Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am luat-o noua, cu garantie. Nu inlocuieste nimic. Daca ar fi fost corpul vechi s-ar fi vazut, oricat de bine ar fi fost curatat.

Cel putin cei de la turbo center (cartier Noua, Str. Nucului) au turbine noi.
Skip ads

  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asa au facut cei de la robnec, au inlocuit "miezul"". La turbo center am vorbit joi si vineri cu ei si au zis 1650 ron.
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
recupereaza-ti banii dati la robnec, stai pe capul lor, ameninta-i ca stai la poarta lor si le faci reclama negativa, asta bineinteles dupa ce epuizezi vorba buna !
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am comandat si montat turbina de la Turbocenter Bv. Merge mai bine masina, nu se mai aprinde martorul in bord la 120km/h dar tot nu are "viata" in ea. Parca nu mai merge la fel. Urmeaza sa ii schimb si kitul de distributie si sa curat EGR-ul. Ce ma sfatuiti sa mai fac?
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ar putea sa imi spuna cineva daca aceste turbine de la turbocenter sunt originale? eu nu prea inteleg diferenta mare de pret dintre ei si alte centre...
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
phantomro a scris:Am comandat si montat turbina de la Turbocenter Bv. Merge mai bine masina, nu se mai aprinde martorul in bord la 120km/h dar tot nu are "viata" in ea. Parca nu mai merge la fel. Urmeaza sa ii schimb si kitul de distributie si sa curat EGR-ul. Ce ma sfatuiti sa mai fac?

Unde ai montat-o, intr-un service ? Si cu cea reconditionata la robnec ce-ai facut ?
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cea reconditionata o sa se duca cineva astazi la ei (persoana care a fost si prima oara) sa vorbeasca cu ei. Sper sa se rezolve usor cu cei de la robnec.
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am recuperat 99% din banii de la robnec.
Acum trebuie sa schimb kitul de distributie. Ce marca de kit sa iau? Cel original la opelshop era 900 ron fata de unul aftermarket 450 ron. E bine sa schimb si pompa de apa?
Skip ads

  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
phantomro a scris:Am recuperat 99% din banii de la robnec.
Acum trebuie sa schimb kitul de distributie. Ce marca de kit sa iau? Cel original la opelshop era 900 ron fata de unul aftermarket 450 ron. E bine sa schimb si pompa de apa?

Daca tot se umbla la distributie, pt 1 milion cat costa pompa de apa, ar fi indicat sa o schimbi si pe ea
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ce treba are distributia cu pompa de apa ? Ca role ar fi bine sa mergi pe Inna iar cureaua de distributie pe original adica pe Isuzu .
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da imi cer scuze, greseala mea, distributia nu are treaba cu pompa de apa, nu-i angrenata de cureaua de distributie
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la autoa si am luat ce aveau pe stoc:
- o rola Inna
- o rola SKF
- curea Conitech (Continental)
Am vazut pe urma ca pompa de apa e pe cureaua de accesorii. Diseara o sa iau masina de la mecanic.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Deci , logica alegerii de curea ditributie pe original adica Isuzu , sunt voci ale unor profesionisti ( nici intr-un caz a mea ca nu sunt ) care spun asa : curea pe original o schimbi la 90.000 km sau 10 ani ( cu acest tip de curea vine masina din fabrica ) , curea alt producator 60.000 sau 6 ani , de aici tu ai decis .
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
De fapt se schimba la 60.000 mile (~96560 Km).
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mi s-a parut prea mare diferenta de pret intre producator si original. Oricum pana mai face masina asta 100000km ....
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am avut contitech si am schimbat-o la 75000 in conditiile in care masina vede destul de des 4300-4500 rpm si cureaua era inca foarte buna (nu avea crapaturi sau semne de oboseala).
  • mal08

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra 1,7 DTI din 2001 la care am probleme in functionarea motorului , sunt momente cand turbina intra in functiune si momente cand nu se simte ca ar functiona corect, am verificat vacumuul, toate furtunele , senzorul de presiune aer pe galeria de admisie , am curatat galeria de admisie, am schimbat senzorul de impuls turbina, senzorul de la EGR, am curatat EGR-ul, am schimbat si curatat debitmetrul de aer , am demontat turbina si am curatat-o , dar nu avea mizerie sau depuneri, am deblocat tija de la turbina, ect..
Va rog astept sfaturile celor care au mai patit asa ceva, va multumesc !
Poate aveti si solutii pentru codul P 1125, deoarece are mai multe variante .
Va multumesc, anticipat!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@mal08, despre codul de eroare P1125 s-a scris un "roman intreg" pe forum. Uite AICI. Spor la citit.
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Codul de eroare p 1125 apare , dupa parerea mea de la mai multe cauze. Problema mea si cred ca si a "prietenului" maI08, nu este in a fi citit ce scrie pe toate topicurile despre aceasta, ci daca stie cineva, si constat ca nu, care este cauza sigura, chiar si in cazul cand se face diagnoza (am facut-o si platit-o de vreo 6 ori).
Dupa ce ai schimbat tot ce ar putea implica acest p 1125, adica, senzor turatie vibrochen (cu mitsubishi original), debitmetrul (cu Bofh original), senzor boost, curatat admisia si EGR, conform tuturor "uzantelor" si tutorialelor de pe aici, dupa ce ai rezolvat si "celebrele" lipituri reci de la calculatorul injectiei, dupa ce ai curatat si vazut ca turbo este OK, dupa ce ai verificat toate traseele de vacuum si toate "furtunurile", dupa ce ai schimbat si convertoarele sau electrovalvele sau cun s-or fi mai chemand, dupa ce ai verificat (data jos si pusa pe banc) pompa de injectie si masina merge tot ca mecul si nu depaseste decat in situalii de totala exceptie 120 Km/h, cam ce-ti vine sa faci? O sa spuneti ca nu am fost la cine trebuia! Si la cine trebuie sa merg?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
partea cu apa e normala la ce temperaturi au fost zilele astea iar cu accelaratul mai ai rabdare ca se mai lasa cu timpul .asa se intampla la reconditionare daca nu este facuta de un mecanic fff bun.Mai poti incerca sa cureti si sonda l., k sigur este cocxata daca zici ca a scos fum negru si ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR