face si programarea pe seria ta de sasiu. Daca schimbi ecu, tre sa te asiguri ca ori ai opcom sa faci imperecherea ecu ului cu imo tau si ai nevoie si cod pin la imo ul.tau si de chip blank, ori le cumperi si pe astea 2 aditional ( imo+chip), gata imperecheate.cu ecu ul care il cumperi.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
YAN a scris:Multumesc pt sfaturi. Am scris in graba. In cazul in care fac strap-ul
erorile dispat sau raman incontinuare?
De strap e nevoie doar atunci cind un potentiometru nu primeste tensiune pentru a lucra,caz in care se poate "imprumuta" de la al doilea potentiometru.In alta ordine de idei,de proba,poti demonta calculatorul motorului lasind cuplele conectate,il izolezi termic cu ce materiale gasesti(hirtie, textile,etc),in ideea de a ramine cu temperatura acestuia cit mai apropiata de temperatua exterioara.Functionarea corecta in aceste conditii,va confirma existenta unei probleme in calculator generata de "imprumutul " termic de la motor.
  • deleted-40231

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru sfat, dar eu caut pe cineva care sa il repare , probabil cred ca problema este de la ECU dupa ce am citit pe club cam de la el ar fi problema ( cand e rece motoru merge perfect cand ajunge antigelul la 90 greda apare problema)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tutorial depanare P1120, P1122, P1150 motor Z16XE
Skip ads

  • deleted-40231

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc dar nu vreau sa devin depanator peste noapte , caut un om care a mai facut asa ceva si se pricepe sa nu stric mai rau.ms
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
YAN cum spunea cineva mai sus este ECU 99% si 1% pedala, a mai patit asta cineva prin topicul asta, credeam ca numai eu am pomenit asa ceva. Am primit a doua oara ECU dar si pedala la reparat, de atunci ca sa nu fiu injurat cer la depanat numai ECU+pedala sau masina pentru o zi.
Un lucru sa fie clar, toate se vor defecta orice ai face. Ca sa cumperi second nu e o afacere ca si ala are zilele numarate ca doar nu o fi de la o batranica care mergea numai la biserica diminica si oprea la supermarket la intoarcere.
Orice se strica, unele au defecte tipice, altele de fabricatie, altele crapa datorita utilizatorului sau smenarului. Pana si la case mai mari tot se strica si la unele nu ai cum interveni. Sa nu spuna lumea ca nu a reparat un tv, computer, telefon (mai bine altul) etc.
  • deleted-40231

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
O sa il trimit la userul atex din mures si sper ca dupa reparatie sa mai tina 10 ani si este ok. Ms mult
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Recomand userul atex. Si eu la el l-am reparat ECU.
  • deleted-40231

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc dn cornel e un lucru bun cand auzi numai cuvinte de lauda despre un om priceput.app multumesc pentru distantierele de 13 cm pentru boxe spate
  • psblucian

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buna,

nu gasesc un topic legat de grupul asta de erori: P1120, P1122, P1550, pentru diesel-uri CDTI asa ca o sa postez aici intrebarea. Recent m-am confruntat si eu cu problema legata de pedala, pornesc motorul, la relanti, cum ating un pic pedala turatia incepe sa urce singura pana la 1300RPM si se aprinde "spanner light"-ul si inclusiv lampa pentru ESP(triunghiul).
Am pus OPCOM-ul pe el si am observat ceva interesant, am 4 valori de urmarit: "APP at Idle Position", "APP Sensor 1", "APP Sensor 2", "Calculated Pedal Position" :
- desi "APP Sensor 1", "APP Sensor 2" variaza frumos in functie de cum apas eu pe pedala, ex "APP Sensor 1" variaza de la 0.94 V in sus pana pe la 3- 4 V in functie de cat de tare apas , "APP Sensor 2" la fel, porneste de pe la 0.39 V si urca catre 2 V, valoarea pentru "APP at Idle Position" ramane Active la fel si "Calculated Pedal Position" ramane 0% dar asta banuiesc ca are legatura cu "APP at Idle Position".
Din ce am mai citit sunt 6 fire, 3 pe fiecare potentiometru, cum ajunge el la concluzia ca "APP at Idle Position":Active, din moment ce pontentiometrele ii variaza tensiunea in circuit, cum se vede si pe OPPOM. ce "senzor" defineste "APP at Idle Position" ?

Masina este un Astra diesel, Z19DTJ.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se rezolva...
e o problema la un calculator sau in rare cazuri pedala defecta.
  • deleted-40231

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ecu 100 % defect eu acum 3 zile l-am reparat la un domn super il gasesti pe club cu nikul de Atex
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR