Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
iaca aci dezbatere
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=87821
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu as incerca acest "amestec", in primul rand vei mari cantitatea de cenusa rezultata in urma arderii incomplete,apoi vor avea de suferit si injectoarele...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
... ca sa nu mai vorbim de DPF. @vsc84, adica IN motor ii pui ulei "special" ACEA C3 ca sa nu ii faca rau vaporii de ulei sau eventualul consum de ulei si tu ii pui direct in motorina ulei 2T Shocked ? Cu alte cuvinte, motorului/DPF-ului i se face greata doar cand miroase a rahat, iar tu il dai sa-l manance... Confused
Cat despre motorine... nu stiu ce sa zic. Am mers mai cu toate si nu am sesizat vreo diferenta intre ele. De vreun an merg pe Rompetrol. Din ce stiu eu, la noi sunt doar 3 producatori: Petrom/OMV, Lukoil si Rompetrol... restul cumpara de la astia.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
io nici nu mai stiu de cand merg cu Putin.
Skip ads

  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu mai am dpf,deci de aceea mi-am permis sa ma gândesc la acest amestec,am mici oscilații la relanti de la regulatorul de presiune,am mai folosit un aditiv de la Motul(~70lei), dar ma gândeam la un aditiv permanent si mai rentabil!
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Clau70,daca nu mai am dpf ,am un catalizator universal,uleiul ar mai afecta alceva,majoritatea spun ca ar face bine injectoarelor pe termen lung la motoarele mai vechi,dar la cele noi? Sunt la fel ca cele vechi,aceeasi tehnologie?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca nu mai ai DPF e clar ca il mai poate afecta...
Motorul de 2.0CDTI foloseste sistem de injectie cu rampa comuna si injectoare piezoelectrice ... care sunt diferite de injectoarele folosite la injectia de motorina clasica cu pompa de injectie. Nu stiu cat de bine poate face acest ulei 2T, dar de ce nu incerci sa folosesti un aditiv bun pentru motorina. Sunt discutii despre asta pe forum... nu ma bag sa fac recomandari... nu prea am folosit. Chiar si unele reprezentante au la vanzare un asemenea aditiv (nu mai retin numele aditivului), care ar fi aprobat de GM.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Apropos, de aditivi in motorina. M-a mancat si pe mine in cur, ca pe zambilica, prin vara, sa bag un aditiv in motorina de la STP. Imediat au inceput oscilatii la ralanti, oscilatii pe care nu le avusesem niciodata. Dupa aceea am pus un aditiv de la LM, am facut un plin cu motorina aditivata de la MOL, EVO Diesel, si abia dupa ce am terminat si acel plin in concediu, si-a revenit masina. Concluzia, daca masina merge bine, mai bine stati cuminti si nu va scarpinati daca nu va mananca nicaieri. Mie oameni cu parcuri auto si firme de transport, care imi sunt si veri, deci nu le pun la indoiala sinceritatea, mi-au recomandat motorina normala (NU aditivata) de la Rompetrol, OMV sau Petrom. Asta e top-ul lor. Eu am mers mult si pe Mol si nu am avut niciodata probleme.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
.......
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pt rãspunsuri,o sa merg pe un aditiv deocamdata ,ocazional!
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
De la ...Mol normala....fara aditivi...folosita de aprox 6 ani in parcul auto de la firma ( toate masinile alimenteaza de acolo ) si nu MAI sunt probleme ...
Inainte de asta parcul auto a mers pe Petrom...( Ford tranzit rampa dusa, logan pompa dusa, alt logam schimbat injectoare ..si vorbim de masini care erau toate sub suta de mii .) , dupa aceea pentru o perioada scurta s-a trecut pe Rompetrol...circa 1 an de zile...nu au fost probleme mari ..numai un Renault Master a avut probleme de alimentare dar nu as putea sa pun neaparat pe seama combustibilului ...se pot sa fie si sechele din trecut...
Cert este ca dupa trecerea pe Mol, niciuna din masinile din parcul auto..vreo 27 la numar..nu mai au probleme care sa fie legate cumva de calitatea combustibilului....si sunt masini care bat la 300k...sau unele camioane si la 500k...din care majoritatea sunt facuti cu motrina de la MOL..
La insignia..i-am dat si de la Petrom...nu a tusit..si de la Mol mai des...de la Rompetrol..din Caransebes odata a facut probleme cu oscilatii si in mers...pana ce am consumat-o...
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna ..ca experienta pot spune ca mie mi-au mers de minune 60 litri de motorina amestecati din eroare cu 7 litri de benzina...nu a existat nici un simtom,a mancat-o ca painea calda...cred ca este si recomandat sa mai spele injectoarele cateodata....
Totul era de Petrom..
Skip ads

  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Treaba cu benzina (nu mai tin minte paritatea...cat la cat.. ) era foarte practicata in timpurile " trecute " pentru a facilita aprinderea pe timp de iarna mai bine a diesel-ului..
In special la camioane...era un " must " sa pui ceva benzina in diesel...ca deh...nu erau aditivi " inainte " .. Smile
Deci putina ..nu strica.. Wink
  • mihaidobre

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca motorina simpla (MOL, OMV) e mai buna decat Evo Diesel sau maxx motion de la aceeasi producatori pentru Insignia ? Eu am alimentat de la toate (Maxx, Evo si S de la Rompetrol sau cum ii zice) si sincer nu am observat diferente..
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Parca trage mai bine cu evo, maxx sau s, dar am inteles si eu din ce mi-au spus altii ca ar fi mai uscata si nu ar face bine injectoarelor pe termen lung. Eu mai bag doar iarna cand e mai ger, astfel de motorine. In rest daca ai baterie, filtre schimbate la timp si injectoare ok, trebuie sa porneasca fara probleme si la -20 de grade cu motorina normala.
  • mihaidobre

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, dar incepe sa devina foarte confuza toata situatia.. De ex motorina Maxx motion nu ar trebui sa arda mai repede si sa fie mai buna pentru motorul tau ? Aceste tipuri de combustibili au fost facuti doar pentru temperaturi scazute?..
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Presupun ca nu sunt facute doar pentru temperaturi scazute, iar in general un combustibil mai aditivat il si consuma mai bine, deci consumul e logic ca va creste. Masina va fi mai sprintena dar va consuma ceva mai mult. Parerile sunt impartite legat de tipurile de combustibili care ar trebui folosite, eu prefer sa iau in considerare parerile celor care au flote de masini sau sunt soferi profesionisti, deci oameni care vorbesc din experienta.
Iar acest clasament al brand-urilor chiar se confirma si in realitate, e clar ca primele 3 locuri sunt cele mai de incredere. Ma refer la OMV, Petrom si Rompetrol.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu cred ca fiecare motor in parte " se cere" si se preteaza la o anumita aditivare a combustibilului.
Cu cele 3 din fruntea clasamentului teoretic enumerate mai sus masina mea ori se da moarta, ori nu ma mai inteleg cu ea. Am ramas la MOL EVO diesel ca asta ii place ei !
Cu Luk nu trage nici sa o omori, cu Efix Rompetrol motorul e galagios si-mi flucteaza turatia, Petromul mi s-a parut de rahat, OMV-ul nici asa, nici asa.
Sint statiile de vina ? Ma indoiesc. Mai degraba pt admisia mea, injectoarele mele, softul meu si cerintele mele sortimentul EVO e cel mai potrivit. Nici macar sortimentul normal de motorina de la Mol nu o multumeste !
Da, scuze, stiu, n-am Insignia dar folosim aceleasi statii de alimentare.
Acum eu ce sa zic, ca Luk e naspa ? Ca Rompetrol are motorina in aditivi ? Uite ca la altii le merg motoarele cu sortimentele astea.
Ca si concluzie - experimentatile pe toate, fi-ti atenti la ce spune motorul si la final trageti o concluzie desteapta. Independent de "se zice ca" / "am auzit ca".
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
http://www.digi24.ro/Stiri/...Rompetrol+Reuters
asta nu e de bine, astia replica orice, banui ca motorina e cea mai simpla facatura.
  • costea91

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti despre benzinariile GazProm?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Chestionar

De unde alimentezi Insignia ta?
Petrom 18%
Rompetrol 24%
OMV 24%
Lukoil 10%
MOL 16%
Agip 1%
Alte statii 0%
Nu merg la o statie anume 4%
183 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR