la inceput eram si eu fan al spalarii motorului. Il spalam cam la 3 luni... pina cind cineva mi-a recomandat sa nu...
Acu vreo luna si ceva insa l-am spalat din nou (am vrut sa curat condensatorul aerului conditionat- e gresit numit radiator...) si la 2 zile n-a mai pornit.
Simptomele erau identice cu o chestie patita acum vreo 1 an jumatate (cind tot asa am spalat motorul si la 2 zile n-a mai pornit...)
Problema era la cutia sigurantelor si a releelor de putere; desi eu i-am spus celui de la spalatorie sa nu dea cu jetul direct pe cutii iar el m-a ascultat, de la abur s-au oxidat papucii unor sigurante si relee. Asta in timp; 2 zile am mers bine mersi.
Sunat roBERT, dat roBERT sfat, desfacut rind pe rind sigurante si relee, injurat prostie - a mea bineinteles

In fine, de la asta era problema dar nu mai vreau sa mai testez inca o data daca merge...
Cred ca si daca as fi acoperit cu o punga de plastic alea tot nu era suficient pt ca dupa ce termini trebuie sa dai jos punga... ori aburi am observat ca erau si la citeva ore dupa aceea. De fapt era umezeala datorata uscarii pislei de pe capota...