Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • rynso

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un opel astra g 1.6 16v si merge in 3 pistoane,nu are vlaga si intrerupe.Codurile care imi apar la testul cu pedala sunt p0351 p0352 p0353 p0354 am schimbat bobina de inductie a mers bine o saptamana iar apoi a reaparut problema mentionez ca am tot timpul bujia 1 uda de amestec ,daca curatam bujia isi revenea mergeam aprox 100 km apoi iara se uda iar acum o curat degeaba ca tot asa merge.Aveti idee ce ar putea avea .Multumesc anticipat.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
De 08.2013 tot nu ai rezolvat-o se face anul de cand ai problema.
Postat in Joi 29 Aug, 2013 3:17 pm

Salut Am si eu o astra g z16xe imi da coduri eroare P0351 P0352 P0353 P0354
-relati neregulat
-lipsa putere
-la accelerare brusca intrerupe
-zgomot ciudat la esapament
--imi uda bujia 1 dupa ce o curat o pornesc de 3 4 ori beculetul Check Engine se stinge masina merge bine 2-3 kM dupa care iar apar aceleasi simptome
Schimbat Bobina de inductie si bujiile masina facand la fel.
Am mers la mecanic si a spus sa cumpar garnitura capac culbutori.Are cineva idee daca asta ar fi cauza.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Verifica punctul de masa.
Pe pin F vine 12v de la contact (ignition).
Pe pin E vine masa (de la cel din poza.)
A, B, C, D, merg in ECU - Banuiesc ca este fiecare cilindru.
http://postimg.org/image/neold4ihh/full - Testare masurare.
Poza 2mufa de la bobina de inductie.
Posibil sa fie si din ECU.

Verifica si EGR-ul
http://www.youtube.com/watch?v=8YRq2Xl58Oo
"Zgomot ciudat la esapament" - catalizator poate nu stiu cum se verifica, sau sa fie din EGR.

Verifica si bateria si Alternatorul daca incarca, si daca are masa pe motor si pe ECU verifica si bornele la baterie.
Bateria - 12.3 descarcata | 12.4 OK | 12.6 super OK.
Alternatorul cu masina pornita 13.8-14.4v...

Daca merge rau, numai dupa ce creste temperatura motorului - posibil sa fie din ECU problema.
indeparteaza/muta ECU de motor si pune masa pe carcasa lui si vezi cum se comporta.

Vezi ce spun si colegi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU defect, am reparat destule asa ca nu dispera, defect comun. Cate telefoane sau alte electronice ai schimbat in 14 ani ? Nu e normal sa crape si asta ?
  • rynso

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca poate este ceva ce buleste bobina de inductie.Am pus astazi o noua bobina de inductie imprumutata de la un shrot am facut un drum de aprox 300 km masina mergand super bine in acesti km ca acum pe seara cand sa plec in oras masina merge la fel de prost ca inainte.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Apropie (strange) pinii din mufa ce intra in bobina.
  • rynso

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
O sa incerc si lucrul acescta.Am fost la mai multi mecanici si au pareri diferite unul zice de ECU altul mi-a zis ca am o supapa stramba si nu mai inchide bine iar altul ca poate fi ceva elictric gen cabluri.
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1785564
  • Raul1.6

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2000 X16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Salut am și eu o problemã la un Opel Zafira A z16xe (ecotec de 1.6 101cp) . Mașina da suturi* la viteza 70-80km/h) S-a schimbat la ea EGR nou Filtre benzinã/ulei și uleiul filtru aer, bujii /pompa benzina noua. De câteva zice a început sã rãspundã greu la accelerație (merge in 3/bujia 3 e puțin uda) am incercat cu bujiile vechi și la fel face, am incercat cu alta bobina cu tot cu fise (alte fise) , la fel și cu aceia... ( Am observat un anumit lucru, când rezervorul este peste jumãtate mașina merge mai bine.. (tot da șuturi dar merge mai rotund pânã la acea vitezã). Am observat cã temperatura apei variazã mult intre 70-90 in mers (sa fie de la termostat sau senzorul de temperatura a apei)
Pe testere nu da erori, mai multe testere
Mã poate ajuta cineva cu o soluție? Mulțumesc
Skip ads

  • dan costea

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca indicatorul de temperatura din ceasurile de bord arata o temperatura variabila ,nu este sonda de temperatura (ea functioneaza normal si monitorizeaza temperatuara) aproape sigura catermostatul dvs este blocat pe deschis.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Raul, desurubeaza putin buson benzina si vezi daca mai face, sau vezi daca face faas la deschidere.
  • Raul1.6

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2000 X16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Da face,merg cu el mai mult deschis,daca îl las închis ,face vid și se oprește de tot motorul
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa un test de compresie.
Skip ads

  • Raul1.6

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2000 X16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Update: Am dat jos rampa de injectori și am verificat fiecare injector in parte , injectorul 3 nu pulveriza la fel de bine ca celelalte (avea jet ca seringa cu ac/jet gros) l-am schimbat cu altul care pulveriza ca ceilalți 3, am schimbat și senzorul de pe arbore și problema este aceiasi. Sesizez o mica diferența între bobina originalã și una SH. Cu cea originala mersul in 3 pistoane este mai profund,adicã ști clar cã merge in 3 , iar cu cealaltã sh,merge in 4 dar cu anumite pierderi de scânteie probabil, când pare sã meargã și cu cea sh in 3 pistoane. In concluzie cu bobina sh merge mai bine. Oare sã fie și asta defectã sau sa fie din ECU?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR