Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Neata ,

Am si eu aceeasi problema.Am aflat cand a trebuit sa dau Ecu jos pentru a monta o bujie.In mufa dinspre fata masinii, am gasit motorina, am curatat-o si acum iarasi a aparut.Prin Bucuresti , vreun meserias care stie sa rezolve aceasta problema?....Cred ca pe forumul nostru sunt cei mai buni meseriasi.

Daca este cineva care stie foarte bine sa remedieze aceasta problema, am si eu nevoie, pt ca nu vreau sa ajung sa schimb ECU.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
edyionut pai ceva mai sus il ai pe 1.7dti_edition2000, e asa de greu sa intelegi ?
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
SCUZE !....Am omis sa ma uit la oras
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor opelistilor!
Sunt proaspat posesor de motorina in mufa ecu. Am gasit f. putina motorina sa zic 2 picaturi dar e suficient. Am rezolvat temporar problema pentru a nu se mai aduna motorina acolo. Interesant de stiut ar fi daca pe langa motorina care curge din pompa mai apar si alte neplaceri. Daca doar pierd o picatura de motorina nu e mare tragedie. Ma gandesc sa nu se accentueze fenomenul sau sa nu aiba si alte implicatii...
Ce parere aveti ?
Va multumesc.
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cum ai rezolvat temporar?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai e un caz de ECU plin de motorina si cu condensatoare explodate.

Ar fi bine dar e ars si "cablajul" inclusiv straturi gaurite, rezistente decalibrate... mi s-au bulbucat ochii de atita lupa.
Firele si mufele culmea ca erau curate dar cind l-am decapsulat a tisnit motorina din el, deci cornel_02 mai bine iei masuri acum cit se mai poate. Poate e numai stare incipienta, daca devine acuta treaba e jalnica !

NU VA APUCATI DE DESFACUT CALCULATOARELE, MAI ALES ECU !
Nu primesc la depanare unul desfacut, nu insistati !

Gata ca am spus destule si nu trebuie....
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am rezolvat aceasta problema acu 4 ani dupa ce am luat masina si am fost nevoit sa schimb ECU din aceasta cauza.aceasta este valva in cauza
si daca cineva este interesat de modul in care am rezolvat aceasta problema..2 fire cositorite,mufa senzorului umpluta cu o solutie speciala(precizez ca nu toate rahaturile de pe piata romaneasca sint bune pentru asa ceva)se umple mufa.dupa ce am experimentat aceasta metoda pe masina mea ,aici in cta la opel baietii fac la fel cu solutie adusa de mine.

acum 4 ani nimeni nu stia cauza,asa ca intr-un moment de "disperare"am taiat si cositorit toate firele din mufa de jos pentru a afla de unde si cum.cind apar probleme la ECU ,la inceput vor citi temperaturi de -40C,apoi vor da eroari care nu se pot sterge(gen P0216),iar dupa ce apar aroari mai grave masinu nu v-a mai porni,situatie in care am fost eu.


Ultima modificare facuta de CATA26BCN la Joi 29 Nov, 2007 2:34 pm
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
detaliaza.Ce fel de solutie folosesti?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CATA26BCN cit a costat ECU ?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am dat pe el nou,de la cineva din arad care se ocupa cu dezmembrari 500€,in timp ce la reprezentanta era 1200€.solutia folosita este "PLASTIC STEEL" care o aduc de pe vapor,eu o comand cind ajungem cu vaporul in america.aici nu am idee daca se poate si de unde lua.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:...mufa senzorului umpluta cu o solutie speciala(precizez ca nu toate rahaturile de pe piata romaneasca sint bune pentru asa ceva)se umple mufa...


Si eu am lipit senzorul cu o solutie speciala... numita superglue. Mr. Green https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9531 De mentionat ca am facut ~40.000 km de cand l'am lipit si nici un strop de motorina. Mr. Green Cool
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca s-au gasit ceva solutii.Se da jos senzorul , de catre un specialist, si se lipeste acea garnitura.

Daca gresesc va rog sa-mi spuneti.
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru @elegance: ma bucur ca ai reusit cu superglue,fiecare spune cum a reusit sa rezolve o problema....dar de curiozitate,te-ai uitat la scut?ce e pe acolo? Cool sa nu ramai surprins. Very Happy
pentru @dancuciureanu: nu e neaparata nevoie sa ai pe undeva un pistol de lipit ca sa ai "curaj"...iti trebuie si minte sa te gindesti inainte de a face ceva daca esti in stare sau nu .. Twisted Evil
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CATA26BCN multumesc pentru info pret, am unul care deja ii acord sanse minime, problema e ca e Y17DIT care e mai rar. Inca nu am abandonat dar doua straturi arse si deja nu mai "vad" pe unde merg traseele, tranzistori sirma etc....

Superglue este casant deci sanse mici dupa parerea mea.
Trebuie folosit ceva relativ elastic, sa reziste la temperatura si motorina, aderenta foarte buna ....
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se gasesc ECU + IMO + cip cheie aproximativ 400€ sh.asa arata cutia cu solutia pe care o am eu.aici in cta cei de la opel au facut zeci de masini de cind le-am deschis ochii,si totul e ok.



  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La senzorul care aduce motorina in ECU cum se poate ajunge ? MA gandeam sa stopez capilaritatea taind firele care vin de la senzor si punand o conectica ecranata . Problema este cum sa fac sa drenez motorina care este in ECU chiar daca stopez fenomenul de capilaritate .
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
e cam greu ca motorina se va scurge in scut si in acea zona mai este si galeria de admisie.la lucrul asta m-am gindit si eu inainte,dar am optat pentru solutia stoparii definitive a scurgerii,nu numai a capilaritatii.am vazut cum arata scutul dupa o luna,si atunci am inteles ca solutia e de oprire nu de stopare a capilaritatii.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ma gandeam sa pun conectica undeva sus , oricum o data la 2 saptamani sterg motorul de praf , in mufa la ECU nu am gasit mai mult de 5-6 picaturi de motorina , se ajunge greu la senzorul asta ? daca poti deila putin .
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca crestezi putin firul undeva inainte sa ajunga firul in mufa,ai sa vezi cita motorina vine,si mai trebuie sa ai in vedere si accentuarea fenomenului!nu glumesc,ai sa vezi ca din ce in ce o sa fie mai multa motorina care se pierde,doar e o pompa de injectie si lucreaza sub presiune,iar o fisura cit de mica se mareste in timp.daca vrei detalii cum sa aj la senzor,vb pe mes.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

Pe romaneste s-au dus 12V (de fapt 14,ceva) in alte trasee si pe linga ceva tranzistori arsi cine stie daca au scapat integratele.

Pe linga masurile preventive expuse pina acum mai recomand scanari de parametri motor chiar daca nu e bec aprins in bord, se pot identifica foarte multe probleme in acest fel.
La aprinderea beculetului minunat imediat diagnoza !
Nu se circula cu el aprins si nu se stie cauza !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR