- crilups
- OP
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
Pentru cei ce mai au probleme cu stergatoarele(am pus si la Corsa). Problema la mine venea nu de la mecanismul stergatoarelor(care l-am curatat de 2 ori si nu mi-a parut a fi murdar sau prafuit macar) ci de la motoras. Dc va uitati si in poza 5 a lui Dan se vad lamelele motorasului. Una din ele nu facea contact. Am scos mufa de la motoras, am desfacut cele 3 suruburi si cu o surubelnita linie am desfacut motorasul. Are o garnitura foarte lipicoasa sa nu patrunda apa la el. Apoi se vad lamelele. Se inping una cate una putin in fata sa fi sigur ca fac contact si se pun suruburile la loc. Se inchide motorasul, se pune conectorul la loc si incerci sa vezi dc merge. La mine a functionat. Am pus si o poza dc intelegeti ceva din ea. Cu surubelnita imping lamelele... Dc tot nu merge fie e dus motorasul fie trebuie degripat mecanismul stergatoarelor ca in postul lui Dan.
Asta se pare a fi un defect de design avand in vedere ca masina mea nu e chiar veche si cum am spus la mecanismul de parghii n-am avut nici macar praf sa nu zic de umezeala... Motorasul s-a vazut si el ca nu era desfacut. Am pus ceva efort la garnitura aia ca n-am vrut nici sa rup ceva...Nu se desface f greu insa trebe sa fiti atenti nu trageti f tare...
Asta se pare a fi un defect de design avand in vedere ca masina mea nu e chiar veche si cum am spus la mecanismul de parghii n-am avut nici macar praf sa nu zic de umezeala... Motorasul s-a vazut si el ca nu era desfacut. Am pus ceva efort la garnitura aia ca n-am vrut nici sa rup ceva...Nu se desface f greu insa trebe sa fiti atenti nu trageti f tare...
- negruflorin18
- *
- 6 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
negruflorin18
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Oski27
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
salutare tuturor, am si eu o problema, ca si oricare, de ceva vreme nu mai imi mai merge "stropitoarea" pe luneta spate. De revelion am fost nevoit sa tin masinutza afara si mi-a inghetzat lichidul de parbriz, nu l-am golit de cel de vara si am completat vreo 1 l de solutie de iarna. A 2-a zi am bagat masinutza in garaj am dezghetzat motorasul si solutia din bidon, am pus solutie de iarna, pe luneta fatza stropeste solutie pe spate nu, desi se aude motorasul functionand. Unde ar putea fi buba ? In spate am verificat duza "stropitoarei" e ok....
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
@Oski27 daca este cum spui, adica duza din spate este in regula si nu este infundata, problema este de la pompa din rezervorul lichid spalare. Cu conditia ca linia de lichid pana la duza sa nu mai aiba inca un dop de gheata care nu s-a topit. Dar daca spui ca tii masina in garaj, si cum vremea este mai moale, aceasta presupunere este mai putin plauzibila. Raman doua aspecte aici: pompa sau comanda sa pentru stropirea pe spate. Pe fata spui ca merge deci este ok. Ca aceasta pompa sa mearga si pe spate, ea primeste altfel de comanda cand apesi maneta pentru stropire spate, adica altfel spus, din maneta se schimba plusul cu minusul la bornele pompei, motorasul o ia invers si va purja pe la iesirea pentru spate. Pompa are in cap o adaptare pe doua iesiri separate. Pentru fata se invarte intr-un sens si va da la iesirea pentru parbiz, pentru spate se schimba sensul si va da pe la iesirea pentru luneta. Acuma tu daca nu auzi pompa cand apesi maneta pentru stropire spate, inseamna ca nu primeste alimentare din maneta si lasam pompa in pace. Daca se aude si nu merge, inseamna ca va trebui data jos de pe rezervor. Ei aici intervine o surpriza, ca si altele de altfel la Agila, ca sa ajungi la rezervor si pompa, trebuie sa dai roata stanga fata jos (masina pe cric) si de asemenea aparatoarea de protectie a aripii. Altfel nu ai acces la acest ansamblu. De aici urmeaza sa scoti cupla de alimentare si furtunele de la cele doua stuturi, extragi pompa si faci proba cu un mic vas cu apa. Bagi sorbul in apa si cu doua fire alimentezi la 12-14V cc aceasta pompa dintr-o sursa adecvata sau o baterie de acumulatori. Pui intai + pe un plot si - pe celalalt si va trebui sa arunce jet pe un stut. Schimbi sensul alimentarii (adica inversezi + cu - din sursa) si pompa va trebui sa arunce jet pe celalalt stut. Daca nu merge, sau merge defectuos, tocmai ai gasit problema si trebuie alta pompa.
Oski27
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
ms de sfaturi, am reusit sa dau de problema. si anume, pe tubul ce duce la fiecare duza de stropitor se afla cate o supapa unidirectionala (daca zic bine, are rol de a nu lasa sa curga inapoi in bidonas lichidul de parbriz) ei aceasta supapa la mine a fost blocata. am dat-o jos de pe tub si am curatat-o, am montat-o la loc si functioneaza. dar... totusi parca nu-i permite lichidului sa treaca cu presiune mare. in curand am sa le schimb si stiu de unde se potrivesc acele supape nu demult am cumparat de la pet shop o asemenea valva pt pompa de aer la pestii din acvariu, nu costa mult vreo 5 ron bucata si se schimba foarte usor, e de avut grija doar la directea de functionare.
om
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2009
- Mesaj Privat
In subtitlul topicului scrie "...dimensiuni lamele", insa nu am gasit nicicum aceste dimensiuni.
Sunt compatibile cele care se gasesc prin hypermarket-uri (sub 10 lei, cred)? Sunt modele diferentiate pentru iarna si vara? Ce trebuie avut in vedere la achizitionarea (si montarea) lor?
De procedura de inlocuire nu mai intreb...Voi cauta vreun tutorial. Totusi, orice sfat e binevenit...
Multumesc.
Sunt compatibile cele care se gasesc prin hypermarket-uri (sub 10 lei, cred)? Sunt modele diferentiate pentru iarna si vara? Ce trebuie avut in vedere la achizitionarea (si montarea) lor?
De procedura de inlocuire nu mai intreb...Voi cauta vreun tutorial. Totusi, orice sfat e binevenit...
Multumesc.
- mihdoi
- ***
- 726 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2006 Z16XEP 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 726
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nu mai stiu dimensiunile celor originale, cred ca 45 cm (~ 18 inch). Eu le-am avut egale si pe ele scria GM. Acum nu stiu daca tre sa fie egale sau nu.
Am cumparat unele chinezesti (All Ride) din supermarket, la 13 lei perechea. Dar am schimbat dimensiunile: am pus pe bratul stang, la sofer, de 48 cm (19') si pe cel drept de 43 cm (17'). Astfel, am ramas cu inca o pereche, pe care probabil le voi schimba la anul (daca nu imbatraneste cauciucul pana atunci).
Am recurs la aceasta metoda cu dimensiuni diferite, deoarece la cele ce le-am avut initial, egale cum am spus, undeva la mijloc, cel din dreapta (la finalul cursei sale), strangea apa putin mai sus decat urma lasata de cel din stanga. Acele picaturi, cand spalam parbrizul, o luau la vale si lasau dare care ma scoteau din minti. Asa, cu dimensiuni diferite, am rezolvat problema.
Am cumparat unele chinezesti (All Ride) din supermarket, la 13 lei perechea. Dar am schimbat dimensiunile: am pus pe bratul stang, la sofer, de 48 cm (19') si pe cel drept de 43 cm (17'). Astfel, am ramas cu inca o pereche, pe care probabil le voi schimba la anul (daca nu imbatraneste cauciucul pana atunci).
Am recurs la aceasta metoda cu dimensiuni diferite, deoarece la cele ce le-am avut initial, egale cum am spus, undeva la mijloc, cel din dreapta (la finalul cursei sale), strangea apa putin mai sus decat urma lasata de cel din stanga. Acele picaturi, cand spalam parbrizul, o luau la vale si lasau dare care ma scoteau din minti. Asa, cu dimensiuni diferite, am rezolvat problema.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Echiparea originala e Bosch 450mm+500mm, pe spate 340mm. Pina in 2004 erau fara spoiler, de atunci cel de la sofer are asa ceva si face treaba, codul pentru set Bosch fata este 3 397 001 369 si pe spate 3 397 004 565.
Nu recomand ieftineli care nu tin decit un an, dupa ce mi-au mincat nervii am cumparat "originale" la 60lei si nu mai am treaba cu ele.
Nu recomand ieftineli care nu tin decit un an, dupa ce mi-au mincat nervii am cumparat "originale" la 60lei si nu mai am treaba cu ele.
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu il contrazic pe Dan, ce e original e original. Daca insa nu aveti rabdare sau nu vreti sa comandati, la benzinariile Mol se vand niste stergatoare bune. Eu mi-am pus si fata si spate cu 52 de lei. Isi fac treaba exceptional deocamdata. Au si dimensiunile noastre. Eu am gasit 45/51 cm si 42 pe spate. Se potrivesc perfect.
Nici eu nu am avut incredere in stergatoare de 9 lei bucata.
Nici eu nu am avut incredere in stergatoare de 9 lei bucata.
lovelife
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
lovelife
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
lovelife
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
lovelife
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
lovelife
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat