Ai uitat parola?


  • macs

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Intrebare: de la 0km a fost așa economic motorul, sau când s'a "transformat"?
  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Acest tip de motor 1.4 xer, consuma mult mai ales in oras.
Detin acest auto din 2010, iar in oras cu stil calm de condus, am scos 9%. Daca mai pornesti si clima sare de 10%.
Este o masina greoaie pt. aceasta motorizare.
La depasiri este f. puturoasa, mai ales daca merge si clima, asa ca nu va aventurati in depasiri pe distante scurte.
Pe viitor o sa aleg o motorizare mai puternica.
Am in plan sa instalez gpl.
Din punctul meu de vedere, aceasta masina nu-si justifica pretul, in 4 ani am schimbat vasul de expansiune, pompa de apa, senzori de frana, lacul vopselei este f. slab calitativ.
Cu alte cuvinte este o masina de la care nu trebuie sa ceri prea mult, in afara de design si robustetea caroseriei restul lasa de dorit.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
@mariuselectric
De curiozitate ce masini compacte pe benzina ai condus si ce consumuri ai avut?
Si tot din curiozitate cu ce alta masina compacta nu-si merita pretul,in 2010 pretul pt un enjoi de 1.4 cu tichete rabla + ceva optionale era cam 10700 euro,pret la care nu luai logan.
Pt depasiri din scurt cum zici tu ma repet, la orice benzinar aspirat,tr.2,3 +3500-4000 de ture depasesti fara probleme(sigur nu UN M 5)
Pt vasul de expansiune s-a facut rechemare in garantie,pt. restul probabil ai fost tu ghinionist.
Fa consumul la pompa nu pe CB in oras daca nu ai sistem start-stop,consumul creste eronat pe cb cind stai in trafic cu motorul pornit fara sa te misti.
Tot din 2010 nu am vazut nici o diferenta de dinamica cu clima ponita,f. putin de consum
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
raspuns pt.macs:
exista forumuri dedicate pt.ironiile ieftine ale unor isteti ca tine,cauta, nu mai polua inutil pe aici,punct.
  • macs

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Dragă coleg forumist bodo 2010, de unde până unde ai dedus că aș fi ironic? Hai să îți detaliez întrebarea, ca să fie clar: timp de câțiva ani am condus un logan, cumpărat de nou. Legat de consum, abia după câteva zeci de mii de km motorul s'a "lăsat", sau "transformat" (din post-ul de mai sus). Astfel, atunci a început consumul să fie optim, la stilul meu de condus, iar pe la 100 mii km torcea ca un motan.
Acum, schimbând cu astra j, am zis mai sus că mașina e nouă, eram și încă sunt curios de diversele aspecte și comportamente ale motorului/ mașinii; când o să am destui km cu ea, deja o să o cunosc prea bine. Înainte să o cumpăr, nu prea m'am documentat prea mult, criteriul principal a fost costul de achiziție raportat la dotari (cum ziceai și tu mai sus), pe lângă câteva altele.
Astfel, nu sunt nicidecum ironic, ci doar vreau să schimb păreri cu alți utilizatori mai experimentați ai mărcii. Dacă a sunat a ironie, toate scuzele.
Ca să revin la topic, eu în București, cu un final de vară lipsit de mașini pe străzi, o singură dată am scos un consum de 8.5 %, cu foarte puțin AC. Urmează începutul anului școlar și toamna.... în capitală e o plăcere în trafic Smile
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Consum optim pt orice x masina mai ales pe benzina nu o sa ai niciodata in nici un oras indiferent daca ai ecoboost,tsi,valvematic,etc. si poti sa mai cauti si altele
Cind iti iei un motor de buget pe benzina,cel mai iefin din gama, si incepi sa te plingi ba ca consuma, ba ca nu zboara,trebuia sa ramai la logan.Logan dci am ca masina de servici, masina excelenta,suspensie confortabila,consum nu mai zic,dar astra e altceva,indiferent de motor.
Am condus majoritatea compactelor de buget 2010-2013,dincolo de micile neplaceri avute,astra se califica inca la multe capitole.Foarte multe marci fac economie la greu la diverse componente chipurile pentru a reduce masa masini.Daca studiezi cu un ochi vigilent oferta 2014,astra 2010 are destule plusuri,evident are si minusuri.
Cind am spus cel mai bun consum,evident nu ma gindeam la mersul prin oras.
  • macs

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
De acord. Însă chiar nu mă plâng de consum, știu ce am cumpărat și la ce am făcut economie. Și nici după logan nu plâng. El are locul lui acolo, însă nu trebuie făcute comparații.
Oricum se știe că motoarele din această gamă nu zboară, însă cine dă banii pe așa ceva, ar trebui să fie conștient de asta, nu să'si critice armăsarii după achiziție. Mie chiar mi'a depășit așteptările, sincer.
Revenind la consumuri, după un drum București - Brașov, 2 și 1/2 persoane, cu bară la bară pe vreo 2 porțiuni preț de mulți km, la final cb arăta 5.8 %. Mă declar mulțumit.
  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Nu inteleg, ce treaba are ce am condus inainte?
Masina asta consuma mult si e puturoasa.
Daca tu vrei sa faci reclama e altceva.
Dupa mine nu isi justifica banii!
E concept german si nu trebuiau sa existe atatea probleme tehnice.
  • macs

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
E concept german, însă e un obiect, care nu a primit ștampila de viață eternă. Apropos, între timp am schimbat și eu pompa de apă la doar 6000 km, însă asta nu îmi știrbește încrederea. Atâta timp cât nu te'a lăsat în drum, poți să te declari fericit. În altă ordine de idei, dacă urmărești și forumurile celorlalte mărci germane, atunci ai să vezi că și în livezile mult prea laudate sunt foarte multe probleme.
Referitor la consum, acesta este în limitele normale ale motoarelor din generația "micului" 1.4.
On topic: după o scurtă excursie București - Neamț și retur (900+ km), consumul arătat de CB era de 6.1, în timp ce la pompă, a fost de 5.93 l%.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Spune ce ai condus inainte ca sa intelegem cu ce compari.
Ce motor de 1.4 ai condus si consuma mai putin si nu era nici "puturos"?
Reclama e una,sa fii obiectiv e altceva.Cine posteaza de obicei are o problema la care cauta o solutie la ceilalti forumisti,nu sa se laude ce bine ii merge masina.Postarile despre problemele pe care le-am avut personal cred ca sunt mai mult antireclama.
Daca se poate, poti sa ne spui cit ai dat?
Masinile actuale sunt concepute prima data de contabili si apoi de ingineri, fie ei si germani.Mitul lucrurilor nemtesti ia fascinat atit de mult pe vremuri pe romani,incit acum cind in sfirsit si-au realizat visul de a le avea,unii au inteles ca si-au facut prea multe iluzii,unii sunt relativ multumiti,iar altii nu inteleg de ce cumpara nemtii loganuri
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14XER din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa ~1500 km, computerul de bord imi arata consum 8.6%. I-am dat reset pe la km 500, asa incat ultima mie de km a fost facuta numai in oras.
Consumul nu mi se pare mare, e chiar acceptabil pentru o masina pe benzina, doar ca am obtinut acest consum mergand eco, daca mergeam mai agresiv probabil ca sarea pe la 9.5, chiar 10. Ceea ce e un pic cam peste limita acceptabila, dar totusi se incadreaza in limitele normale ale unei masini pe benzina.

Singurul lucru pe care-l pot reprosa pana acum acestui motor este ca plecarea de pe loc e foarte lenta, probabil datorita greutatii mari a caroseriei si a cuplului mic(doar 130 Nm), cand plec de la semafor mi-o iau inainte chiar si Loganistii. Ce-i drept, accelerez progresiv si nu fortez acceleratia.

Intr-adevar, nu as avea curajul sa ma bag la depasiri riscante cu ea, e totusi 1.4, nu 3.0 sau peste deci cu orice alta masina avand motor similar, rezultatele sunt aproximativ aceleasi.

PS: Primii 300 km i-am facut pe ruta Brasov-Craiova, consum 6.4%. Acum probabil ca pe aceeasi ruta as scoate sub 6.
  • AdyJulian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14XER din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Consumul meu este de aproximativ 5.5 in exterior fara clima si 6 cu clima(pana in 130km/h). In oras intre 8.5 si 9,5. Masina are 9000km.
  • smarkusyo

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.4xer din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
consum mediu la 30000km 5.7% la pompa. pe A1 la 3200rot/min consum instant 5.2% pe o distanta de 2km. cu clima pornita.
  • macs

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Pe la 15000 km, am asa: 6% afara si 10% in Bucuresti.
  • AdyJulian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14XER din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Smarkusyo, pe autostrada nici dieselul nu consuma asa la turatia asta. La 2 km nu o sa vezi niciodata consumul ca poate erai in coborare.. Macar 50 km sa vezi un consum relevant pe autostrada. Dar mai jos de 6 nu cred ca se poate la 3000 rotatii
  • diablo46

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Masina cu 8000 km la bord.
Consum bucuresti 8.5-9 cand e liber, 9.5-10 aglomeratie.
afara, mers 110-130 si 70-80 localitate consum 6.1-6.4.
  • smarkusyo

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.4xer din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Imi cer scuze dar nu stiu unde sa postez intrebarea: motorul 1.4xer 100hp are distributie pe curea sau lant? Cand am cumparat masina mi s-a spus ca e pe curea ,la revizia de 3 ani mecanicul din service mi-a spus ca distributia e pe lant si nu trebuie schimbata. Voi ce stiti despre acest subiect?
  • bamo

  • Mesaje scrise: 464
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Stim ca putem sa dam o cautare inainte sa intrebam.
  • AdyJulian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14XER din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Este pe lant.
  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
smarkusyo a scris:Salut. Imi cer scuze dar nu stiu unde sa postez intrebarea: motorul 1.4xer 100hp are distributie pe curea sau lant? Cand am cumparat masina mi s-a spus ca e pe curea ,la revizia de 3 ani mecanicul din service mi-a spus ca distributia e pe lant si nu trebuie schimbata. Voi ce stiti despre acest subiect?


Ce treaba are lantul sau cureaua cu consumul?
Rolling Eyes

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata