Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Sal. Dupa ce mi-am cumparat masina (X10XE, 1998, 180000 km) , am zis sa ma duc la un mecanic sa vad ce tb facut si ce nu... Mi se parea ca imi consuma cam multa benzina si mecanicul mi-a zis sa iau un spray de curatat carburatoare, sa desfac capacul carburatorului si sa dau cu spray, sa las cateva minute si apoi sa pornesc motorul si sa il turez(astfel sa imi arda depunerile din carburator).
Am facut chestia asta si in timp ce il turam imi statea aprins becul galben din bord(ala cu pompa). In acelasi timp a scos un fum de nu ma mai vedeam langa masina.... Dupa operatiune am montat totul la loc, masina mergea okay dar cand o turam si luam piciorul de pe acceleratie acul se oprea pe la 1500 rot si cobora mai greu de acolo, pana ajungea la relanti. La proba, la un drum de vreo 15 km, dupa cca 10 km mi s-a aprins iar becul galben si am observat ca se intampla la fel de fiecare data cand motorul ajunge la temp optima de functionare.... In acelasi timp daca sunt in mers si o scot pe liber si iau piciorul de pe acceleratie turometrul imi sta pe la 1500-1600 rot si nu mai revine la relanti.... In rest masina merge mai bine dupa aceasta operatiune si se observa o imbunatatire la demarare, urca mai usor in ture... Am cautat de cateva zile pe forum diverse cauze dar nu am reusit sa ii dau de cap...
Rog daca ma puteti ajuta cu pareri sau sfaturi si imi cer scuze daca am gresit ceva in post(sunt nou pe forum). Mentionez ca ulterior am pus si aditiv in benzina pt curatare... Ms anticipat.
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
Citeste cu atentie ce s-a scris de la inceput si sigur ai sa gasesti rezolvarea .
Insista pe reanvatare parametri de mers dupa curatare .
PS:Bine ai venit printre noi .
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
victor_gl a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
Citeste cu atentie ce s-a scris de la inceput si sigur ai sa gasesti rezolvarea .
Insista pe reanvatare parametri de mers dupa curatare .
PS:Bine ai venit printre noi .


Ms pentru raspuns dar acolo scrie despre schimb distributie, nu vad legatura cu problema mea Shocked
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Scuze mai incearca odata
Skip ads

  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Multumiri pentru tutorial, l-am mai citit si eu de vreo 5 ori pana acum dar la mine problema cred ca e din cauza ca l-am curatat fara sa il dau jos de pe masina. Cred ca ar trebui sa il demontez totusi poate a ramas infundat vreun orificiu sau ceva. Astept totusi pareri in continuare, in week-end cred ca o sa ma apuc de treaba...
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am reusit sa fac operatiunea de curatare throttle si rezultatele sunt urmatoarele:

martorul cu cheita nu se mai aprinde;
masina merge foarte bine, turatia revine la relanti la fel de usor ca inainte.


....mai exista insa o singura problema, daca sunt in mers si apas ambreiajul sau o scot pe liber turatia sta kam pe la 1500 rot sau kiar mai mult.....si nu mai coboara pana ce nu opresc sau bag iar in viteza...

Poate sa ma ajute cineva sa imi spuna care ar fi problema sau solutia....?
Mentionez ca masina se comporta foarte ok, urca usor in ture, trage foarte bine....

Ms anticipat.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Exact la ce ti-am spus sa fii atent nu ai fost . Sad
Scoti borna de la baterie si o lasi asa 30 min .
Pui borna , pui contact si lasi asa 30 secunde , ai sa auzi un bazait la motorasul de relanti .
Iei contact si dupa pornesti masina normal , fara acceleratie calcata .
Lasi motorul sa mearga in relanti pana cand apa din motor ajunge la 92 de grade ,atunci deschide termostatul .
O sa dureze un pic dar asta e .
NU care cumva sa accelerezi sa grabesti procesul de incalzire .
Dupa aceste operatii sigur ai sa ai relantiul normal .
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am facut chestia asta, dupa ce am montat totul la loc am pus borna la baterie am lasat-o cam 1 min sau 2 dar nu s-a auzit nici un zgomot la motorasul de relanti, am luat si repus contactul dar nici un rezultat....asa ca am pornit masina dar fara sa iau in considerare sa nu o turez.... La relanti sta foarte bine, nu fluctueaza... alta problema e ca motorasul meu de relanti, pe care l-am desfacut in speranta ca el o fi problema sa il curat nu e deloc asemanator cu motorasul prezentat in tutorial, desi e original bosch...
Skip ads

  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am urmat exact instructiunile colegului, insa rezultatul a fost acelasi, se tureaza de la sine in mers in momentul in care o scot pe liber sau apas ambreiajul.

Rog daca a mai intalnit cineva aceasta problema si poate sa spuna in ce fel a rezolvat...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Il pui pe mecanic daca tot a fost destept cu sprayul sa-ti cumpere un IAC.
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ms pentru raspuns, o sa incerc sa curat IAC, imi cer scuze daca am fost prea insistent dar nu gaseam o solutie la problema mea chiiar si dupa ce am parcurs forumul.
  • denny_the_one

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salutare .. Am achizitionat un Opel Corsa B acum cateva luni (decembrie 11) , pana acum masina s-a comportat normal in privinta pornirii / statului la relanti etc ...
Aseara dupa ce am lasat masina sa mearga cateva minute, am avut surpriza sa nu mai stea la relanti .. dupa 2 - 3 accelerari mai "tari" si-a revenit .. a mers ok fara probleme ! Astazi in schimb exact aceeasi problema .. am pornit-o putin si a doua oara nu mai vrut .. rezolvarea la fel .. putin turata mai tare isi revine .. ! ?
Sa aibe mizerie ceva ? Sau mai rau ..?



Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

4/2/2012 11:00:29 AM

la urmatoarea aplicare inadecvata pe forum primiti de la mine suspendare 7 zile ,mutat aici postarea dumneavoastra inadecvata.
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Verifica EGR si sonda lambda.Mai bine pune-o pe tester.Gasesti colegi care fac acest lucru in Bucuresti.




De foarte multe ori raspundeti la subiectele inadecvate regulamentului forumului,intotdeauna raspundeti la acestea si promovati indisciplina,ati mai fost avertizat,dar observ ca nu doriti sa va aliniati deloc acestei cerinte de a nu mai raspunde la subiectele deschise aiurea (fara cautare,titlu,descriere,etc) in forum .

dupa rosu urmeaza o suspendare de 7 zile, pentru a reflecta ceea ce v-am comunicat public,nu postati aici si nici PM nu-mi trimiteti ,sunteti vechi pe forum si nu ne ajutati deloc in aceasta privinta,ba din contra ne incurcati,multumesc pentru intelegere.

edit by StefanTolos

4/2/2012 11:09:42 AM
  • Btn

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
buna seara.. de curand am achizitionat un opel corsa b 1.0 . toate bune si frumoase pana am hotarat sa curat clapeta de acceleratie... dupa curatire a inceput sa imi ramana turata ..adica o accelerez in 4000 de ture si revine la 2000 turatii si acolo ramane..rareori mai coboara si la normal. Am schimbat motoras pas cu pas, EGR nou si la fel .. aceeasi problema. am pus o pe tester si nu da nimic. daca este cineva care a mai intalnit problema asta rog sa ma ajute. multumesc
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Verifica sa nu fi ramas vreun furtun neconectat unde trebuie, dupa simptome ar fi aer fals tras in motor.Imbinari, crapaturi, etc.
  • Btn

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am verificat si furtunele...si nimic. Nu ii da nimeni de cap unde am dus o .
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Clapeta are un limitator (cotact) de relanti. Terminalul 3 si 4 de la clapeta, masoara cu ohmetrul, clapeta in pozitie inchisa, contactul trebuie sa fie inchis, intre 0 si 5 ohmi. Cu clapeta putin deschisa, contactul trebuie sa dea o rezistenta mai mare de 1 Mohm.


  • Btn

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am verificat si ce mi ai spus liviu si au iesit bn ...am schimbat si debitmetrul de aer si la fel. Nu imi pot da seama ce are
  • bogdan500

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am un opel corsa b, 1.2 i c12nz, ramane turata dupa ce o scot din viteza in timpul mersului, am schimbat motorasul pas cu pas si tot face figuri, imi poate zice cineva din ce cauza ramane turata?
  • bogdan500

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa cureti senzorul de temperatusa sau sa il schimbi?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR