Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • mociani

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare, scuze daca s-a mai scris dar n-am gasit nicaieri altundeva: am si eu un motor z10xe, care ar fi turatia optima la care ar trebui sa schimb vitezele pentru un consum cat mai mic?
Skip ads

  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
poi motoru z10xe are cuplu la 3800 de ture k sa nu ai un consum mare sa nu treci de turatia asta 3800 eu pe a mea z12xe o duc in 3000 de ture apoi schimb masina se simte bine in plaja 2000-3000 de ture.Bafta!!
  • Cristian.Cardu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mociani a scris:am si eu o intrebare, scuze daca s-a mai scris dar n-am gasit nicaieri altundeva: am si eu un motor z10xe, care ar fi turatia optima la care ar trebui sa schimb vitezele pentru un consum cat mai mic?


sa-ti traiasca corsa.si a mea e tot z10xe si eu o schimb pe la 3000. dupa sunet mi se pare mie ca e ok. din ce am mai citit se recomanda undeva pe la 2500 - 2600, dar eu m-am obisnuit dupa sunetul motorului pe la 3000. in timp o sa iti dai seama singur. ideea e sa nu iti urle motorul . ca atunci si consumul creste bine de tot.

Un an nou fericit si plin de bucurii tuturor !!!
  • Gheorghe Adrian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 1L
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sal, are careva idee de ce la corsa de 1L 2002 dupa ce se incalzeste motorul...incepe sa se auda un tzacanit ca de lantz asa.Cat timp e rece....nu auzi nimik....cum s-a incalzit..parca e diesel Laughing

Skip ads

  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Pune si tu niste detalii de la masina.Cati km ai cu ea multi la corsele de 1000cmc au probleme cu lantu de distributie cred ca si la tine este aceiasi problema.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi !
Ca sa nu se ajunga la batut cimpii ca la chat citeste :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7773
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11068
Dupa citeva zile, timp in care vei sti cu ce se maninca clubopel voiu cere sa fie unita discutia asta la Z10XE
  • Gheorghe Adrian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 1L
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cronny a scris:Pune si tu niste detalii de la masina.Cati km ai cu ea multi la corsele de 1000cmc au probleme cu lantu de distributie cred ca si la tine este aceiasi problema.




Pai ...are 112.000 cam asa....motorul nu a avut probleme...ulei skimbat la timp....numai de calitate filtre etc .
Asa am intzeles si eu....ori lantul de distributzie.....ori un intinzator ceva de genu asta! Dar sunt curios dak nu e ceva grav ca sa stiu dak sa imi fac sau nu prob!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste trimiterile si schimba distributia !
De multe ori km nu sunt cei reali !
Daca intri pe trimiteri ai sa vezi ca la altii a sarit un dinte ! Nu te juca !
Ca sa verifici este simplu, oricum eu voi completa ca se stie pe romaneste cum se face.
Skip ads

  • Gheorghe Adrian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 1L
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Citeste trimiterile si schimba distributia !
De multe ori km nu sunt cei reali !
Daca intri pe trimiteri ai sa vezi ca la altii a sarit un dinte ! Nu te juca !
Ca sa verifici este simplu, oricum eu voi completa ca se stie pe romaneste cum se face.




DA....este intradevar buna trimiterea...mersi mult.....exact asa se comporta....bine ca m-am lamurit!!!

Vbim dupa ce ii fac o verificare!
  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
mda ..multe probleme am si eu o corsa de 1L din 2001 inca nu am probleme cu tacanitul ....are in jur de 90k dar nu cred ...incep sa o cunosc tot mai bine si cred ca are mai mult ..dar alta e problema

...am facut mai multe probe si dupa un drum de 10km incepe sa faca figuri adica...cand stau la stop imi face fluctuatii la relatiu de parca se ineaca...

...am mai pus intrebari si cica e o supapa de recirculare gaze la motor ...am desfacut ansamblu cu supapa aia ...si am curatat-o ...pus la loc si la fel exact dupa 10km de mers face iar figurii relantiuu...acum intrebare sa fie oare de la supapa aia sau poate sa fie alta cauza...la pret e cam scumpa 200 oiro ...dar inca nu sunt sigur ca e supapa?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
madbusu nu stiu daca ai citit aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12401
Acolo am scris ca sa va uitati si la Agila de exemplu.
Acolo vei gasi :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 ce zici Wink ?
Problema ta poate fi mai degraba de la throttle body :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
Un corsar a avut asa ceva de la disperat, am sa va aduc discutia "ingropata" de la Probleme Tehnice la voi. Asa veti citi si veti gasi. Nu am terminat reorganizarea sectiunii, dar la sfirsit (oricum este o poveste fara de sfirsit) o sa va placa !
Dan

  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
mda ....este exact ce caut .... esti tare.....tine-o tot asa faci o treaba super buna !
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
madbusu daca vrei sa cureti throttle body ai putina rabdare sa termin postul meu de la Agila ca mai sunt multe de spus. Va rog pe toti sa completati cu manifestarea la voi, poze etc. De asemenea tot ce faceti la masina si credeti ca sunt informatii folositoare sa postati. Daca ajutati veti fi ajutati. Unii am vazut ca numai cer ajutor si pe urma tac milc, deja eu nu ii mai bag in seama.
  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
cam tarziu....pt ca l-am desfacut deja si curata zic eu cu putin de benzina usoara .....asta e am gasit tarziu forumul asta si in special postul tau....

nu am stiut ca nu trebuie sa pun silicon la garnituri ...si multe altele ....problema e ca supapa tot la fel face cred ca e blocata ....sau partea electronica nu functioneaza ....trebuie sa verific si trebaia ai ...dar pana la urma am sa cumpar alta noua....asta e dar macar am capatat exp si o pot schimba singur ...o sa mai scriu pe problema asta dupa ce o schimb ...10x
  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
oleeee...am schimbat valva aia de kkt ...EGR... ma inebunit ...am schimbat-o chiar inainte de paste ....si am facut un drum de 750km ..totul merge brici ...nici un bec aprins ma refer la ala cu masina galbena cu cheia pe el ...iar motorul merge bine ma refer la fluctuatiile de la relantiu ...

am reusit sa schimb valva singur ..in jur de 30 min ....foarte usor dupa ce am curatat-o pe prima ....mia venit floare la ureche..a costat 520ron cu garnituri cu tot...

cred ca trebuie sa schimb si bujiile, masina "cica" are acum 92mii km eu o am de la 86mii...am citit postul tau de la agila..f f bun ...tu ce zici trebuie schimbate nu ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cumpara NGK cam 12-16 lei/buc modelul care l-am trecut acolo cel cu 6 nu cu 5 cum am gasit eu pus. Macar stii ce ai pe masina. Cind le scoti le lui in ordine pe grila si pe urma le compari aspectul, vezi ca ai in postul meu si o trimitere.
In rest citeste cit mai mult din ce s-a scris ca sa nu ramii cu masina in drum sau sa se defecteze de tot un ansamblu ca nu a avut mentenanta. Nu am copiat caiet service sau TIS, acolo nici nu apare ca aia se curata, ai se greseaza ... numai cum se desface si se schimba....
  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
la astea te referi... nu ?NGK BKR6EK 0.8mm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exact .
  • costa

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,
Stiu ca despre subiectul asta au fost mai multe discutii, dar nici una nu pare sa se potriveasca cu cazul meu.
In special dimineata, dupa 12 km de mers prin Bucuresti, se aude un zgomot cand motorul este la relanti.
Daca reusesc sa merg calm si sa nu turez motorul prea tare (cam greu asa ceva aici...), totul este ok, la fel si la drum lung.
Am schimbat uleiul de motor de curand, merge mai silentios dar de bataia respectiva tot n-am scapat.
Masina am cumparat-o in Octombrie din Germania (cea din semnatura), avea 70.000 km iar acum are 81.000, distributia nu a fost schimbata - din cat am vazut eu in cartea de service.
Am inregistrat in aceasta dimineata zgomotul respectiv (din pacate la calitate proasta - 8kHz), poate cineva cu ureche formata ma poate ajuta, eu sunt cam beton la mecanica.

http://costas.bounceme.net/motor.wav

Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Inregistrarea este slaba tare...
Ce ulei ai ?
Ai curatat throttle body ?
Ai pus o solutie de curatat injectoare ?
Baga un deget in sus prin busonul de la ulei. Vezi ce depuneri ai. Daca sesisezi o un strat de depuneri zgrunturoase posibil sa fie obturate canalele de ungere.
Asculta si alte motoare Z10XE pe Corsa sau Agila si compara. Toate astea in 3 cilindri au un mers dezechilibrat. Citeste ce s-a scris la Corsa si Agila ca vei gasi multe...


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Mie 18 Apr, 2007 3:07 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR