Ai uitat parola?


Atentie!

Discutiile despre uleiuri sunt mereu tinta vanzatorilor si distribuitorilor de uleiuri sub acoperire.

Luati recomandarile userilor ca atare.

Si fiti suspiciosi in special fata de userii care va abordeaza prin mesageria privata.

Facem tot posibilul pentru a le bloca accesul acestor indivizi.

Ne puteti ajuta raportandu-ne orice user care va trezeste suspiciuni.

— Echipa ClubOpel.com
  • vad

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A16LET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu problemele:
- mașina a început să mearga foarte rău dimineața la pornire, ( la rece cum se spune ),
- erorile înregistrare P0420 .

Mers la AGR și cei de acolo au suspectat injectorul de benzina, deoarece spun ei că dacă ar fi amestecul greșit sonda landra ar reacționa imediat .
Dus mașina la EDS, concluzia acestora după inspectarea bujiilor, amestec sărac pe gpl ( bujiile fiind albe ). Recomandarea lor reglarea instalației GPL, altfel posibil sa se strice din nou motorul, mașina ne mergând în parametrii pe GPL ( după testerul lor )

Incep sa regret că am achiziționat o instalație așa de complicată și mă miră faptul că cei de la AGR nu reușesc să îi dea de cap .
Acum sunt pus in dilema, pe cine sa mai cred și unde sa merg cu mașina pentru reglajul optim .
In weekend voi merge in orașul Buzau, acolo fiind niște băieți bine văzuți în montaje de instalații gpl ( la Vernesti ), o sa trec pe la ei sa aflu și părerea lor .

Revin ...
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut , @vad
La "rece" cand merge prost ( defineste "prost" ) e pe benzina sau GPL ?

Eu zic sa pui testerul OPCOM si vezi ce se intampla cu sondele lambda in mers , si pe benzina si pe gaz( vad ca ai eroare de catalizator ! ) .
Daca problema o descoperi ca e pe gaz , tester de gpl si verifica presiunea de gpl din rampa si toti ceilalti parametri .
Toate astea in mers , nu pe loc , in idle nu prea ies problemele la iveala .
  • vad

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A16LET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc de sfat, din păcate nu prea știu cum să fac toate cele explicate de tine, ii las pe specialiști.
Mașina întrerupea ( pe benzina ), doar până se încălzea, apoi mergea rotund ( nu trecerea pe GPL făcea să meargă rotund ). Inițial m-am gandit că iarăși s-a ars supapa ( deși nu au trecut nici 15000 de km de când a fost rectificat motorul ).
Așa am ajuns la EDS sa verifice și ei. Concluzia că este reglata prost instalația și au scos siguranța de la GPL până ajung la service.
Probabil ideal ar fi ca cei de la GPL să aibă OPCOM și sa verifice acest aspect. Cred că o să merg să o regleze in altă parte și apoi să o verifice din nou cei de la EDS.
Îmi mai spune cineva de un service pe la Pitesti unde ar fi cineva bun in reglaje minuțioase . Sper sa nu ajung in cele din urmă să renunț la ideea de GPL ( rămânând cu investiția făcută în van ).
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La Vernesti stiu ca sunt buni pe reglaje (de pe alt forum).
Acum ca mergi numai pe benzina ar trebui sa iti mearga bine. Iti merge?
Nu te speria atat incat sa renunti la gpl, reglajul si functionarea nu sunt chiar știința rachetelor...
  • vad

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A16LET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Mașina a făcut fix la fel, mers neregulat la pornire ( motorul rece, era neporbit de câteva ore ), au pus din nou testerul pe ea și s-a ajuns la concluzia ( ceea ce suspectau și cei de la AGR - autogaz ), injectorul 1 de benzina nu funcționează în parametrii și trebuie curățat. - mașina a rămas la ei .
Dacă tot s-a pus testerul s-a făcut comparație de funcționare intre benzină și gpl ( a apărut un fel de harta ca de grafic ), din ce deslușeau ei parcă pe gpl valorile erau mai perfecte, atât doar că bujiile albe denotau faptul că amestecul a fost sărac.
Rămâne să vedem cum se comportă după curățarea injectoarelor și făcut schimbul intre ele ( injectorul 1 îl vor pune in locul injectorului 4 și invers ).
  • AlexLaur

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ai dubii legat de instalatia GPL, fa.ti o programare la cei de la Vernesti, sa ti faca reglajele cum trebuie.
Bafta! Si sa ne tii si pe noi la curent.
  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 606
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2011

  • Garaj Mesaj Privat
ce instalatie ai de iti face figuri? pe fiesta eu am BRC si instalatia nu mi-a facut nici un fel de probleme.
in schimb am inceput sa am probleme la pornire din cauza injectoarelor pe benzina care au inceput sa se strice.
  • vad

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A16LET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Instalația este marca Prins, ea nu facea figuri propriu zis, ci mașina în funcționare până se incalzeste.
Revin :
- s-au curățat injectoarele de benzina ( ar fi ieșit multă mizerie ), a dispărut eroarea de misfire, mașina nu merge perfect de rotund după ce porneste ( încă mai tremura puțin ).
Sfatul EDS să merg pe benzina până ajung la service-ul de GPL să facă reglajele ( chiar daca la relanti pe harta lor nu apare nici o diferență între benzină și gpl ), ei suspectând un amestec sărac datorita bujiilor albe .
  • rastel23

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Solicit un ajutor!
Opel Corsa 2009 benzina+GPL din fabrica. Din cand in cand se opreste motorul in special la ralanti cand merg pe gaz (masina tremura si se opreste sau trage foarte greu). Mi-a zis cineva ca trebuie reglata dar am fost prin zona (Ploiesti) si nimeni nu se baga pe instalatiile din fabrica. Am sunat si la OPEL radacini (mi-au spus ca nu mai au licenta pe instalatii gaz )plus reprezentanta din Ploiesti si nimeni nu m-a putut ajuta. Rog o recomandare unde as putea sa ma duc? Pe benzina merge foarte bine. Nu mai utilizez mersul pe gaz de 2 saptamani (este enervant sa ramai la stop si sa te claxoneze toti 2 min ca nu mai porneste masina).
Multumesc!
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z20LER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Daca n-ai facut de mult timp o revizie, poate e cazul sa schimbi filtrele.
Daca ai revizia ok, exista o serie de probleme specifice care trebuiesc investigate:
1. Vacuum-ul de la instalatia de GPL nu mai functioneaza (sau functioneaza defectuos). Necesita diagnoza cu soft dedicat pentru instalatia respectiva si sa fie atent la valorile date de vacuum.
2. Aprinderea defectuoasa, bobina, bujii. Pe benzina nu va face figuri, insa pe GPL se va simti orice mica deviatie la aprindere. Recomand sa pui bujii cu cap de iridiu (eventual chiar laser iridiu daca iti permiti) si de verificat ca bobina functioneaza corect (nu ai detonatii din cauza scanteii deficitare de la bobina).
3. Alte posibile cauze pot fi: motorasul pas cu pas, clapeta de acceleratie, insa eu ma indoiesc ca ar functiona bine pe benzina daca aceste componente sunt defecte. Verifica intai punctele 1 si 2 daca ai revizia efectuata.
Succes!
  • razvanan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,

Am si eu o problema la masina mea. Am pus instalatie de Gpl Tomasetto pe un opel astra h gtc motor 1.6 benzina. Masina merge absolut impecabil pe gpl, problema e ca daca pornesc ac, masina parca se transforma in caruta. Demarajul foarte slab, se tureaza de 2 ori sa plece de pe loc si trebuie sa apas pedala la fund sa plece cum trebuie.. daca motorul e rece ( pornire peste noapte ) si merg pe benzina, in 30 sec inghet in masina cu ac la low. Pe gaz in schimb acelasi lucru dureaza vreo 10 minute. Plus fe asta pe gpl are momente cand se cupleaza-decupleaza o data la 3 secunde si se simt vibratii in toata masina, uneori de 2-3 ori, alteori chiar 5-6. Daca are cineva vreo rezolvare sau vreo sugestie... as fi recunoscator. Apropo prima revizie o am in decembrie.
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z20LER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Păi dacă ai instalația in garantie, la ei trebuie sa te duci cu problema ta.
Sa nu umble altcineva la instalație ca pierzi garanția, mare grija cu asta, montatorul se va prevala de orice se poate lega sa te scoată din garantie.
Tu mergi la ei, le spui asa "merge impecabil pe benzina cu sau fara AC, pe gpl trebuie sa mearga la fel, sau imi dati banii inapoi pe instalație."
  • razvanan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Bogdan si iti multumesc pentru raspuns!

Am fost la 2 service-uri ieri si azi autorizati AGR, unul din ei unde am pus instalatia si altul din zona de la mine. Deci nu se pune problema, in cartea AGR scrie ca ambii sunt autorizati, nu ma duc la oricine.

Unde am pus instalatia a zis ca i-a facut niste modificari, nu stiu ce.. m am intors si i am zis ca degeaba. A zis ca mai mult n are ce sa faca.

Azi am fost la altii si au zis ca aveam mapa aiurea si mi-a recalibrat o el ca sa zic asa. A zis sa dau o tura dar la fel. Am fost cu el in masina.

Am observat ca problema asta e dupa ce se incalzeste motorul. Eu daca pornesc masina si inchid gazul ( cu motorul rece, peste noapte) adica nu las gazu sa intre si plec la drum cu AC, n am nicio treaba. Dupa daca opresc motorul si pe benzina si l pornesc iar, parca face figuri. Dupa cand bag gazul SI CHIAR DACA il opresc, tot la fel face.

Baiatu de azi mi a spus ca poate am probleme la cutie ( am easytronic ).. faza e ca la plecarea de pe loc se tureaza o data la 1000 si ceva de ture si se mai tureaza o data la 2000 de ture ca sa plece de pe loc, ca si cum n ar avea putere de demaraj. Asta se intampla cand am pedalala jumate cu AC pornit. Daca am pedala putin apasata pleaca si mai greu. Daca am pedala kickdown e cum trebuie sa plece normal.

Baiatu de azi a zis ca ar patina ambreiajul... acum nu stiu ce sa zic, o fi posibil.. oricum vineri am programare ( maine ) la service cu specialisti Opel.. desi mi e teama ca o sa ma trezesc cu faza aia “n are nimic, nicio eroare” desi am o boala grava cu treaba asta. Sunt obsedat sa am masina perfecta din toate punctele de vedere 😂
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z20LER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Dacă vrei o diagnoza buna, iti recomand s-o faci la EDS.
Posibil sa mai fie si altii buni pe diagnoza si identificare probleme la Opel in Bucuresti, însă eu personal am rămas cu cea mai bună impresie la EDS. N-am plecat de acolo niciodată fără să fie corect identificată si rezolvată problema.
Nu le fac reclama, nu sunt prieten de pahar cu ei, dar oamenii chiar sunt buni pe meserie.
P.S. Vezi ca sunt aglomerati, dar de o constatare si o diagnoza cred ca găsești loc de programare, ca in principiu nu durează mai mult de 35-40 min cu totul.
  • vad

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A16LET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa nici macar un an, problema a reaparut, s-a ars fix aceeasi supapa si pot spune ca de data aceasta chiar am menajat masina.
Eu suspectez probleme la injectorul de GPL, desi toti imi dau garantia ca instalatia functioneaza in parametrii optimi.
Am ramas dezamagit de cei de la AGR sau cel putin am fost eu neinspirat cand am decis sa montez o instalatie de top si nu un model raspandit pe toate masinile.
Am facut un calcul si legat de economie + reparatie, am iesit pe minus.
Cred ca voi renunta sa mai folosesc aceasta instalație.


Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata