Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Și eu am aproape 4 ani de când am renuntat la DPF.
Nu îmi pare rau deloc,mi-a mâncat zilele!😎
  • alamic

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira x16xel din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
a incercat cineva asa ceva ?
https://www.ebay.co.uk/itm/D...:PDcAAOSwB4NWzAlM

practic scoti dpf si montezi emulator.......
nu fac reclama dar m-ar tenta
zafira b a17dtr
  • ARPG3

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salutare. Am și eu anumite nelămuriri, și observ ca pe aici se discuta destul de mult despre filtrul de particule. Deci, am luat mașina anul asta în iunie, Astra H 1.9CDTI 101cp, de când am luat o, îmi sta aprins martorul cel cu cheia și mașina, pana acum nu am avut probleme. Mașina trage foarte bine, ca și când am luat o, trage peste 2 mii de ture. Ideea este ca, având cheia cu mașina în bord, am fost sa pun tester pe ea, am pus, și mi a dat la diagnoza ca este de la filtrul de particule. Acum vreo 2 luni a început sa încerce sa facă regenerare bănuiesc, scoate fum, consumul pe loc era de 4.7% - 5%, în loc de 0.6 - 0.7 cum e în mod normal. Și în frână de motor când o lasam se auzea gros sunetul, și când piscam accelerația foarte puțin, auzeam un sunet de parca ai bate cu un fier într un ceaun sa zic asa😄😄. Bănuiesc, de asta și întreb aici, ca mașina încerca să își facă regenerare. Eu neștiind de ce face asta, și zgomot și fum și consum, am oprit o, de vreo 2 3 ori. Zilele trecute mi s a aprins în mers și spirala de la bujii, și palpaia continuu în bord. Aseară, am ieșit puțin cu ea, și sa zic vreo 5 6 km am mers doar cu a 2-a, aproape de 3 mii de ture. După care, mi s a stins spirala de la bujii din bord, și după ce am oprit, nici mașina cu cheia nu mai era. Vreau sa știu, cum ii pot face o regenerare cum trebuie, cum s ar face normal, nu dețin de mult mașina, și părerile sunt împărțite. Aștept niște răspunsuri de la colegi! Mulțam.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 457
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
alamic a scris:a incercat cineva asa ceva ?
https://www.ebay.co.uk/itm/D...:PDcAAOSwB4NWzAlM

practic scoti dpf si montezi emulator.......
nu fac reclama dar m-ar tenta
zafira b a17dtr

Salut.
Eu am emulator facut aici la noi, de citva ani si masina merge bine cu el,
  • ARPG3

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salut, și de unde as putea emulatorul asta? Nu am probleme cu rar-ul? Menționez ca am făcut și eu în seara asta testele cu pedalele și mi au ieșit erorile astea:
ECN 161600
ECN 161450
ECN 190051. Și nu știu exact ce înseamnă, vreo un coleg care știe despre ce ar fi vorba?
  • Goblin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2018

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:
Salut.
Eu am emulator facut aici la noi, de citva ani si masina merge bine cu el,


Buna,
Poti sa oferi detalli amanuntite? M-ar interesa ce face exact emulatorul, cine le fabrica, daca efectiv nu mai face regenerari etc etc?
Eventual un PM, daca am fi offtopic.

Multumesc in avans.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 457
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Emulatorul e facut de@malin1,mai multe informati gasiti aici pe topic
https://www.clubopel.com/vie...amp;postorder=asc
  • BMoise656

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
ARPG3 a scris:Salutare. Am și eu anumite nelămuriri, și observ ca pe aici se discuta destul de mult despre filtrul de particule. Deci, am luat mașina anul asta în iunie, Astra H 1.9CDTI 101cp, de când am luat o, îmi sta aprins martorul cel cu cheia și mașina, pana acum nu am avut probleme. Mașina trage foarte bine, ca și când am luat o, trage peste 2 mii de ture. Ideea este ca, având cheia cu mașina în bord, am fost sa pun tester pe ea, am pus, și mi a dat la diagnoza ca este de la filtrul de particule. Acum vreo 2 luni a început sa încerce sa facă regenerare bănuiesc, scoate fum, consumul pe loc era de 4.7% - 5%, în loc de 0.6 - 0.7 cum e în mod normal. Și în frână de motor când o lasam se auzea gros sunetul, și când piscam accelerația foarte puțin, auzeam un sunet de parca ai bate cu un fier într un ceaun sa zic asa😄😄. Bănuiesc, de asta și întreb aici, ca mașina încerca să își facă regenerare. Eu neștiind de ce face asta, și zgomot și fum și consum, am oprit o, de vreo 2 3 ori. Zilele trecute mi s a aprins în mers și spirala de la bujii, și palpaia continuu în bord. Aseară, am ieșit puțin cu ea, și sa zic vreo 5 6 km am mers doar cu a 2-a, aproape de 3 mii de ture. După care, mi s a stins spirala de la bujii din bord, și după ce am oprit, nici mașina cu cheia nu mai era. Vreau sa știu, cum ii pot face o regenerare cum trebuie, cum s ar face normal, nu dețin de mult mașina, și părerile sunt împărțite. Aștept niște răspunsuri de la colegi! Mulțam.


Salut. În primul rând schimba vitezele la 2500-2600 ture de fiecare dată, nu merge subturat cu ea. Nu o folosi ca mașină de oraș, mai ales că vine iarna. Dacă trebuie sa te duci până la magazin cu ea, nu te duce, sunt pretențioase rău.
Regenerările se fac cu motorul pornit, ție ți-au apărut acei martori pentru că ai ratat deja câteva. Nu se oprește motorul niciodată. Cu cât rulezi mai mult prin oraș, cu atât regenerările sunt mai dese.
  • IAnghel552

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Bună ziua, am și eu o zafira b motor Z19DT.
1 face regenerare foarte des
2 la 6000 km după ce am schimbat uleiul acrescut nivelul
3 scoate fum alb înainte de regenerare 'în timpul regenerari nu scoate.
4 am dat jos filtru de particule și surpriza e gol cu senzorii pe el
Întreb și eu cine mai comanda regenerare?
Menționez
Masina trage Bine
Am cumpărat o recent
Mulțumesc pentru ajutor
  • ema82

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca.regenerarea este comandata de catre ECU,asta in cazul in care dpf-ul a fost eliminat doar fizic si,nu sa facut resoftare. Este doar parerea mea personala si,daca gresesc rog colegii mai priceputi sa isi spuna si ei parerile vis a vis de problema ta Anghel. Tuturor colegilor de pe Club Opel va doresc un an nou mai bun cu multa sanatate si cat mai putine probleme de natura auto. La Multi Ani !
  • mascatu_2

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer B16DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua si la multi ani!
Am si eu o problema cu DPF-ul la masina din semnatura ( Zafira tourer 1.6 CDTI B 16 DTH ). S-a spart conducta de la racitorul de gaze si fiind plecat de sarbatori am fost nevoit sa vin cu ea asa pana acasa ( aproximativ 250 km ). Ajuns acasa am fost si am sudat acea conducta dar abia dupa aceea au inceput problemele. Mi-a aparut in bord mesajul ,,Diesel particle is full. Continued driving mandatory,, si bineinteles ca nu am oprit pana nu s-a terminat regenerarea, care acum fata de alte dati scoate un fum gri si foarte mult. Dupa maxim 10 km a aparut iar mesajul si a inceput iar regenerarea, facand asa in continuu de 7-8 ori pana am ajuns acasa. Am fost si la tester cu ea si a aparut presiune diferentiala mare dpf.
Multumesc anticipat !
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Salutare comunitate si un an nou fericit tuturor!
Am citit acest subiect cam de la pagina 110 incoace si as avea nevoie de parerile voastre de cunoscatori. Posed o Zafira Z17DTJ, modelul de filtru de particule cu senzor de presiune cu o singura conducta. Tocmai ce am schimbat blocul motor (cilindrii 3 si 4 erau zgariati, pistoanele arse si segmentii imabcsiti). In primii 110 km(de oras ce-i drept), regenerarea s-a produs de doua ori, prima data cu mult fum alb dupa 100km de la repararea motorului, a doua oara dupa 10km (fara fum vizibil am reusit sa ies pe un drum express dar din pacate si aici aglomerat, am rulat in treapta a 2a si a 3a deci tot conditii de oras practic), am incercat sa o mentin turata la 2500 rpm, regenerarea a durat undeva sub 10 minute. Pe bord nici o eroare, la testul cu pedalele nici o eroare, pt moment nu am posibilitatea sa o pun pe tester pt a citi valorile reale. Inainte sa repar motorul masina a rulat in conditii extreme, gen 4km dimineata dus, 4km seara retur, fara ca vechiul posesor sa faca atentie la regenerari. Intre cele 2 regenerari am avut bateria descarcata pt ca n-am folosit autoturismul 2 saptamani. Intrebarea mea este: ar fi posibil ca a doua regenerare dupa schimbarea motorului, la nici 10 km dupa prima sa fie din cauza faptului ca s-a descarcat bateria? Cei 10 km i-am facut la prima pornire dupa ce am incarcat bateria, regenerarea a intervenit imediat ce am atins temperatura necesara. De atunci am mai rulat aprox 25km tot prin oras si am constatat o scadere a consumului la ralenti, pana la a doua regenerarea nu a scazut deloc sub 0.6l/h, iar dupa cea de-a doua regenerare oscileaza intre 0.5/0.6 si cateodata scade chiar la 0,4l/h. Singurul semn mare de intrebare e "de ce a doua regenerare dupa 10km de la prima"? Va multumesc anticipat pt pareri.
  • cata212

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, astept unele sfaturi de voi, poate cimeva care a mai intampinat problema aceasta... Servisat toate cele 4 injectoare, curatat clapeta si egr, dpf era aproape infundat undeva la 85%, regenerarile incepusera sa fie foarte dese, cam la 50 km se facea cate o regenerare. A fost demontat, dus la curatat, montat inapoi. Dupa ce l am montat, dupa 15 km facuti s a facut o regenerare. Exista posibilitatea ca valorile vechi de pe dpf, inainte de a fi curatat sa fi ramas in calculator si acest lucru sa fi pornit regenerarea sau e vreo problema cu vreun senzor de pe dpf sau poate altceva? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
P. S: Masina e un Opel Zafira B 1.9 cdti z19dt. Tin sa mentionez ca in bord nu a fost niciodata aprins vreun martor care sa aiba legatura cu dpf si nici vreo eroare legata de dpf sau vreun senzor de la dpf. Ca erori am eroare 034028 care este senzorul de la axul cu came.
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Daca e eroare permanenta poate sa afecteze mult ciclul motorului și implicit regenerarea. Verifica daca e la punct distribuția și verifică pana de la fulia de vibrochen, pe modelul tau au fost probleme cu acea pană si fulia se décala. Pt regenerare, colegul GRA, m-a învățat și pe mine, la 86% e ok, atunci se face regenerarea. Daca prima nu a fost făcută ok, următoarea intervine mai devreme. Daca rulați mult în condiții de oraș, intervalele sunt mult mai dese. Valorile se puteau și reseta din tester. Măsurile pe senzorul de presiune ce zic?
  • cata212

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Care ar trebui sa fie valorile normale la senzorul de presiune de pe dpf?
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
La ralanti 0 sau -1 și accelerată la 3000 rot/min am văzut mai multe variante, unii ziceau 3, alții mai mult dar daca ai peste 0 la ralanti e un semn...
Nu ai spus daca e permanenta eroarea ta pt senzor axa cu came! E important!
  • cata212

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Este permanenta.
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Și pornește la sfert de cheie tot timpul? Verifica distribuția și pana de la fulia de vibrochen, motorul tau e renumit cu probleme la fulia aia.
  • cata212

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu porneste la sfert. Porneste greoi, invarte in gol putin pana sa porneasca. Astazi am verificat valorile senzorului de presiune diferentiala, la relanti sta la -2 kpa, iar in turatie la 5000rpm urca maxim la 11 sau cateodata 13kpa. Daca este problema la acea fulie poate genera acele regenerari dese? Sau chiar senzorul de la axul cu came?
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Daca e problema la fulie, injecția nu poate fi corect sincronizata, de unde rezultă arderi incomplete iar una din consecința arderilor incomplete e și înfundarea filtrului de particule.
  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




FB/CO YT/CO TWTR/CO IG/CO