Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@mishu88
senzorul din capatul rampei l-ai verificat? firele de la el la ecu?


Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, Lucio, și mulțumesc pentru intervenție!

Așa cum am spus, orice rampã aș pune (pe rampã fiind montat senzor presiune + valvã solenoid regulator presiune), calculatorul îmi ”oferã” eroarae P0090.

Am verificat senzorul conform TIS și am tensiunile aferente pe toate cele 3 fire ale senzorului.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Nu știu dacã ai urmãrit mesajele mele din topicul Opel Corsa C...

La aceeași concluzie am ajuns și eu dupã ce:

- am verificat rezistența pe firul 2 din regulator și pinul 34 din mufa care intrã în ECU: 0.2-0.3 Ohmi. (continuitate fir -> Ok!)
- am verificat funcționalitatea valvei prin mãsurarea tensiunii dintre firul 2 al mufei regulatorului cu borna (-) de la baterie: Tensiune Ok! (>12 V)
- am schimbat 3! regulatoare, am resetat erorile și îmi rãmânea eroare P0090. În plus, observam dispariția subitã a presiunii din rampã dupã ce încetam sã dau la automat -> valva solenoid era controlatã eronat și lãsatã pe deschis, nepermițând combustibilului sã rãmânã în rampã și sã facã presiune.
Dacã ECU este declarat CONFORM, atunci nu-mi rãmâne decât sã chem o platformã și s-o dau la RABLA!

Din ce spui ai facut cam tot ce te sfatuieste TIS-ul si concluzia nu este decat una ECU bulit. Totusi inainte de a mai da alti bani pe alte reparatii n-ai putea sa faci rost de unul de proba dintr-un parc de dezmembrari? Eu unul nu pun prea mare baza in reparatia acestuia. Opinia depanatorului poate fi una subiectiva si te poate induce pe piste gresite gen ,,program rabla''.
Ma gandesc ca nu poate sa coste o avere un ECU sh.

Bafta

Bafta
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, Tiaz. Într-adevãr, soluția cu calculator de la dezmembrãri îmi fãcea cu ochiul, însã am înțeles cã acel calculator trebuie instalat/împerecheat cu chip-ul de pe cheie și cu imobilizatorul mașinii. Ori în Fãlticeni nu existã meseriași pe partea asta de soft. Am încercat sã rezolv situația la Suceava, dar ca sã ajung acolo trebuie sã duc mașina pe platformã (150 de lei) + 300 de lei constatarea (!) + 250/300 de lei împerecherea + 150-200 de Euro un calculator de la second (care, și ãla... e loterie, dar n-ai ce face. Asta e.)

Trãgând linie, am zis cã ies mai ieftin dacã trimit la București calculatorul (24 de lei la curier), cei de acolo îl vor supune la teste și vor vedea despre ce este vorba. În caz de primesc un rãspuns ambiguu, îl voi trimite și la cei de la Brașov, așa cum un user bine-intenționat m-a anunțat cu ceva timp în urmã.

Oricum nu dau banii înainte sã-mi explice concret ce i s-a întâmplat calculatorului.
Skip ads

  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
cenzurat. Pentru reclama avem sectiune dedicata
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tu faci reclama cumva?! si in plus discutam cu totul si cu totul alt motor:) pe dinafara esti!
  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
si pentru z13dt e aceasi poveste
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate dar nu prea as crede dar ma rog .. Smile tin minte ca e format putin mai diferit !Smile
Skip ads

  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ok bafta
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cand vad toate discutiile aste imi vine sa plang ca am dat atatia bani pe corsa mea...mai bn imi luam un golf 4 si nu ma durea capul...nu vreau sa fiu inteles gresit, da nu inteleg dc o masina care e defecta nu poate fi reparata de nimeni...din 2011 nu am reusit si eu sa o fac sa porneasca la sfert...si am mai cheltuit si o gramada de bani...
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@pillif12 au plans si alti cu g4 Smile si au plans amarnic! Smile
Fiecare masina are cate o buba ... asta e viata
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Dar asta parca are prea multe:)))
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pillif12 a scris:Aproximativ am rezolvat...am schimbat regulatorul de presiune...dar tot nu porneste cum trebuie...nu stiu ce sa-i mai fac...porneste cam greu la cald...mi-a mancat zilele...

Regulatorul e nou ? Ca daca e s.h., e cam greu sa gasesti unul bun.
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
L-am cumparat nou de la Horaþiu din Tm...e bosch...cre ca am facut 20k km cu el...sa se strice asa repede?ideea e ca nu am nici un cod de eroare...pompa baga 13-14MPa cand invarte in gol...nu stiu daca e bine sau rau...am fost vara trecuta la maiandrei si nu a stiut sa imi zica ce are...el era ultima mea speranþa...pacat ca in afara de pornire nu are nimic...fuge de rupe pamantul...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
electromotorul e de vina la tine. vezi ca este o discutie asemanatoare unde un coleg din sibiu a remarcat asta si dupa ce a facut reparatia porneste la sfert si asta dupa ce a avut tot felul de opinii sa schimbe o groaza de piese.
din cate am inteles la unele motoare de 1.3 DTI s-au pus electromotoare mai slabe si cand este motorul cald au probleme la pornire. la rece adica la prima pornire din zi dimineata era totul ok si pornea la sfert dar la restul numai cu probleme... incearca si pista asta. Bafta
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
multumesc de informatie...ma gandeam si eu la electromotor,dar nu inteleg de ce atunci cand se incalzeste motorul doar...o sa mai citesc...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR