- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
agg111
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare. Detin un Opel Astra J (A17DTS-96kw) Sports Tourer din 2013. M-am alaturat si eu problemei cu regenerare filtru particule, as zice ca regenerarea se face la sub 100km si cateodata, ajung si in stadiul de "DPF Full....continue driving" si aia cu "mandatory driving" desi am fost prezent la toate regenerarile iar stilul de mers practicat "nu este la consum".
Sunt in permanenta atent la "Rear defrost" cand apare in consola, ma uit la consum (1.8L/100km de la 0.5L/100km) iar functionalitatea de Start/Stop este suspendata, practic, astea sunt cele 3 elemente dupa care ma ghidez cand motorul intra in regenerare.
Am fost la Di-bas, toate testele au iesit ok (injectoare,senzori - l-am pus sa se uite la tot ce s-a vehiculat pe forum) iar concluzia lor a fost ca filtru de particule este terminat si trebuie schimbat. Usor de concluzionat pentru ei.
Filtru de particole a ajuns la curatat la o firma din Odorheiul Secuiesc, dupa ce l-am montat pe masina, a tinut cam o saptamana pana la o noua regenerare. Mentionez ca nu am constatat nici o diminuare a puterii si nu-mi vine sa cred ca singura solutie ieftina este anularea filtrului. (solutie ieftina in comparatie cu pretul unui filtru OEM)
O sa ma programez si eu la service-ul EDS (am vazut ca au recenzii/rating bun).
Poate am noroc sa gasesc problema, ca tare drag imi este modelul asta de Opel.
@palanraducristian: Ti-ai montat noul filtru de particule?
Seara buna tuturor
Sunt in permanenta atent la "Rear defrost" cand apare in consola, ma uit la consum (1.8L/100km de la 0.5L/100km) iar functionalitatea de Start/Stop este suspendata, practic, astea sunt cele 3 elemente dupa care ma ghidez cand motorul intra in regenerare.
Am fost la Di-bas, toate testele au iesit ok (injectoare,senzori - l-am pus sa se uite la tot ce s-a vehiculat pe forum) iar concluzia lor a fost ca filtru de particule este terminat si trebuie schimbat. Usor de concluzionat pentru ei.
Filtru de particole a ajuns la curatat la o firma din Odorheiul Secuiesc, dupa ce l-am montat pe masina, a tinut cam o saptamana pana la o noua regenerare. Mentionez ca nu am constatat nici o diminuare a puterii si nu-mi vine sa cred ca singura solutie ieftina este anularea filtrului. (solutie ieftina in comparatie cu pretul unui filtru OEM)
O sa ma programez si eu la service-ul EDS (am vazut ca au recenzii/rating bun).
Poate am noroc sa gasesc problema, ca tare drag imi este modelul asta de Opel.
@palanraducristian: Ti-ai montat noul filtru de particule?
Seara buna tuturor
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Mulþumesc frumos pentru lãmurire, dar sunt "afon" la denumiri ºi mai ales la producãtori, pentru cã am maºina din luna mai 2017, o lunã am a fost în service, aºa cã, nu prea ºtiu mare lucru. Codul acela de unde se aflã?
Oricum îþi mulþumesc din nou ºi dacã mã bate gândul la remontarea filtrului, te voi ruga, dacã nu te superi, sã mã sprijini cu câteva sfaturi.
Numai bine ºi ne auzim.
Oricum îþi mulþumesc din nou ºi dacã mã bate gândul la remontarea filtrului, te voi ruga, dacã nu te superi, sã mã sprijini cu câteva sfaturi.
Numai bine ºi ne auzim.
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Vineri 10.11.2017, am scapat si eu de nenorocirea aia care se cheama filtru de particule, iar luni 13.11.2017, am fost la baietii de la EDS pentru resoftare. Ce pot sa va spun este ca, desi scoate putin fum la accelerari in forta, nu as mai pune filtrul la loc pentru nimic in lume. Am fost sfatuit de catre baiatul de la Opel Scanner, iar baietii de la EDS au confirmat, sa bag ulei 2T in motorina dupa eliminarea filtrului si vreau sa va spun ca desi am fost sceptic la inceput, am bagat de proba 150 mililitrii la 50 litrii de motorina si am constatat ca fumul a scazut considerabil la accelerari bruste, motorul este si mai silentios decat inainte, iar injectorul 4, care la accelerari in forta scotea un sunet de avans de Dacia, acum si-a diminuat considerabil acest zgomot si a scazut si consumul cu peste 1%, in situatia in care conduc mult mai agresiv decat inainte de eliminare pentru ca pe langa faptul ca am mai multi cai putere, motorul pare mult mai "elastic".
Acum nu mai stau cu ochii pe LED-ul de regenerare, nu mai am grija ca inainte sa o opresc sa fiu atent daca nu cumva este aprins, asa ca sfatuiesc pe toata lumea sa renunte la filtru atunci cand a ajuns sa trebuiasca inlocuit.
Acum nu mai stau cu ochii pe LED-ul de regenerare, nu mai am grija ca inainte sa o opresc sa fiu atent daca nu cumva este aprins, asa ca sfatuiesc pe toata lumea sa renunte la filtru atunci cand a ajuns sa trebuiasca inlocuit.
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Andrei_JOY
- **
- 136 mesaje
- din 04 Jun 2015
- Zafira 2008 A17DTR
- Bucuresti
Andrei_JOY
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
La filtrul de particule inainte de al scoate vezi daca poti anula EGR-ul scotandu-i mufa (daca nu iti da eroare) si vezi la cat isi face regenerarea dupa aceasta operatiune.
Eu de exemplu de 15 mii km merg cu ulei 2T ratie 1:300 ( un litru ulei la 300 litri de motorina), filtru nu mai este, masina isi facea regenerare la 100 km, si masina avea 100 de mii de km la momentul inlaturarii filtrului deci nu stiu de ce a tinut asa putin.
Eu de exemplu de 15 mii km merg cu ulei 2T ratie 1:300 ( un litru ulei la 300 litri de motorina), filtru nu mai este, masina isi facea regenerare la 100 km, si masina avea 100 de mii de km la momentul inlaturarii filtrului deci nu stiu de ce a tinut asa putin.
- CDumitru619
- *
- 34 mesaje
- din 30 Oct 2017
CDumitru619
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2017
- Mesaj Privat
Poate provoca inundarea filtrului întrarea mașinii în safe mode? In seara asta mi s-a întâmplat, e limitata la 3000, și nu mai trage, eu nu am ledul montat ca sã urmãresc regenerarile! Am mai avut o problema acum vreo 10000km cu safe mode, și am rezolvat cu un regulator de presiune pe care l-am gãsit doar în Ungaria, și Marius Napcori de la Ploiești m-a ajutat dupã ce am studiat problema, pe tester dãdea un cod de presiune înaltã în rampa de injecție desi la test nu era nici urma de asa ceva!am vorbit și cu bãiatul de la Opel scanner și a fost o tema grea și pentru el! Cunoașteți pe cineva în Constanța pentru o diagnoza profesionista, cineva priceput la Opel astra j?
- CDumitru619
- *
- 34 mesaje
- din 30 Oct 2017
CDumitru619
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2017
- Mesaj Privat
Am fost acum și am fãcut o tura de vreo 10 km prin oraș, a pornit bine, nu am auzit zgomote ciudate, foarte puțin din când în când fluctua puțin relantiul cât am stat 7-8 min în parcare pana sa plec, gen de 3 ori s-a ridicat o sutime! Am mers prin oraș mai turat, am schimbat la 3700-4000,si a fost totul ok! A mers bine, nici un mesaj, nici un zgomot, nici o lipsa de putere, nimic! Când mi-a apãrut mai devreme "service vehicle soon " nu s-a auzit semnalul sonor care mi se auzea de fiecare data cana am avut problema cu regulatorul, și nici nu a rãmas pe ecran mesajul, a dispãrut în 5 sec sa zic! Iar turația era limitata la 3000,data trecuta ajungeam cu greu la 2000 parca! În fine o sa încerc sa caut mâine pe cineva ori la reprezenta ori pe cineva privat sa vad dacã ii apare vreo eroare legata de fenomenul de azi!
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Davos
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2014 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Divizare.Dar injecția pentru fap o fac tot cele 4 injectoare care se aflã în chiuloasa adicã in capul pistonului.Injectoarele pulverizeaza motorina cînd motorul este in fazã de evacuarea cu supapele de evacuare deschise si așa motorina ajunge in fapt.Dar înainte de a ajunge in fapt .motorina trece prin pistol si apoi in fap asta este problema ca puținã motorinã mai scape si in baia de ulei si il cam subțiazã pe ulei.de aceia int multe motoare gripate
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat