Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Madalin1796

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Din pacate o sa reinviu acest topic. Am observat astazi in timp ce vorbeam cu cineva la telefon urmatoarea problema: http://www.youtube.com/watch?v=S-O7rHx8swg
Stie cineva de ce face asta? N-am mai vazut-o pana acum sa faca, singura diferenta fata de o zi normala a fost ca am pornit-o si oprit-o de vreo 5 ori azi si am facut drumuri foarte scurte.
Skip ads

  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am si eu o rugaminte catre administratori, ca sa nu deschid un topic nou, scriu aici si sper sa ma ajutati cu un raspuns. Am patit ceva foarte ciudat, la pinionul de la axa cu came exista o tablita care , presupun ca tine cureaua fixata. Aceasta tablita mi s-a rupt de doua ori, puteti sa-mi spuneti care ar putea fi problema, daca a mai patit cineva asa ceva? Va multumesc! Este vorba de motorul y17.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Si mie imi oscileaza relantiul la y17dt.O pornesc,merge frumos,rotund,dupa vreo 10 min incepe sa oscileze ritmic cam cu 50 rpm,cam o data pe secunda isi schimba turatia.Ma repet,e o variatie foarte ritmica,regulata.Se vede pe turometru si se aude cum se tureaza foarte putin.Faza ciudata e ca ,o data ce a ajuns la 90 de grade antigelul,oscilatia dispare ca prin minune si motorul mere perfect.Nu am nici un fel de erori,exceptand bujiile incandescente,cu care se intampla alta chestie ciudata..Sa o povestesc aici,ca poate are legatura cu oscilatia relantiului.De cate ori pornesc masina sub 10 grade,invarte mai mult pana porneste si nu imi da eroare pe bujii.Daca afara sunt peste 10 grade,porneste instant,dar dupa ce a pornit,imi aprinde masinuta galbena cu cheita,eroare P0380,care se stinge dupa ce antigelul ajunge la 40 de grade.Am schimbat releul bujiilor cu altul si tot asa face..Am si bujiile noi si o sa le schimb.Am probat cu becul fiecare fisa de bujie,si primesc +12V pe ea chiar si cand e f frig afara si porneste mai greu..Am masurat rezistenta interna a bujiilor si 3 au aprox 2 ohmi si a patra are vreo 17,deci e clar ca nu e ok.De ce imi apare eroarea in bord doar la peste 10 grade afara cand porneste exemplar?De ce nu apare si cand e frig si porneste mai greu?M-am gandit ca poate o fii de vina senzorul de temperatura antigel,dar pe Op-com imi arata foarte corect temperatura antigelului?Are asta treaba cu relantiul oscilant?
  • S_naicuL

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2010 A17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Sal're

A incercat careva inlocuirea regulatorului de presiune a pompei de injectie ?
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu exista asa ceva la Y17DT. Regulator de presiune ai doar la cele Common Rail (CDTI).
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@Madalin1796 - Sper sa nu fie inceput de ceva.

"Oscileaza relantiul la Y17DT" posibil pompa de apa... palete lipsa etc... | daca temperatura este OK.

Andrei.Vectra a scris:Cureaua era praf iar pompa de apa mai avea decat 2 palete bune....
De aceea e recomandat sa faci distributia cand iei o masina SH pt ca nu sti sigur ce a pus cel de la care ai luat-o pe masina.

Acum temperatura sta la maxim 95 de grade , motorul merge in parametrii normali , relanti-ul sta la 800 RPM. Mi-a pus pe ea curea Contitech si pompa de apa Hepu.

Y17DT - boala lui sunt tecile.
Y17DT - Pierdere mare de antigel.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1746381

Chiar nici unul din voi nu a schimbat pompa de apa, ca sa gasiti raspunsul (eventual, poze cu pompa de apa in ce stare este.)

Sunt doar pareri...
  • cristiony

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara, am si eu o problema cu oscilatia motorului la relantiu si cateodata si in turatie pe la 2000 simt ca se opreste motorul pentru o secunda si isi revine, am facut o inregistrare cu op com si imi arata acolo la mg/cursa cu motoru orpit imi arata 255 si daca o pornesc incepe sa mi scada pana la 9 gm/cursa, la turatia de 1900 2200 cateodata si la 3000 imi scade dintrodata turatia si imi arata 255 mg/cursa ce poate fi?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR