Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • vad
  • **
  • 65 mesaje
  • din 11 Dec 2012
  • Insignia 2011 A16LET
  • Bucuresti
  • vad

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu problemele:
- mașina a început sã mearga foarte rãu dimineața la pornire, ( la rece cum se spune ),
- erorile înregistrare P0420 .

Mers la AGR și cei de acolo au suspectat injectorul de benzina, deoarece spun ei cã dacã ar fi amestecul greșit sonda landra ar reacționa imediat .
Dus mașina la EDS, concluzia acestora dupã inspectarea bujiilor, amestec sãrac pe gpl ( bujiile fiind albe ). Recomandarea lor reglarea instalației GPL, altfel posibil sa se strice din nou motorul, mașina ne mergând în parametrii pe GPL ( dupã testerul lor )

Incep sa regret cã am achiziționat o instalație așa de complicatã și mã mirã faptul cã cei de la AGR nu reușesc sã îi dea de cap .
Acum sunt pus in dilema, pe cine sa mai cred și unde sa merg cu mașina pentru reglajul optim .
In weekend voi merge in orașul Buzau, acolo fiind niște bãieți bine vãzuți în montaje de instalații gpl ( la Vernesti ), o sa trec pe la ei sa aflu și pãrerea lor .

Revin ...
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut , @vad
La "rece" cand merge prost ( defineste "prost" ) e pe benzina sau GPL ?

Eu zic sa pui testerul OPCOM si vezi ce se intampla cu sondele lambda in mers , si pe benzina si pe gaz( vad ca ai eroare de catalizator ! ) .
Daca problema o descoperi ca e pe gaz , tester de gpl si verifica presiunea de gpl din rampa si toti ceilalti parametri .
Toate astea in mers , nu pe loc , in idle nu prea ies problemele la iveala .
  • vad
  • **
  • 65 mesaje
  • din 11 Dec 2012
  • Insignia 2011 A16LET
  • Bucuresti
  • vad

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Mulțumesc de sfat, din pãcate nu prea știu cum sã fac toate cele explicate de tine, ii las pe specialiști.
Mașina întrerupea ( pe benzina ), doar pânã se încãlzea, apoi mergea rotund ( nu trecerea pe GPL fãcea sã meargã rotund ). Inițial m-am gandit cã iarãși s-a ars supapa ( deși nu au trecut nici 15000 de km de când a fost rectificat motorul ).
Așa am ajuns la EDS sa verifice și ei. Concluzia cã este reglata prost instalația și au scos siguranța de la GPL pânã ajung la service.
Probabil ideal ar fi ca cei de la GPL sã aibã OPCOM și sa verifice acest aspect. Cred cã o sã merg sã o regleze in altã parte și apoi sã o verifice din nou cei de la EDS.
Îmi mai spune cineva de un service pe la Pitesti unde ar fi cineva bun in reglaje minuțioase . Sper sa nu ajung in cele din urmã sã renunț la ideea de GPL ( rãmânând cu investiția fãcutã în van ).
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
La Vernesti stiu ca sunt buni pe reglaje (de pe alt forum).
Acum ca mergi numai pe benzina ar trebui sa iti mearga bine. Iti merge?
Nu te speria atat incat sa renunti la gpl, reglajul si functionarea nu sunt chiar știința rachetelor...
Skip ads

  • vad
  • **
  • 65 mesaje
  • din 11 Dec 2012
  • Insignia 2011 A16LET
  • Bucuresti
  • vad

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Mașina a fãcut fix la fel, mers neregulat la pornire ( motorul rece, era neporbit de câteva ore ), au pus din nou testerul pe ea și s-a ajuns la concluzia ( ceea ce suspectau și cei de la AGR - autogaz ), injectorul 1 de benzina nu funcționeazã în parametrii și trebuie curãțat. - mașina a rãmas la ei .
Dacã tot s-a pus testerul s-a fãcut comparație de funcționare intre benzinã și gpl ( a apãrut un fel de harta ca de grafic ), din ce deslușeau ei parcã pe gpl valorile erau mai perfecte, atât doar cã bujiile albe denotau faptul cã amestecul a fost sãrac.
Rãmâne sã vedem cum se comportã dupã curãțarea injectoarelor și fãcut schimbul intre ele ( injectorul 1 îl vor pune in locul injectorului 4 și invers ).
  • AlexLaur

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Daca ai dubii legat de instalatia GPL, fa.ti o programare la cei de la Vernesti, sa ti faca reglajele cum trebuie.
Bafta! Si sa ne tii si pe noi la curent.
  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 735
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ce instalatie ai de iti face figuri? pe fiesta eu am BRC si instalatia nu mi-a facut nici un fel de probleme.
in schimb am inceput sa am probleme la pornire din cauza injectoarelor pe benzina care au inceput sa se strice.
  • vad
  • **
  • 65 mesaje
  • din 11 Dec 2012
  • Insignia 2011 A16LET
  • Bucuresti
  • vad

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Instalația este marca Prins, ea nu facea figuri propriu zis, ci mașina în funcționare pânã se incalzeste.
Revin :
- s-au curãțat injectoarele de benzina ( ar fi ieșit multã mizerie ), a dispãrut eroarea de misfire, mașina nu merge perfect de rotund dupã ce porneste ( încã mai tremura puțin ).
Sfatul EDS sã merg pe benzina pânã ajung la service-ul de GPL sã facã reglajele ( chiar daca la relanti pe harta lor nu apare nici o diferențã între benzinã și gpl ), ei suspectând un amestec sãrac datorita bujiilor albe .
Skip ads

  • rastel23

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Solicit un ajutor!
Opel Corsa 2009 benzina+GPL din fabrica. Din cand in cand se opreste motorul in special la ralanti cand merg pe gaz (masina tremura si se opreste sau trage foarte greu). Mi-a zis cineva ca trebuie reglata dar am fost prin zona (Ploiesti) si nimeni nu se baga pe instalatiile din fabrica. Am sunat si la OPEL radacini (mi-au spus ca nu mai au licenta pe instalatii gaz )plus reprezentanta din Ploiesti si nimeni nu m-a putut ajuta. Rog o recomandare unde as putea sa ma duc? Pe benzina merge foarte bine. Nu mai utilizez mersul pe gaz de 2 saptamani (este enervant sa ramai la stop si sa te claxoneze toti 2 min ca nu mai porneste masina).
Multumesc!
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Daca n-ai facut de mult timp o revizie, poate e cazul sa schimbi filtrele.
Daca ai revizia ok, exista o serie de probleme specifice care trebuiesc investigate:
1. Vacuum-ul de la instalatia de GPL nu mai functioneaza (sau functioneaza defectuos). Necesita diagnoza cu soft dedicat pentru instalatia respectiva si sa fie atent la valorile date de vacuum.
2. Aprinderea defectuoasa, bobina, bujii. Pe benzina nu va face figuri, insa pe GPL se va simti orice mica deviatie la aprindere. Recomand sa pui bujii cu cap de iridiu (eventual chiar laser iridiu daca iti permiti) si de verificat ca bobina functioneaza corect (nu ai detonatii din cauza scanteii deficitare de la bobina).
3. Alte posibile cauze pot fi: motorasul pas cu pas, clapeta de acceleratie, insa eu ma indoiesc ca ar functiona bine pe benzina daca aceste componente sunt defecte. Verifica intai punctele 1 si 2 daca ai revizia efectuata.
Succes!
  • razvanan

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Am si eu o problema la masina mea. Am pus instalatie de Gpl Tomasetto pe un opel astra h gtc motor 1.6 benzina. Masina merge absolut impecabil pe gpl, problema e ca daca pornesc ac, masina parca se transforma in caruta. Demarajul foarte slab, se tureaza de 2 ori sa plece de pe loc si trebuie sa apas pedala la fund sa plece cum trebuie.. daca motorul e rece ( pornire peste noapte ) si merg pe benzina, in 30 sec inghet in masina cu ac la low. Pe gaz in schimb acelasi lucru dureaza vreo 10 minute. Plus fe asta pe gpl are momente cand se cupleaza-decupleaza o data la 3 secunde si se simt vibratii in toata masina, uneori de 2-3 ori, alteori chiar 5-6. Daca are cineva vreo rezolvare sau vreo sugestie... as fi recunoscator. Apropo prima revizie o am in decembrie.
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Pãi dacã ai instalația in garantie, la ei trebuie sa te duci cu problema ta.
Sa nu umble altcineva la instalație ca pierzi garanția, mare grija cu asta, montatorul se va prevala de orice se poate lega sa te scoatã din garantie.
Tu mergi la ei, le spui asa "merge impecabil pe benzina cu sau fara AC, pe gpl trebuie sa mearga la fel, sau imi dati banii inapoi pe instalație."
Skip ads

  • razvanan

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Salut Bogdan si iti multumesc pentru raspuns!

Am fost la 2 service-uri ieri si azi autorizati AGR, unul din ei unde am pus instalatia si altul din zona de la mine. Deci nu se pune problema, in cartea AGR scrie ca ambii sunt autorizati, nu ma duc la oricine.

Unde am pus instalatia a zis ca i-a facut niste modificari, nu stiu ce.. m am intors si i am zis ca degeaba. A zis ca mai mult n are ce sa faca.

Azi am fost la altii si au zis ca aveam mapa aiurea si mi-a recalibrat o el ca sa zic asa. A zis sa dau o tura dar la fel. Am fost cu el in masina.

Am observat ca problema asta e dupa ce se incalzeste motorul. Eu daca pornesc masina si inchid gazul ( cu motorul rece, peste noapte) adica nu las gazu sa intre si plec la drum cu AC, n am nicio treaba. Dupa daca opresc motorul si pe benzina si l pornesc iar, parca face figuri. Dupa cand bag gazul SI CHIAR DACA il opresc, tot la fel face.

Baiatu de azi mi a spus ca poate am probleme la cutie ( am easytronic ).. faza e ca la plecarea de pe loc se tureaza o data la 1000 si ceva de ture si se mai tureaza o data la 2000 de ture ca sa plece de pe loc, ca si cum n ar avea putere de demaraj. Asta se intampla cand am pedalala jumate cu AC pornit. Daca am pedala putin apasata pleaca si mai greu. Daca am pedala kickdown e cum trebuie sa plece normal.

Baiatu de azi a zis ca ar patina ambreiajul... acum nu stiu ce sa zic, o fi posibil.. oricum vineri am programare ( maine ) la service cu specialisti Opel.. desi mi e teama ca o sa ma trezesc cu faza aia “n are nimic, nicio eroare” desi am o boala grava cu treaba asta. Sunt obsedat sa am masina perfecta din toate punctele de vedere 😂
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Dacã vrei o diagnoza buna, iti recomand s-o faci la EDS.
Posibil sa mai fie si altii buni pe diagnoza si identificare probleme la Opel in Bucuresti, însã eu personal am rãmas cu cea mai bunã impresie la EDS. N-am plecat de acolo niciodatã fãrã sã fie corect identificatã si rezolvatã problema.
Nu le fac reclama, nu sunt prieten de pahar cu ei, dar oamenii chiar sunt buni pe meserie.
P.S. Vezi ca sunt aglomerati, dar de o constatare si o diagnoza cred ca gãsești loc de programare, ca in principiu nu dureazã mai mult de 35-40 min cu totul.
  • vad
  • **
  • 65 mesaje
  • din 11 Dec 2012
  • Insignia 2011 A16LET
  • Bucuresti
  • vad

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Dupa nici macar un an, problema a reaparut, s-a ars fix aceeasi supapa si pot spune ca de data aceasta chiar am menajat masina.
Eu suspectez probleme la injectorul de GPL, desi toti imi dau garantia ca instalatia functioneaza in parametrii optimi.
Am ramas dezamagit de cei de la AGR sau cel putin am fost eu neinspirat cand am decis sa montez o instalatie de top si nu un model raspandit pe toate masinile.
Am facut un calcul si legat de economie + reparatie, am iesit pe minus.
Cred ca voi renunta sa mai folosesc aceasta instalație.

  • SKarolyLaszlo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2020

  • Mesaj Privat
ferry79 a scris:Doresc sa stiu daca sunteti multumiti de service-ul de pe Prelungirea Ghencei G&G Autoservice SRL deoarece doresc si eu sa-mi pun pe Opel Astra H 1.8 140cp Z18XER instalatie GPL. Ei recomanda preponderent Tomasetto deoarece cica au avut probleme cu instalatiile BRC..!. Va rog sa ma ajutati si pe mine in alegerea unei firme care monteaza ok si conteaza foarte mult daca au si cu Card Avantaj. Ce instalatie ar fi potrivita pentru motorul meu? Pls help in special de la cei care au montat deja preferabil informatii despre G&G Autoservice SRL.
Bunã m-am înregistrat azi pe forum și cum ți-am vãzut mesajul mi-am recunoscut motorizarea Smile Am și eu un Astra H 1.8 140 CP și nu știu ce instalație funcționeazã cel mai bine cu acest model.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti de montatorul SuperGaz din Chitila?
A montat cineva?

Instalatia ofertata e asta:
https://magazingpl.ro/produs...rezervor-toroidal

Sau daca imi poate cineva recomanda un montator bun si o instalatie buna.

Exclus AGR, m-au enervat de la primul contact: au acea lehamite si tupeu tipice prestatorilor de servicii cu clienti multi.
Au impresia ca sunt miezul din dodoasca. Deci astia nu.

Dar, doresc recomandari de la cei ce au montat pe masina lor, deci la prima mana, pe cat posibil.
  • Laur72

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Vã recomand cu cãldurã sã montati instalatiile gpl la Progaz Vernesti, Buzãu. Mai profesioniști ca aceștia, nu cred sã gãsiți. Meritã drumul dus-intors cu prisosințã.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Inca nu am montat, pentru ca atunci cand am intrebat, in urma cu 2 ani, s-au schimbat niste chestii in viata mea, si nu a mai fost nevoie.

Acum iarasi ar fi nevoie.

Si as vrea sa obtin impresii de la cei care au GPL pe A14XER sau A14XEL sau B14XER sau B14XEL sau B14XEJ.

Indiferent de instalatie, dar asa, sa fie pe o perioada mai lunga, macar 50 000 km.

Oricum, ma mir ca acest topic e "mort", pentru ca in situatia actuala, in care s-au scumpit toate in viata, de la energie la mancare, m-as fi gandit ca economia obtinuta pe carburant, din trecerea pe gaz, ar conta.
Si ca atare, montatorii ar fi trebuit sa nu aiba timp sa respire in perioada asta, de atatia clienti.
Iar cine isi monteaza, de obicei si intreaba pe forum Smile .

De o singura chestie mi-e teama, anume sa se arda supapele de evacuare.

Desi nu prea inteleg cum s-ar putea intampla asta.
Am inteles ca gazul arde la temperatura mai mare - OK, atunci sa regleze amestecul mai bogat, nu?
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am montat in ianuarie 2020 pe Astra J A14NET 2012.
Nici o problema pana in prezent!
Nu mai stiu marca calculatorului si a vaporizatorului, stiu ca injectoarele sunt Hana
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR