Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Iulian Moise

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ms pt raspuns, cum cureti ECU de gelul format in reactie cu motorina, am incercat cu alcol tehnic, benzina si nimic, a ramas destul de mult
calculatorul pompei de injectie l-am desfacut este curat si uscat deci poate fi din ecu.
Pt CT - sunt din bucuresti poate alt cineva de pe forum te poate ajuta
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@L3X_87 a scris:salut...cunoasteti prin constana vreo persoana care sa poate repara lipiturile acestea reci? astazi in mers mi s-a oprit masina si dupa aprox un minut a pornit dar nu mai avea vlaga.am pus testerul pe ea si mi-a dat cod p0400 critical malfunciton.... si cel care a pus testerul mi-a spus ca este din calculatorul pompei de injectie.multumesc anticipat.


te rezolv eu daca nu ai rezolvat deja.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0400 nu are treaba cu calculatorul de injectie.
  • danidam

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Intr-un final fericit s-a rezolvat si problema mea legata de ECU;am facut o plimbare la Brasov la cristi_bv si mi-a reconditionat ECU.Am ajuns acasa fara probleme si sper sa nu mai apara nici pe viitor.
Multumesc Cristi!
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema:
X17DTL de Astra G 2000 nu raspunde la nimic, nici la diagnoza, la nimic. Aparent pare nealimentat. Din IMO reiese ca nu este comunicare pe linia W. Electromotorul invarte iar check-ul este aprins. Verificat sigurante, borne, mufe, totul pare in regula.
Sfaturi?
Multumesc anticipat.
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vezi de are curent in mufa pentru tester,de nu e calculatorul de motor,daca toate masele sunt la locul lor,testerul pentru astre trebuie sa fie ok,minim sa poata sa faca corectii km,e un tester bunicel de nu e o jucarie care nu prea te ajuta la nimic,
  • LeGeorge

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Problema:
X17DTL de Astra G 2000 nu raspunde la nimic, nici la diagnoza, la nimic. Aparent pare nealimentat. Din IMO reiese ca nu este comunicare pe linia W. Electromotorul invarte iar check-ul este aprins. Verificat sigurante, borne, mufe, totul pare in regula.
Sfaturi?
Multumesc anticipat.


Scoate mufa de la IMO, fa o punte intre pinii 6 - 7 si incearca asa ... IMO e inseriat pe W-line.
sau
Verifica firul din mufa de diagnoza pinul 7 cu pinul 35 de la ECU (x59) ... cu puntea facuta, bineinteles.
X59 IMO diag.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Check aprins si lipsa comunicatie pe W cam duc spre ecu defect,desi la x17 mai rar pica.s-a incercat o resoftare?
Skip ads

  • dori.larion

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema,azi s-a oprit masina in mers pur si simplu si nu am mai putut sa o pornesc.Din ce am citi pe aici pare a fi vorba despre calculatorul pompei de injectie.Se poate sa am aceeasi problema?Este vorba de o Vectra B,1999,motor 2.0 DTI,100 CP.Am vazut ca in Romania se poate repara problema asta,dar din pacate eu sunt in Spania si aici nu prea sunt din astia care reconditioneaza,de regula le schimba si gata.
Astept parerile voastre.Multumesc frumos
  • LeGeorge

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu, tu nu ai aceeasi problema, nu ai un calculator dedicat pompei de injectie.
Citeste întâi aici ...
  • syryus2008@yahoo.com

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1990 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut.referitor la ecu unde gasesc unu sa il cumpar de la cineva de incredere am uitat sa specific opel vectra din 90 motor 1600, c16nz.
  • LeGeorge

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
... de la dezmembrari, max. 150 lei
Skip ads

  • syryus2008@yahoo.com

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1990 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
unde in ce judet

in FOCSANI am cautat nu am gasit poate stii tu in alta parte

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos


3 zile de vacanta veti primi la urmatoarea postare inadecvata.

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General

  • LeGeorge

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2553
  • syryus2008@yahoo.com

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1990 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am si eu oroblema cu ECU poate ma ajutati am gasit un condensator varistor cam asa ceva era ars cind am pus mina pe el sa rupt pot sa il inlocuiesc cu altu nu se mai vede nici o valoare pe el nu mai scrie nimic
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
syryus2008@yahoo.com a scris:am si eu oroblema cu ECU poate ma ajutati am gasit un condensator varistor cam asa ceva era ars cind am pus mina pe el sa rupt pot sa il inlocuiesc cu altu nu se mai vede nici o valoare pe el nu mai scrie nimic


salut.... incearca sa-l contactezi pe robertby2000 in Focsani. Omul e foarte priceput... tocmai ce am reparat si eu un ecu astazi la el... Iti trimit un PM cu telefonul lui...
  • ArnautuIonut

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Ascona 1982 zea
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Te pot ajuta eu , sunt in domeniu numai sa imi dai datele problemei .
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Problema:
X17DTL de Astra G 2000 nu raspunde la nimic, nici la diagnoza, la nimic. Aparent pare nealimentat. Din IMO reiese ca nu este comunicare pe linia W. Electromotorul invarte iar check-ul este aprins. Verificat sigurante, borne, mufe, totul pare in regula.
Sfaturi?
Multumesc anticipat.


Pana la urma erau multe fire roase de soricei. Cool

Multumesc de informatii.
  • remus_marian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut...am si eu o problema...am un opel astra g 17 dti si am avut probleme cu termoflotul.L-am schimbat si in aceeasi zi mi-a murit brusc motorul. Am mers cu ea la tester si mi s-a spus k e din calculatorul de la pompa de injectie( lipitura la rece). A dat jos calculatorul si mi-a zis k a gasit niste fire dezlipite si ca l-a rezolvat. L-a montat iarasi pe masina, a pornit, a dat cateva ture cu ea sa vada cum reactioneaza si apoi a zis k e ok. Knd m-am urcat la volan si am vrut sa o pornesc...surpriza...becul de la bord de imi indica defectiune imi statea aprins si masina nu a mai pornit sub nicio forma. A pus iar testerul si initial i-a aratat aceeasi problema, la calculator. Dar masina nu a vrut sa mai porneasca si nu ii mai arata niciun fel de eroare. Ce poate sa fie?Sa fie pompa dusa? Mentionez ca inainte nu a avut niciun fel de simptome, nu a facut nicio figura.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sa o luam logic ... a umblat la calculatorul de injectie si deodata masina nu mai porneste ... eu zic ca e tot calculatorul de injectie ... tu ce zici? fa o proba cu alt calculator de pe alta masina si o sa te convingi daca am sau nu dreptate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR