Ai uitat parola?


  • ogarafgan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult Dan! Smile O sa ma apuc sa-l citesc cat de repede.
  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna tuturor desi va urmaresc de ceva timp numai ieri am reusit sa imi achizitionez un opel...si anume un agila a din 2003.
Masina este bleumarin are 166.000 km si are motor de 1.2.
Toate bune si frumoase am ajuns de dimineata la proprietarul ei (un samsar), am pornit-o motorul nu avea absolut niciun zgomot suspect, pur si simplu stateai langa ea si nu auzeai motorul.
Toba de esapament fara funingine, am incercat sa vad daca are erori dupa metoda pedala frana-acceleratie...nu avea absolut nici una.
Am uitat sa va spun ca am cumparat-o din judetul mures unde mai vorbisem cu vreo cativa samsari sa mai vad si alte agile....in fine am mai vazut vreo 4 dar tot la prima m-am intors care practic nu parea pregatita de vanzare.
La amiaza am ajuns inapoi la primu samsar al luat-o la un test, iarasi absolut nicio problema, a mers aprox 15 minute (deci motoru era cald) nu avea niciun sunet motorul, deci m-am hotarat sa o iau, i-amd at banii samsarului am facut actele si asta a fost tot.
Am plecat spre casa (Fagaras) dupa vreo 15 km am oprit la o benzinarie sa alimentam si am lasat-o putin la relantiu sa o mai ascult o data.....aici motorul avea un sunet metalic despre care mai citisem pe forum si stiu ca este distributia...am zis asta este o sa schimb distributia. Am plecat mai departe totul in regula pana la vreo 20 de km de Tg-mures cand a inceput sa fluiere in viteza a 5-a am zis si de data asta ca poate nu are ulei destul in cutie.....am mai mers ceva si am oprit intr-o parcare unde colac peste pupaza am mai vazut si o balta de ulei sub ea. Am ridicat-o pe cric si parea o conducta de ulei fisurata, am luat o sticla de ulei de la unchimiu (unchi care are tot o agila de vreo 5 ani) am completat putin si am plecat mai departe.
Am mai mers ceva pana a inceput sa bata ceva in partea din fata, batea tot timpul numai cand virai stanga nu....am oprit iarasi.. roti in regula. am plecat mai departe ca se facea si seara. am mai mers vreo 30 de km tot incet pana cand nu a mai intrat deloc in viteza a 5-a.
Si asa am mers in viteza a 4-a si cu acea bataie pana acasa. Acasa am incercat iarasi testul pedala frana-acceleratie si mi-a iesit cod eroare p0650 si am inteles ca ar fi becul check engine cu firul intrerupt. De dimineata am luat-o sa o duc la service iar in primii 300 de metri aceasi bataie era prezenta dupa care la urcarea unui deal a disparut complet iar cand am incercat sa ii dau a5-a minune mergea...pana la service (vreo 30 km) a mers perfect. La service am oprit-o insa cand am pornit-o din nou nu imi mai intra in nici-o viteza pana la urma a intrat intr-a doua si a ramas blocata. Acum mecanicul mi-a zis sa o tija de la timonerie e rupta si una uzata, iar cutia a mai fost desfacuta si de ulei a spus ca nu curge pe la conducta ci pe la vibrochen.....este posibil asa ceva?
Sunt constient ca am luat teapa dar vreau sa repar masina si sa o pastrez......sper ca nimeni sa nu mai pateasca ce am patit eu.
Nu vreau sa spun ca nu sunt bune agilele, unchiu are una de 5 ani si are vreo 240.000 km fara mai nicio problema, insa eu am avut ghinion Sad o sa va tin la curent cu reparatiile ce vor urma. (scuzati postul lung dar asta a fost patania mea)
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu exista nici o conducta de ulei la Agila. Tu ai probleme cu cutia de viteze. Uleiul de transmisie din cutie, daca e GM, original, e rosiatic la culoare si poate sa curga pe la planetare.
Tu spui ca ai gasit balta de ulei sub masina...Baia de ulei e intreaga? Mecanicul ala vede cu raze X ? Cum de a vazut el ca scapa ulei pe la vibrochen? Ai garnituri peste tot: baie, capac distributie, capac culbutori. Dar nu e vorba de ulei de motor. Cutie fisurata, lipita cu silicon, asa ceva ai mai auzit? Sa speram ca nu e cazul la tine.
Daca ai prea mult ulei in cutie nu e bine! Are si un stut de aerisire in partea de sus, il vezi de sus, uitandu-te pe langa baterie, are un dop de cauciuc. Poate arunca ulei pe-acolo.
Mai, tu ai pus ulei in cutie sau in motor?
  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ulei am adaugat in motor. Curge chiar in partea stanga cum te uiti din fata la masina. Uleiul ce a curs era din motor sigur.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Poate ai senzorul presiune ulei spart. Nu ar fi o problema grava. Doar ca samsarii baga ulei gros pentru a masca lipsa presiunii...ceea ce e cam nasol. Dar nu are legatura cu cutia de viteze.
  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
O sa vad ce zice mecanicu asta minunat si va tin la curent. Se pare ca am parte de tot ce m-am ferit cand am cautat masina asta.... multumesc pentru promtitudine!
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat


Asta este?
  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Da fix asta este....
  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa o lunga absenta va scriu din nou. Dupa cum a spus si lyonel am avut senzorul de ulei spart, in cutie nu am avut suficient ulei (cred ca cei care au schimbat cutia nu s.au uitat si la nivelul de ulei din ea) si am schimbat rulmentul la a 5-a. I.am schimbat toate filtrele, carbunii de la electromotor si placutele de frana si sabotii pe spate. Dupa toate astea agila merge perfect, consuma putin....masina perfecta Smile)
Drumuri bune tuturor!
  • grasu162

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut posesori de Agila.
De circa 3 luni am achizitionat si eu o Agila 1.2, 98000 km din Germania, fabricatie 2001.
Va rog posesori mai vechi de Agila sa-mi recomandati si mie un mecanic bun pentru aceasta masina in Bucuresti.
Va multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,143
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi la Publicitate EDS
  • ioanamaris

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
SaluTare tuturor.

De o saptamana am achizitionat o Agila 1.0l Base, 2001. Este prima masina pe care o am si nu prea stiu care e comportamentul corect al martorilor de bord. As vrea sa stiu, dupa ce pun contactul si astept cateva secunde, inainte de a porni ce becuri/martori ar fi corect sa mai ramana aprinsi?
  • danzog

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Bine ai venit în rândul posesorilor de Opel Agila !
Când pui contactul și aștepți câteva secunde până la pornire rămân aprinși martorii EPS (servodirecția ), apgas (chek engine), presiune pompă ulei și tensiune/intensitate acumulator.După pornire ,aceștia se sting și pe bord nu mai trebuie să apară absolut niciun martor aprins .Asta în cazul când totul este în ordine.......
  • ioanamaris

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Bine (ca) v-am gasit!

@danzog, multumesc pentru raspuns. Martorii mentionati raman aprinsi si la mine, iar la pornire se sting. Numai ca, pe langa acestia mai ramane aprins si martorul masinuta cu cheie, care se stinge si el la pornire. Cand am cumparat-o, imi amintesc ca se stingea inainte de pornire. Cineva mi-a zis ca asta inseamna ca are stocata o eroare, pt ca a 2-a zi dupa achizitionare am uitat luminile aprinse si am ramas fara baterie. Dupa ce am pornit-o cu ajutorul unei alte masini, am facut un drum pt. incarcarea bateriei si in mers a inceput sa dea socuri/suturi (nu stiu cum sa le numesc, dar este acea senzatie de sut) si s-a aprins masinuta cu cheie, care a ramas aprinsa tot drumul, iar dupa ce am oprit si am repornit pt a face un drum de aprox 50 km nu s-a mai aprins, decat la punerea contactului asa cum am zis mai sus. Faza cu suturile si aprinderea martorului am mai patit-o inca o data acum vreo 2 zile (la fel s-a stins la oprire - ramane apins dupa punere contact - stins la pornire).
Stie cineva sa imi spuna daca e doar o eroare stocata, din cauza faptului ca am dat la automat cand am ramas fara baterie sau e altceva mai grav?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Bun venit in club.
Puteti face o citire a codului de eroare stocat. Tineti apasata in acelasi timp pedala de frana si ce-a de acceleratie si apoi puneti contact pana la apriderea bordului. Martorul ,,masinuta cu cheia,, va incepe sa clipeasca, numarati de cate ori clipeste. Cautati pe forum cum se face mai detaliat, metoda se numeste ,, testul pseudoagrafa,,
  • danzog

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@ioanamaris:Nu este așa de grav dacă martorul MIL(mașina cu cheiță-service ) se stinge la pornirea motorului.Aplică metoda sugerată de @mariustintea -pseudoagrafa-așa cum a descris-o că nu greșești și află codul/codurile de eroare stocat(e).
Faptul că mașinuța ta se comportă oarecum ciudat ,s-ar putea să provină de la faptul că după ce ai împrumutat ,,corent,, de la altă mașină și ai pornit-o,nu ai lăsat-o cel puțin 30 minute pornită pe loc, fără să o accelerezi pt. a-și reânvăța parametrii de lucru setați în calculatorul propriu de la ,,mama ei,,.
Informează-te citind rubricile secțiunii Agila și vei învăța multe lucruri interesante referitoare la problemele apărute la întreținerea,exploatarea și remedierea defecțiunilor.
  • Uxan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor! De curand am achizitionat o Agila 1.2 din 2001 Z12XE. E prima mea masina, am luat-o ca deja imi era rusine sa tot apelez pe la prieteni cand aveam nevoie sa fac diverse drumuri prin apropierea orasului.
Toate bune si frumoase pana acum vreo saptamana cand am fost peste noapte cu niste prieteni la cort. Mergeam pe drum de tara si s-a aprins in bord martorul care seamana cu un motor.
Din ce am mai citit aici pe forum si din ce mi-au mai zis altii care se pricep am crezut ca e de la EGR. A doua zi dimineata dupa ce am pornit motorul s-a stins martorul dar a ramas aprins cel cu masina cu cheita.
Am mers asa pana am iesit de pe drumul de tara si spre casa observ ca s-a stins masina cu cheita si s-a reaprins primul si ramanea aprins de fiecare data cand porneam.
Apoi acum vreo 2 zile ies prin oras cu treaba. Surpriza: s-a reaprins masina cu cheita iar celalalt s-a stins dupa pornirea motorului. De atunci am tot pornit-o si am mai facut ceva drumuri ca sa vad ce se intampla. Am ramas cu cel cu cheita aprinsa.
Nu am sesizat vreo diferenta in zgomotul motorului sau in mers fata de atunci cand nu erau aprinsi. Am cautat apoi tot aici pe forum si am facut testul cu pedalele pentru citirea codurilor de eroare. Mi-au aparut asa: 1405 0170 1405 1405 0170 0130 0403 1405 1614.
Problema e ca is un habarnist, nu stiu mai nimic despre masini dar usor usor invat. Sper ca cineva sa ma poata ajuta.

PS: Cu ajutorul vostru am reusit sa-mi deblochez contactul acum vreo 2 saptamani care se intepenise si nu vroia nici cum sa se miste. Va multumesc pentru tutorial si toata stima! Scuze pentru postare asa lunga...
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pai chiar e posibil sa fie de la EGR, celelalte erori fiind provocate de acesta (cu exceptia lui 1614).
De verificat mufa / cablajul / EGR-ul conform postului 1 de aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
  • Uxan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, o sa ma apuc de citit Smile Codul 1614 poate fi de la faptul ca am incercat sa pornesc masina cu a 2-a cheie si probabil nu are cip ori a fost scris gresit?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca motorul a pornit cu a doua cheie, cheia este ok., daca nu
atunci poate ca nu este imperecheata dupa vreo inlocuire de
ECU sau instrumente bord sau chiar stricata (mai greu).

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata