Ai uitat parola?


  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Apropos am incercat sa scot furtnasul de vacum, dar nu pot sa-l scot si mi-e teama sa nu rup cumva ștuțul de la supapa
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega X20XEV din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2008

din moment ce se manifesta sub forma spusa de tine e clar ca caloriferul e infundat(boala la omega), trebuie sa dai jos si instrumentele de bord, sub bord sa desfaci tot, gurile de aer, volanul si absolut tot bordul. Suruburile nu sunt f multe si NU SUNT ASCUNSE.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

ai cumva idee unde sunt asezate suruburile si daca poti sa o faci pe una din pozele postate de
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Ai cumva idee unde sunt asezate suruburile? Pls!
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Nu ma poate ajuta nimeni? Va rog, cateva detalii...!
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega x25dt din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2007

cipylan a scris:Nu ma poate ajuta nimeni? Va rog, cateva detalii...!
sal.daca stateai mai aproape de mine poate ti-o faceam eu !dar asa nu stiu ce sa zic .e de munca sa dai bordul jos.iti ia o zi toata treaba asta !
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Merci! Am desfacut, intr-un fel, dar am cam si rupt cateva elemente din plastic si am curatat caloriferul, maine vreau sa-l montez la loc. O sa fac dupa ce termin un post nou despre modul in care se desface bordul si poate ma ajuti acolo unde am sa gresesc. Merci mult!
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega x25dt din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2007

da nu e nevoie ca eu il dau imediat jos. iti trebuie ceva scule si cam atata. a iesit mizerie din el ?
ca sa il probezi bagi apa fierbinte in el si verifici daca toate tevile alea curbate se infierbanta .daca nu nu este bun .il pui degeaba la loc.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

A iesit la greu si a iesit si ceva span, cred ca e de la granulele de astupat fisuri ca am pus acum vreun an sau doi in urma. L-am verificat intr-un fel, dar acum l-am montat si nu pun tot pe masina, doar strictul necesar sa vad daca merge. Sa nu fie si supapa aia cumva blocata. O sa postez mai tarziu rezultatele
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Dupa ce l-am montat i-am facut proba si a mers in prima seara, iar a doua zi mai baga doar putin, a trea zi deja baga iar aer rece. Asa ca am taiat bordul in zona caloriferului, din pacate nu mai aveam rabdare sa trag iar bordul si tragand concluzia ca tot timpul voi avea probleme cu mizeria din motor. L-am curatat din nou, bineinteles ca a esit iar mizerie din el, nu asa mult ca prima data dar a iesit. In conductele caloriferului sunt niste tije din plastic in forma de cruce pana in zona din capat, unde este cotul, cred ca pe la tijele alea se infunda , mai ales ca ramane putin spatiu. De pe data de 1 Feb. a bagat caldura pana azi la pranz, cand i-am dat putin jar si cred ca s-a infundat iar, ca baga din nou aer rece. Probabil motorul e plin de mazga. Cand am curatat caloriferul au iesit din el niste bucatele maronii si negre ca dintr-un plastic casant si cateva chestii metalice unele semanau cu spanul de la gaurirea unii matal (ca o spirala) si am mai gasit o placuta metalica care semana cu contactul de la ceasurile electonice (cel de unde reglezi ora sau schimbi pe data). Mai de mult am bagat solutie 2+2 pentru astupat fisuri, poate o fi de la aia chestiile metalice. Am filmat o parte din modul de demontare, dar tre' sa unesc filmuletele si apoi o sa le postez pe youtube, poate ii va ajuta pe cei ce doresc sa demonteze bordul. O sa revin cu detalii.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Am scos din nou caloriferul si intradevar era plin cu mizerie, avea pe langa gunoaiele descrise mai sus si nisip sau ceva de genu'. Acum baga iar caldura, sa vad pana cand. Pana la vara o sa o tin fara torpedu, fiindca e destul de greu sa-l desfac ca sa scot caloriferul.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega x25dt din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2007

sal am eu un calorifer bun. daca esti interesat.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

L-am lipit cu UHU pentru metale, singura problema este ca din cand in cand se mai infunda si cum am scris mai sus atunci cand o accelerez tare. Oricum penru cei ce ajung intr-o astfel de situatie nu le recomand sa desfaca ci sa taie bordul in zona caloriferului, singurele lucruri care trebuie desfacute sunt grila de aer din dreapta, masca de la airbag-ul pasagerului si torpedoul. Am nevoie de turbina din stanga, de sub bara fata. La calorifer am lasat destupata zona pana da caldura, iar in iarna viitoare daca iar nu da caldura desfac din nou torpedoul si il curat cu usurinta.
Daca faceti cum am facut eu adica sa demontati partea din dreapta complet, in speta si airbegul si sa mergeti asa cu masina o sa apara eroare airbag.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega x25dt din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2007

sal. ceea ce faci tu se cheama TIGANEALA
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

palade radu a scris:sal. ceea ce faci tu se cheama TIGANEALA

Stai linistit ca am rezolvat-o, asa tiganeala cum e merge perfect. Singura probleme e mizeria din motor care intra in calorifer atunci cand turez peste 3000 si il infunda, dar o s-o rezolv. Sa stiti ca nu mai pierde o lacrima de lichid.
P.S. - Decat sa iau un sh, mai mult ca sigur cu probleme, mai bine imi repar sh-ul meu si poate ii ajut si pe altii care nu-si permit o piesa noua la masina.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

cipylan a scris: Am nevoie de turbina din stanga, de sub bara fata.

Am rezolvat-o destul de ieftin si anume am inlocuit turbina cu o pompa de aer de umflat saltele. Oare? credeti ca-i bine? Baga cam 600 L/h, dupa cum scrie in detalii.
  • TitusRomcea

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega X20DTH din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2010

si totusi, acum nu am alta solutie nici eu decat sa demontez tot bordul ca sa schimb caloriferul? pe un forum in germania scria sa pui tablete de la masina de spalat vase si sa mergi asa. ce parere aveti? ei ziceau ca il desfunda. sincer nu am chef sa desfac tot bordul. mai bine o vand.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2200 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2007

@cipylan nu primesti caldura necesara din cauza piliturii ...ati recomand un radiator nou sau second!pilitura ce se baga pt astuparea porilor e cu 2 taisuri!
  • Otomega25

  • Mesaje scrise: 1,259
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

hai sa il reinoim un pic... la fel si eu la omega B , nu mai baga caldura ca acum 2-3 ani. Am schimbat termostatul ( cu tot cu lichid) si acum urca mai repede temperatura la motor, am resetat motorasele de la climatronic si nimic( s-au auzit cum se sincronizau) , am pus opcom si nici.o eroare, am schimbat filtrul de polen- la fel, am verificat furtunele ( toate care se pot vedea in compartimentul motor) de antigel si toate sunt fierbinti, am pus un carton in fata si acum ajunge si 92-95 gr. C si tot nu da ca acum 3-4 ani cand eram la munte si noaptea la ora 3 si la -17 gr.C dupa niste drifturi pe zapada (eram cu niste amici) eram toti la minerca scurta si se stie ca omega e masina mare deci habitaclu mare de incalzit mai ales break cum am eu... am incercat sa demontez bordul dar nu l-am putut scoate din cauza volanului... voi incerca sa inlocuiesc acea valva ( HBV) si daca nici atunci nu merge la anu' o vand ! P.S.- de cand am omega am devenit mecanic specialist pe modelul asta de masini... numai belele...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,079
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Posibil radiatorul incalzire infundat (tevile si furtunele, tur-retur cum sunt calde/reci/fierbinti.)

Verifica concentratia de antigel sa fie pentru iarna -35 -40C.
G12

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata