Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dacian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: timisoara
  • Masina: Vectra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salut,la fel am patit si eu acum 2 ani cu o astra caranan 1.8 si era din filtru de benzina (montat in sens invers) si cureaua de la alternator.Sa verifici filtrul de benzina. Rolling Eyes
Skip ads

  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic ca este debitmetrul. Mai multi posesori de Agila au avut aceleasi simptome (vezi https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=nas )
Se verifica foarte simplu prin scoaterea mufei debitmetrului cand masinii ar trebui sa-i revina puterea si sa nu mai dea in nas.

Daca din testul cu scoatera mufei rezulta ca este debitmetrul, se poate incerca, dar cu rezultate discutabile (dar utile pe timp scurt) curatarea senzorului ( vezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556 )

Adrian
  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Debitmetrul nu are cum sa fie pentru simplul fapt ca la motorizarea asta nu exista Embarassed . Se foloseste in loc de debitmetru senzorul IAT (Intake Air Temperature) si MAP (Manifold Absolute Pressure). Si eu suspectez tot unul din ele.
  • b93kti

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Intervin si io ca musca...Scuze anticipate...Povestea cu ''datul in nas'', detonatiile si lipsa de putere atunci cand motorul atingea temperatura de regim am intampinat-o si eu. Valva EGR, batu-o-ar vina! Am inlocuit-o si gata. S-a linistit masina: redevenise ''zmeoaica'' mea dintotdeauna.
Cat despre alternatorul care nu debiteaza tensiunea corecta, poate fi o alta cauza, care poate fi identificata rapid: la ralanti, cu motorul cald, se punin functiune toti consumatorii de la bord (faruri, stergatoare, ventilatoare de climatizare, dejivratoare - luneta, oglinzi -). Ar trebui sa se inregistreze o vibratie sporita in volan. Pe masura ce numarul consumatorilor creste, se amplifica si vibratiile, care pot deveni chiar neplacute...
Skip ads

  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
@Pyroman
Am acelasi motor si exact aceeasi problema ca si tine.
Am mers asa un timp pana am turat-o mai tare si mi
s-a aprins Check engine.

M-am dus la test si mi-a iesit rateu de aprindere cilindrul 1.
Am schimbat bujiile intre ele sa vad daca e de la bujii.
Motorul merge la fel, cu o mica zguduire cand calc acceleratia.

O sa incerc sa schimb bujiile si sa vad daca se mai manifesta
asa urat. Daca nu, e modulul de aprindere.

Tu cum ai rezolvat problema?
  • Pyroman
  • OP
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Imi pare rau dar nu am rezolvat-o. Nu prea merita sa dai 6 mil pe un modul de aprindere care s-ar putea sa nu rezolve nimic. Daca reusesti totusi sa ii dai de cap sa nu ma uiti.

Apropos...uite ce am facut eu pana acum, poate te ajuta:

- Bujii noi
- EGR noua
- Testat injectoare pe banc - erau super OK
- Testat presiune in rampa - era beton
- Nu am coduri de eroare
- Incercat benzina de la 95 la OVM Carrera 100 - acelasi rezultat
- Cand am dat jos injectoarele am vazut ca clapeta de acceleratie era cam naclaita si lipicioasa dar nu am vrut sa risc sa o dereglez si nu am curatat-o.
- Mai poate sa fie si de la senzorul MAP/IAT (impreuna dau debitul de aer din admisie)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
- Cand am dat jos injectoarele am vazut ca clapeta de acceleratie era cam naclaita si lipicioasa dar nu am vrut sa risc sa o dereglez si nu am curatat-o.

Foarte sigur este throttle body - facut bucati si curatat in paralel cu potentiometrul de la pedala acceleratie (putin probabil dar merita atentia profilactica) :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
si a rezolvat problema ! :
Citat:
Pe linga subiect,
Dupa ce ai curatat throttle body ai amai avut probleme ?

(off topic, cu body throttle nu am mai avut probleme de atunci. )


Inceput si ca de obicei neterminat aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123

Se da CAUTARE si se gaseste ! INCEARCA !
PS....
Am intrat pe trimiteri si am gasit EXACT manifestari de throttle body, deci la treaba ! In primavara cel mai tirziu, (poate mai devreme, cmpletari la ce am scris si a fost scris). Poate ma insel, dar a se citi cu atentie toate trimterile......oricum am sa va parasesc la "tehnice" ca sa-mi vad de "ai mei si ale mele"....am sa mai dau un "ochi" pe aici ca sa am trimiteri macar....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR