Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • aicidincolo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2012

  • Mesaj Privat
daca cele 2 chei ale masinii sunt pierdute se poate scoate contactul pentru a fi inlocuit? scrie in topic ca pentru scoaterea lui se pune cheia pe pozitia 1. in cazul meu ce pot sa fac?
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
E mai complicat, dar se poate...
Dacã esti proprietarul, cu actele la un dealer Opel comanzi o altã cheie, dacã nu, se amplificã lucrurile...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai indicat alta cheie si o programezi. Se poate scoate butucul dar metoda este prin distrugerea lui, bani si nervi plus ca vei cumpara altul la care nu stii cod la cheie, umbli cu doua chei etc.
  • sanducristianlala

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Va salut.
Situatia mea e mai complicata:jumatate de cheie rupta in butuc.A mers asa insa am incercat sa scot afara bucata rupta cind am ajuns
acasa in parcare.Ori am impins jumatatea prea inauntru,ori imobilizatorul blocheaza rotirea cheii (s-a mai intimplat-miscam de volan
stinga dreapta si de cheie si se debloca);cert este ca s-a blocat rotirea volanului si a cheii.
A-s vrea sa anulez cumva imobilizatorul,poate da drumul la rotirea cheii.Apoi dau butucul frumos afara si sa vad pe masa daca se poate
recupera.Nu am deconectat bateria.Mai exista un blocator electronic?Ce face cutia de plastic din jurul butucului,ca are o "talpa"in care intra fire ?
Multumesc.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cutia este immo, aceasta "citește" cip-ul din cheie.
  • sanducristianlala

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Credeti ca daca dau gaura in butuc,reusesc sa scot si pun altul,cu cheie fara continut,va porni ?Desigur,la a doua pornire,in caz ca nu o ia
voi apropia "restul" cheii vechi.Ma interesa si cum sa o deblochez mecanic...definitiv.
Multumesc.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Urmãriți, cu atenție, primul post din aceastã discuție. Urmați pașii și dacã este ceva neclar lãmurim.
  • sanducristianlala

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Burghie progresive pina la 13,gaura data 1mm excentric;burghiul intra mai usor exact pina unde trebuie.
Cu un patent cu virf ascutit se aduce "camasa" ce a mai ramas din butuc in pozitia I ,se apasa clempusul si iese
butucul.Cu cheie fara cip da sa porneasca si se opreste;clipeste in bord indicatorul "chiama mecanicul".
Despre anularea posibilitatii de blocare a volanului nu am riscat;ruperea unui stift este definitiva.
Skip ads

  • CtinDree

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 J96
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2022

  • Mesaj Privat
Salut..
Referitor la pasul 16
Am un vectra b din 2001 și vreau sa mentez un buton de pornire start/stop pentru ca s-a stricat contactul fizic și nu vreau sa umbli cu doua chei dupã mine
Ma puteți ajuta sa îmi spuneți care este rolul fiecãrui fir din butucul acela electric?
Poate un link ceva care sa ma lumineze.

Mulțumesc frumos


Ultima modificare facuta de CtinDree la Sam 16 Jul, 2022 1:48 pm, modificat de 2 ori in total
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
La ce anume spui tu "buton de pornire start/stop" ?
Exact cum ar urma sa functioneze?
Intreb pentru a sti sa formulez un raspuns.
  • CtinDree

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 J96
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2022

  • Mesaj Privat
Salut
S-a stricat contactul.. Si ca sã nu schimb cu alt contact si ca sã nu mai umblu cu doua chei am ales sa montez un buton start/ stop.. Pornire/oprire
As avea nevoie sa stiu care este rolul fiecãrui fir din partea stânga a contactului propriu zic.. Cel din plastic

https://m.autopieseonline24....vectra-b-combi-31

Am atasat si o fotografie ca nu stiu cu sa explic mai concret

Multumesc!


Ultima modificare facuta de CtinDree la Sam 16 Jul, 2022 1:52 pm
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"buton start/ stop", se refera la altceva.
Sa nu cumva sa crezi ca vei putea sa scapi de imobilizator, transponderul din cheie va trebui sa il ai si sa il tii in zona bobinei imobilizatorului.
Pentru ceea ce vrei tu, vei avea nevoie de minim doua butoane, unul cu retinere si altul fara retinere.
- Butonul cu retinere (de tipul celui cu care aprinzi becurile in casa), il vei folosi pentru a pune contactul;
- Butonul fara retinere (de tipul celui de sonerie), il vei folosi pentru a actiona demarorul.
Butoanele trebuie sa suporte curenti mari, deci si ele vor fi mari (fizic, ca marime).
Ai avea varianta de a folosi butoane mici, frumoase, dar atunci vei avea nevoie de relee. Avantajul aici ar fi ca poti respecta functia originala, de a opri consumatorii auxiliari, cand actionezi demarorul).

Poza nu o vad, daca te hotarasti la o varianta, te putem ajuta.
Dar, retine, acestea sunt improvizatii, eu NU le recomand!
Skip ads

  • CtinDree

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 J96
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2022

  • Mesaj Privat
@sebage merci pentru sprijin

Nu cred ca știu cum sa încarc fotografii

Ma refer la partea electrica a contactului
https://m.autopieseonline24....vectra-b-combi-31

Eu vreau sa montez un sistem pornit/oprit de de ul asta

https://www.montrelle.ro/Wor....info.description

Și într-un final se rezulte așa

https://youtube.com/watch?v=fDbeGcMCqJo

Am totul pregãtit.. Doar ca nu cunosc cu exactitate ce face fiecare fir din partea electrica.. Nu vreau sa dau bulealã sau sa ia mașina foc
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Deși eu am construit topicul, nu cunosc ce face fiecare fir din switch ( așa se numește) ignition. Eu nu am avut curiozitatea asta.
Montarea acelor butoane pentru a evita cheia trebuie sã respecte MINIMA condiție punctatã de @sebage, prezenta cipului în vecinãtatea bobinei.
Dacã nu te știi cu electrica, electronica și electromecanica cheltuie pe un alt butuc 300 de lei!
  • CtinDree

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 J96
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2022

  • Mesaj Privat
Ma puteți ajuta cu o schema a fierelor ( conectori) pentru acel ignition switch?

Aș aprecia enorm

Va multumesc!
  • CtinDree

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 J96
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2022

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Deși eu am construit topicul, nu cunosc ce face fiecare fir din switch ( așa se numește) ignition. Eu nu am avut curiozitatea asta.
Montarea acelor butoane pentru a evita cheia trebuie sã respecte MINIMA condiție punctatã de @sebage, prezenta cipului în vecinãtatea bobinei.

Dacã nu te știi cu electrica, electronica și electromecanica cheltuie pe un alt butuc 300 de lei!


Te referi la acest sistem?

https://youtube.com/watch?v=cWrfQpZwnG4

Eu am gãsit sit deja acest dispozitiv

https://www.fruugo.ro/1set-m...JOrhoCMwsQAvD_BwE
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cautã aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63371
Poate gãsești ceva informații...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cred ca la tine, ar fi cam asai:
Pin/Functie 30 - fir Rosu, 6mmp - +12V de intrare in contact (+12V permanent);
Pin/Functie 50 - fir Negru cu banda Rosie, 2.5mmp - iesire +12V pentru actionare demaror;
Pin/Functie 15 - fir Negru, 6mmp - iesire +12V dupa contact, pentru partea de dunctionare motor;
Pin/Functie 15A - fir Negru, 0.75 sau 4mmp - iesire +12V dupa contact, pentru accesorii care se intrerup pe timpul actionarii demarorului;
Pin/functie W - fir Rosu, 0.75 sau 1.5mmp - iesire +12V dupa contact, pentru accesorii

Daca ceva nu pare ok, revii cu detalii.
  • CtinDree

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 J96
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2022

  • Mesaj Privat
CtinDree a scris:Salut..
Referitor la pasul 16
Am un vectra b din 2001 și vreau sa mentez un buton de pornire start/stop pentru ca s-a stricat contactul fizic și nu vreau sa umbli cu doua chei dupã mine
Ma puteți ajuta sa îmi spuneți care este rolul fiecãrui fir din butucul acela electric?
Poate un link ceva care sa ma lumineze.

Mulțumesc frumos


https://drive.google.com/fil...view?usp=drivesdk
  • CtinDree

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 J96
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2022

  • Mesaj Privat
sebage a scris:Cred ca la tine, ar fi cam asai:
Pin/Functie 30 - fir Rosu, 6mmp - +12V de intrare in contact (+12V permanent);
Pin/Functie 50 - fir Negru cu banda Rosie, 2.5mmp - iesire +12V pentru actionare demaror;
Pin/Functie 15 - fir Negru, 6mmp - iesire +12V dupa contact, pentru partea de dunctionare motor;
Pin/Functie 15A - fir Negru, 0.75 sau 4mmp - iesire +12V dupa contact, pentru accesorii care se intrerup pe timpul actionarii demarorului;
Pin/functie W - fir Rosu, 0.75 sau 1.5mmp - iesire +12V dupa contact, pentru accesorii

Daca ceva nu pare ok, revii cu detalii.


Sunt 6 fire
1 fir rosu gros = 12V - +
2 fir negru gros = fir de masã
3 fir negru cu roșu gros = demaror (star ENGINE)
4 fir negru subțire = ?
5 fir negru subțire = ?
6 fir rosu subțire = ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR