Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu am problema asta si azi ma duc sa pun una noua, ce marca de curea ai montat, esti sigur ca era lungimea corecta?
Skip ads

  • ulise85

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cureaua e contitech si are aceasi lungime! tot contitech a fost si cea originala! mecanicul mi-a zis sa mai merg asa cu ea pana se uzeaza putin dar sincer ma termina scartaitul acela! multumesc pntru raspunsuri!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cum spunea si un coleg mai sus: pudra de talc sau spray pentru curele. N-ai ce sa faci...la numarul ala de km s-a format o anume uzura pe fulii. Asteapta pana se ''adapteaza'' cureaua la conditiile existente.
  • ulise85

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2010

  • Mesaj Privat
puteti sa imi spuneti si cum sa dau cu pudra sau spray?
multumesc!
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ulise85
cu spray poti da atat cu motorul pornit cat si cu el oprit prin pulverizare direct spre curea, iar la pudra pui direct din cutie pe curea cu motorul oprit


Ultima modificare facuta de lucio85 la Vin 25 Feb, 2011 5:47 pm
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pui pudra pe o carpa si tapetezi cureaua cu ea... cu motorul oprit bineinteles, atat cat se poate pentru ca prin pornirea motorului se va intinde. Eu am pozitionat flaconul astfel incat sa curga pudra pe o parte a curelei, asta cu motorul pornit, dar e cam riscant sa nu te ciupeasca cureaua de mana. Vezi si tu in functie de pozitie, cum e mai usor. La spray iti trebuie paiul si pulverizezi tot asa intr-o pozitie confortabila cu motorul pornit.
  • .ro123

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
stii de la ce ati scirtie curea cai prea stransa verifica sa nu fie stransa prea mult
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
.ro123 a scris:stii de la ce ati scirtie curea cai prea stransa verifica sa nu fie stransa prea mult

Pai la majoritatea motoarelor mai noi intinzatorul e cu arc deci nu poti regla intinderea curelei... Atunci ce e de facut in cazul in care ai luat cureaua ceruta de producator, adica de lungimea corespunzatoare?
Cureaua se mai lasa, cand e noua scartaie pentru ca nu s-a "obisnuit" cu fuliile pe care trece, se foloseste pudra sau spray.... Succes!
Skip ads

  • ulise85

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cine a mai avut problema asta poate sa imi spuna in cam cati km s-a lasat cureaua si nu a mai scartait? pentru ca eu deja am facut 1000 de km si tot mai scartaie! Ce e drept nu la fel ca la inceput! multumesc
  • vicentiu33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 YDODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut baieti.Am o opel zafira y20dth.M-am trezit cu scirtiit...La inceput 2-3 secunde apoi s-a aprofundat, 1 minut 2 ...M-am dus la mecanic.Frate este cureaua de la accesorii.Schimb cureaua.Adoua zi aceeasi problema.Cineva spDu-te la mecanic.Frate fulia.Spune sa dau cu spray.Minune, dau cu spray se opreste zgomotul...numai pina a doua zi dimineata...Citeva zile dau in fiecare dimineata cu spray...Apoi ma intorc la mecanic.Frate fulia...Schimb fulia + cureaua(m-am gindit ca sa uzat cureaua de la atita spray)...Dau cheie Ura minune fratilor.Zgomotul nu m-a parasit...Pai acum eu ce sa fac ca dac m-ai schimb si rola intinzatoare nu mai maninc nimic o saptamina...Si daca o schimb si nu se rezolva?
P.S.
la y20dth ca sa schimbi pompa de apa trebuie sa demontezi fulia.Acum un an am schimbat pompa insa mecanicii respectivi mi-au scos fulia cu rangile(poate s-a strimbat fulia si deci sa descentrat)...Apoi au montat pompa si cind au montat fulia inapoi ATENTIE au bagat pana inainte sa o bage prin fulie si deci noua fulie merge strimb...Acum problema mea este:cum scot eu acea pana metalica indesata pina la refuz in blocul motor(metal in metal)?
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am avut scartait la rola intinzator , ce am facut? Am dat jos rola intinzatoare, am demontat rulmentul si l-am uns cu vaselina grafitata rezultat, deocamdata nu mai scartie, as fi schimbat rulmentul dar din pacate separat nu gasesti, asta asa ca sa cumperi toata rola intinzatoare care costa 290 de lei(am schimbat si cureaua 80 de lei).
  • BABUT ZOLTAN GAVRIL

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut posesorilor de vectra c dar nu numai si eu in zilele astea mai reci am avut un zgomot de scartaiala in zona curelei ,motor 2.0 dti, am dat jos aparatorul de noroi din partea dr. si am dat abundent cu un spray wd 40 in zona curelei si a intinzatorului si zgomotul a disparut,motorul este cu mult mai silentios-sper sa va ajute,cu stima Idea
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am avut si eu probleme cu scartaitul mai ales la rece. Problema am rezolvat-o in felul urmator: am dat jos cureaua , am desfacut ansamblul rolei intinzatoare(rola era in regula si rulmentul) problema era de la niste mici bucse de plastic ce vin la capatul cilindrului care impinge si implicit intinde cureaua. Am schimbat bucsa aia de la capatul superior era varza si deci avea joc, am facut o bucsa pe dimensiunea celei originale din cauciuc mai dur si am pus-o la loc. De atunci nu mai am treaba cu scartaitul la orice temperatura.
  • vicentiu33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 YDODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Problema cu scartaitul am rezolvat-o dupa ce am schimbat magnetii de la alternator.Sper sa va fie de folos!
  • alexz.style

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Aceasi problema am avut si eu cu scartzaitul curelei.
Pentru inceput sunt posesorul unei Astre G cu motor Y20DTH, acum 1 sapt jumate mi-a picat pompa de apa, fapt ce a comportat la scurgerea antigelului pe curea si role. Iar din aceasta cauza, cureaua a devenit putin uleioasa datorita antigelului.

OK, dupa ce am schimbat pompa de apa, a inceput sa-mi scartzaie foarte tare, presupun ca patina. Un coleg de servici mi-a explicat el diferite cauze si mi-a recomandat sa ung rola, pe care vine montata pompa de apa (asta in cazul meu), cu putina vaselina...iar daca tot persista sa cumpar un spray special pt curatarea curelei.

Zis si facut, ungerea din pacate n-a avut succes... si am cumparat acest "spray de intretinere a curelei" care are ca efect inlaturarea depunerilor de mizerie pe curea, iar in cazul meu a antigelului. Am pulverizat pe interiorul curelei, pe canaluri mai exact si peste role. Iar ca prin MINUNE am scapat de acest sunet odios care imi dadea dureri de cap.
Asadar, de 2 zile nu mai scartzaie/fluiera absolut deloc si ma pot bucura pe sunetul normal al motorului diesel! Very Happy

Sper sa va fie de folos informatia de mai sus, desi am vazut ca au mai fost 2-3 postari ca au dat cu spray.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut , stie cineva ce cod-uri au rulmentii de la alternator Y20DTH?
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut, saptamana trecuta am schimbat si eu releul de incarcare alternator, toate bune, dupa ce l-au montat la loc, nu scartaia nimic pana la o vreme ploioasa in care am luat o groapa ca nu am observat-o era acoperita de apa, si din momentul ala a inceput sa scartaie si la mine. Sunt convins ca a ajuns apa, mizerie ceva pe acolo, deoarece nu avea nimic pana in acel moment, dupa ce au montat din nou alternatorul, si nu cred ca e cureaua de vina sau ca e strans sau slabit ceva pe acolo.

Revin dupa ce dau cu spray WD40, sa va zic daca s-a rezolvat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR