Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
anamaria ana citeste discutia si vei gasi.
Skip ads

  • catalin mac

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2003 1,8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Buna corsari de curand am observat ca in fata stanga mai exact pe undeva pe la maneta care deschibe capota de la motor imi intra apa dar nu imediat cand ploua ci in timpul mersului mai exact dupa ce ploua apa nu e in masina pe covoras dar dupa ce pornesc se prelinge apa si apare pe covoras am pus mana pe dedesupt si era umed dar de unde habar nam stie cineva ceva despre,a mai patzit cineva deastea va rog un pic de ajutor. stima corsarilor

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

23.05.2011 19:21:31


  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Vezi aici.
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
problema cu apa a aparut la mine la masina(exact aceleasi simptome)de cind am schimbat parbrizul.intra apa in masina dupa o ploaie zdravana doar cind plecam de pe loc(imi cadea pe piciorul sting ce statea pe pedala de ambreiaj,la plecarea de pe loc sau la primul viraj mai brusc la dreapta(probabil se acumuleaza apa undeva sub bord)am verificat cutia cu cablajul ce trece in bord dar nu era de acolo asa ca m-am dus la cei ce mi-au montat parbrizul si i-am pus sa-l remonteze.surpriza,in coltul din stinga sus al parbrizului era intrerupt cordonul de adeziv.bineinteles ca nu au recunoscut acest lucru,ideea este ca dupa urmatoarea montare nu mai intra apa.
Skip ads

  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si la a mea facea la fel, eram pregatit sa umblu la cutia de sigurante de sub motorasul de la stergatoare (problema generica a celor care au mai scris pe aici) si, surpriza ... era rupt mansonul de izolare a cablului de la capota, am pus silicon pe acolo si nu mai curge.
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca m-am bucurat prea repede, intra apa intr-adevar pe la mansonul de la comanda capotei, dar mai intra si pe altundeva, o sa umblu si la cutia de sigurante sa vad ce si cum...ca azi, dupa ploaia de aseara, iar am gasit masina inundata... Sad
  • valenmax

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10sx
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut,

Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru dar imi cadea cadea cam un pahar de apa pe picioare dupa vre-o ploaie mai zdravana si daca mergeam in timp ce ploua tot asa imi picura la picioare pe langa maneta de deschidere capota,mi s-a imputit si mocheta acum trebuie sa o scot sa o spal toate astea din urmatoarele cauze: 1. mi-a fost montata o alarma aftermarket (cum majoritatea gasim sa montam) iar baietii care au montat-o au scos firul de la goarna pe unde iese cablul de la capota , chestia e ca ei au scos firul pe langa acea garnitura de cauciuc si nu prin, iar garnitura de cauciuc au lasat-o scoasa,de un an de zile de cand am instalat alarma nu facuse nici o problema cu apa si aici intervine cauza a 2-a lacasul acela stramt intre cutia cu sigurante si acea gaura se umpluse cu frunze si mizerie iar apa nu mai putea sa cada prin acea scurgere decat foarte putin,rezolvarea problemei a constat in scoaterea firului de la goarna detot (ca si asa nu mai mergea decat inchiderea la masina si mai mult de atat nici nu stiu daca e necesar) fixarea garniturii inapoi si curatarea lacasului cu un baþ mai subtire si cu apa cu detergent din abundenta (ca sa alunece frunzele mai usor) pana a ramas curat,problema a fost rezolvata! nu recomand sa folositi sarma deoarece ma gandesc ca se poate zgaria pe acolo vopseaua si cum are foarte des contact cu apa acea zona poate prinde rugina si de aici altele...

@catalin mac - verifica aceeasi garnitura despre care am vorbit eu mai sus
@anamaria ana - ai putea sa faci niste poze cu locatia exacta de unde iti sare apa? si incearca sa verifici in ce masura ti se scurge apa din masina ,lacasurile de scurgere le-ai curatat?
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat ieri problema, merci tuturor pentru ajutor. Apa intra pe la capacul de la cutia de relee si legaturi electrice, din cauza garniturii care era de fapt un burete cauciucat ordinar, care se copsese si lasa apa sa intre. Problema nu e doar asta, ci faptul ca aceasta cutie de relee comunica cu masina printr-o mare gaura de 15cmx15 cm, pe unde trec firele, fara nici o izolatie decat acest burete care in timp retine apa si se deformeaza...
Am scos toata garnitura respectiva, am curatat si degresat si am pus silicon generos, dupa care am pus capacul la loc. Ma gandesc sa pun si o banda de scotch din ala negru texturat, exact pe imbinarea celor doua elemente (capac+cutie sigurante).
Si pentru ca tot eram la capitolul lucrat la masina, am fost in continuare uimit de inteligenta de neimaginat a producatorilor de masini nemtesti, care au conceput o masina la care, daca vrei sa schimbi un bec de pozitie ars trebuie sa dai farul jos, lucru care nu ar fi deranjant in sine, daca nu ar trebui sa dai bara fata jos...pe langa faza cu garnitura de burete, asta a fost bomboana pe coliva...
Skip ads

  • valenmax

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10sx
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Dr.M a scris:Am rezolvat ieri problema, merci tuturor pentru ajutor. Apa intra pe la capacul de la cutia de relee si legaturi electrice, din cauza garniturii care era de fapt un burete cauciucat ordinar, care se copsese si lasa apa sa intre. Problema nu e doar asta, ci faptul ca aceasta cutie de relee comunica cu masina printr-o mare gaura de 15cmx15 cm, pe unde trec firele, fara nici o izolatie decat acest burete care in timp retine apa si se deformeaza...
Am scos toata garnitura respectiva, am curatat si degresat si am pus silicon generos, dupa care am pus capacul la loc. Ma gandesc sa pun si o banda de scotch din ala negru texturat, exact pe imbinarea celor doua elemente (capac+cutie sigurante).
Si pentru ca tot eram la capitolul lucrat la masina, am fost in continuare uimit de inteligenta de neimaginat a producatorilor de masini nemtesti, care au conceput o masina la care, daca vrei sa schimbi un bec de pozitie ars trebuie sa dai farul jos, lucru care nu ar fi deranjant in sine, daca nu ar trebui sa dai bara fata jos...pe langa faza cu garnitura de burete, asta a fost bomboana pe coliva...


mda,e cam de plastic si burete corsa...bine ca ai rezolvat!
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Dr.M a scris:).
Si pentru ca tot eram la capitolul lucrat la masina, am fost in continuare uimit de inteligenta de neimaginat a producatorilor de masini nemtesti, care au conceput o masina la care, daca vrei sa schimbi un bec de pozitie ars trebuie sa dai farul jos, lucru care nu ar fi deranjant in sine, daca nu ar trebui sa dai bara fata jos...pe langa faza cu garnitura de burete, asta a fost bomboana pe coliva...
imi pare rau ca te dezamagesc dar toate becurile pe fata(faza scurta,faza lunga,pozitie si lampa semnalizare)se schimba la fata locului,fara sa demontezi nimic(exceptie capacele cu rol de izolatie)...asta daca te referi la corsa c 2001/2004
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
off-topic
merralvinci a scris:
Dr.M a scris:).
Si pentru ca tot eram la capitolul lucrat la masina, am fost in continuare uimit de inteligenta de neimaginat a producatorilor de masini nemtesti, care au conceput o masina la care, daca vrei sa schimbi un bec de pozitie ars trebuie sa dai farul jos, lucru care nu ar fi deranjant in sine, daca nu ar trebui sa dai bara fata jos...pe langa faza cu garnitura de burete, asta a fost bomboana pe coliva...
imi pare rau ca te dezamagesc dar toate becurile pe fata(faza scurta,faza lunga,pozitie si lampa semnalizare)se schimba la fata locului,fara sa demontezi nimic(exceptie capacele cu rol de izolatie)...asta daca te referi la corsa c 2001/2004

Asta doar daca ai "manuri" de pianist, caci altfel este nevoie sa procedezi cum spune @Dr.M. Eu pe stanga dau jos bara si pe dreapta ma descurc "pe loc".
on-topic @Dr.M acum dupa valul acesta de ploi care este situatia? Banda nu pune momentan asteapta sa vezi cum este cu silicon.
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
A mea e Corsa C face-lift, finisarea Cosmo, cu farurile tubulare, oricat am incercat nu am putut scoate capacul de protectie sa scot becul, drept pentru care am fost nevoit sa dau bara jos.
Referitor la apa, tot intra, ceva mai putin, cred ca trebuia sa pun mai mult silicon. O sa desfac iar zilele viitoare si voi cauta un fel de mastic sau ceva similar, mai dens decat siliconul...sau voi alege o solutie romaneasca, sa fac un capac inclinat, prins de contra-aripa, care sa duca apa spre fata masinii...
Skip ads

  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Revin, dupa ploaia de alaltaieri, cand am scos cam doi litri de apa din masina, m-am hotarat sa umblu iar la capacul ala, am cam tras de el si l-am desfacut, nu pe acolo intra apa, ci pe la imbinarea cutiei de sigurante cu caroseria - unde nu exista nici o garnitura, doar plasticul ala prins in piulite. Cand am umblat initial la capac, am zis sa strang si piulitele alea, dar pareau stranse - am incercat cu o cheie fixa, mai mica, sa incapa acolo, plus ca altceva nu aveam la indemana. Azi, avand trusa mare de scule la mine, am vberificat din nou piulitele respective si, stupoare, s-au mai strans cam o tura si jumatate. Am desfacut respectivele piulite, am tras nitel de cutie si am bagat bine silicon pe acolo, dupa care am strans bine respectivele piulite. SPer ca de data asta sa nu mai am surprize ude in masina...
Pentru ca tot eram la tara si la capitolul bricolaj, mi-am facut curaj sa montez proiectoarele...bineinteles, fiind aftermarket - Depo, nu s-au potrivit, a trebuit sa modific prinderile din grila de proiector - si asta aftermarket. Asa e la astea nemtesti, se potrivesc doar piesele de origine GM Shocked ? Ca la frantuzoaicele mele am luat tot proiectoare si alte alea marca Depo si s-au potrivit la fix...
  • valiczc

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ce sa zic....PERFECT! Imi curge si mie apa in masina cand apas ambreajul....
Astazi am citit tot forumul despre Corsa C.... Am decis sa ma duc la masina sa incerc si eu smecheria cu codurile de eroare.... am intrat in masina....am apasat de vre-o doua ori ambreajul...iar cand l-am apasat a 3-a oara am simtit ceva rece pe picior....cand ma uit...curgea apa de pe pedala de ambreaj si deasupra ei...prima data am pus mana sa vad ce e, apoi am mirosit si era apa...mi-am amintit ca am citit ceva aici de apa la pedale...
Acum...totusi...care ar fi problema? ce pot face? fiecare spune ca e devina altceva...m-as duce la un service dar poate pot eu rezolva problema....nu am mai patit asta pana azi...
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Readuc topicul in actualitate. Din pacate, tot intra apa in masina, se pare ca nu vrea sa stea reparat cablul de capota si se cere schimbat cu unul nou...pana una alta, stam cu mocheta scoasa din masina sa se usuce, si sa avem loc sa bagam si cablul inapoi...Pe deasupra, s-a stricat si motorasul de reglaj far stanga, merge incontinuu...costa o nimica toata, 450 RON, vine doar pe original...bune sunt masinile astea nemtesti...fiabile si ieftin de intretinut... Cenzurat
  • cornelt

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema,am curatit toate gurile de frunzulite dar degeaba,am bagat chiar si o
minicamera pe langa pedala de ambreiaj dar n-am descoperit pe unde se infiltreaza.
Mai studiez problema mai ales ca azi m-a udat iar dupa lunga perioada de seceta.
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
De infiltrat apa, nu sunt decat doua posibilitati :
- pe la mansonul prin care cablul de comanda a capotei trece din masina la motor (are prostul obicei sa se coaca si se rupe, mai ales daca s-a bagat si altceva prin el (gen fir de alarma sau alte alea);
- pe la imbinarea cutiei de sigurante cu masina (fie garnitura de la capac, fie prinderea cutiei de masina). Vezi ce am facut eu si gasesti solutia pentru partea asta...
La mine era mansonul rupt, am gasit pana la urma doar mansonul la Erebus, a costat 10 RON, am demontat cablul si l-am montat. Atentie cand umbli la cablu, sa il pui cum trebuie la loc si sa il intinzi cum trebuie...ca altfel te chinui ca mine sa deschizi capota...
  • allin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
salut.azi de dimineatza si eu m.am trezit cu covorasul si mocheta uda...si din cate am observat pare a fi lichidul pt parbriz...ideea este ca nu imi merge unul din spalatori...posibil sa se fi rupt furtunasul sau sa fie scos?si sa am aceasi problema cu garnitura?
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ok..sa va dau un "pont"Smile,deasupra mansonului pe unde vine comanda ptr deschidere capota,mai e un manson care ajuta la nu stiu ce:) pe acolo curge apa!am pus silicon de care se pune si la realizarea geamurilor de termopan,se face cauciuc cand se usuca.de atunci totul e perfect!Totodata langa acele mansoane,sunt 2 gauri in caroserie,ptr evacuare,alea trebuiesc desfundate!Mult succes!
  • allin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
am verificat furtunasele de la lichidul de parbriz si nu pare a fi sparte....dar mai vorbisem cu cineva si mi.a spus varianta ca ar putea fi spart furtunul de la radiator habitaclu si ca acel lichid sa fie antigel...unde se afla acest radiotor mai exact...ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii?ms!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR