- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- alamic
- **
- 142 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Zafira 2000 x16xel
- Prahova
alamic
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2000 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
a incercat cineva asa ceva ?
https://www.ebay.co.uk/itm/D...:PDcAAOSwB4NWzAlM
practic scoti dpf si montezi emulator.......
nu fac reclama dar m-ar tenta
zafira b a17dtr
https://www.ebay.co.uk/itm/D...:PDcAAOSwB4NWzAlM
practic scoti dpf si montezi emulator.......
nu fac reclama dar m-ar tenta
zafira b a17dtr
ARPG3
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2019
- Mesaj Privat
Salutare. Am și eu anumite nelãmuriri, și observ ca pe aici se discuta destul de mult despre filtrul de particule. Deci, am luat mașina anul asta în iunie, Astra H 1.9CDTI 101cp, de când am luat o, îmi sta aprins martorul cel cu cheia și mașina, pana acum nu am avut probleme. Mașina trage foarte bine, ca și când am luat o, trage peste 2 mii de ture. Ideea este ca, având cheia cu mașina în bord, am fost sa pun tester pe ea, am pus, și mi a dat la diagnoza ca este de la filtrul de particule. Acum vreo 2 luni a început sa încerce sa facã regenerare bãnuiesc, scoate fum, consumul pe loc era de 4.7% - 5%, în loc de 0.6 - 0.7 cum e în mod normal. Și în frânã de motor când o lasam se auzea gros sunetul, și când piscam accelerația foarte puțin, auzeam un sunet de parca ai bate cu un fier într un ceaun sa zic asa😄😄. Bãnuiesc, de asta și întreb aici, ca mașina încerca sã își facã regenerare. Eu neștiind de ce face asta, și zgomot și fum și consum, am oprit o, de vreo 2 3 ori. Zilele trecute mi s a aprins în mers și spirala de la bujii, și palpaia continuu în bord. Asearã, am ieșit puțin cu ea, și sa zic vreo 5 6 km am mers doar cu a 2-a, aproape de 3 mii de ture. Dupã care, mi s a stins spirala de la bujii din bord, și dupã ce am oprit, nici mașina cu cheia nu mai era. Vreau sa știu, cum ii pot face o regenerare cum trebuie, cum s ar face normal, nu dețin de mult mașina, și pãrerile sunt împãrțite. Aștept niște rãspunsuri de la colegi! Mulțam.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
alamic a scris:a incercat cineva asa ceva ?
https://www.ebay.co.uk/itm/D...:PDcAAOSwB4NWzAlM
practic scoti dpf si montezi emulator.......
nu fac reclama dar m-ar tenta
zafira b a17dtr
https://www.ebay.co.uk/itm/D...:PDcAAOSwB4NWzAlM
practic scoti dpf si montezi emulator.......
nu fac reclama dar m-ar tenta
zafira b a17dtr
Salut.
Eu am emulator facut aici la noi, de citva ani si masina merge bine cu el,
ARPG3
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2019
- Mesaj Privat
Goblin
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2018
- Mesaj Privat
viorel_bce a scris:
Salut.
Eu am emulator facut aici la noi, de citva ani si masina merge bine cu el,
Salut.
Eu am emulator facut aici la noi, de citva ani si masina merge bine cu el,
Buna,
Poti sa oferi detalli amanuntite? M-ar interesa ce face exact emulatorul, cine le fabrica, daca efectiv nu mai face regenerari etc etc?
Eventual un PM, daca am fi offtopic.
Multumesc in avans.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut.
Emulatorul e facut de@malin1,mai multe informati gasiti aici pe topic
https://www.clubopel.com/vie...amp;postorder=asc
Emulatorul e facut de@malin1,mai multe informati gasiti aici pe topic
https://www.clubopel.com/vie...amp;postorder=asc
BMoise656- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
ARPG3 a scris:Salutare. Am și eu anumite nelãmuriri, și observ ca pe aici se discuta destul de mult despre filtrul de particule. Deci, am luat mașina anul asta în iunie, Astra H 1.9CDTI 101cp, de când am luat o, îmi sta aprins martorul cel cu cheia și mașina, pana acum nu am avut probleme. Mașina trage foarte bine, ca și când am luat o, trage peste 2 mii de ture. Ideea este ca, având cheia cu mașina în bord, am fost sa pun tester pe ea, am pus, și mi a dat la diagnoza ca este de la filtrul de particule. Acum vreo 2 luni a început sa încerce sa facã regenerare bãnuiesc, scoate fum, consumul pe loc era de 4.7% - 5%, în loc de 0.6 - 0.7 cum e în mod normal. Și în frânã de motor când o lasam se auzea gros sunetul, și când piscam accelerația foarte puțin, auzeam un sunet de parca ai bate cu un fier într un ceaun sa zic asa😄😄. Bãnuiesc, de asta și întreb aici, ca mașina încerca sã își facã regenerare. Eu neștiind de ce face asta, și zgomot și fum și consum, am oprit o, de vreo 2 3 ori. Zilele trecute mi s a aprins în mers și spirala de la bujii, și palpaia continuu în bord. Asearã, am ieșit puțin cu ea, și sa zic vreo 5 6 km am mers doar cu a 2-a, aproape de 3 mii de ture. Dupã care, mi s a stins spirala de la bujii din bord, și dupã ce am oprit, nici mașina cu cheia nu mai era. Vreau sa știu, cum ii pot face o regenerare cum trebuie, cum s ar face normal, nu dețin de mult mașina, și pãrerile sunt împãrțite. Aștept niște rãspunsuri de la colegi! Mulțam.
Salut. În primul rând schimba vitezele la 2500-2600 ture de fiecare datã, nu merge subturat cu ea. Nu o folosi ca mașinã de oraș, mai ales cã vine iarna. Dacã trebuie sa te duci pânã la magazin cu ea, nu te duce, sunt pretențioase rãu.
Regenerãrile se fac cu motorul pornit, ție ți-au apãrut acei martori pentru cã ai ratat deja câteva. Nu se oprește motorul niciodatã. Cu cât rulezi mai mult prin oraș, cu atât regenerãrile sunt mai dese.
- IAnghel552
- *
- 1 mesaje
- din 30 Dec 2019
IAnghel552
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2019
- Mesaj Privat
Bunã ziua, am și eu o zafira b motor Z19DT.
1 face regenerare foarte des
2 la 6000 km dupã ce am schimbat uleiul acrescut nivelul
3 scoate fum alb înainte de regenerare 'în timpul regenerari nu scoate.
4 am dat jos filtru de particule și surpriza e gol cu senzorii pe el
Întreb și eu cine mai comanda regenerare?
Menționez
Masina trage Bine
Am cumpãrat o recent
Mulțumesc pentru ajutor
1 face regenerare foarte des
2 la 6000 km dupã ce am schimbat uleiul acrescut nivelul
3 scoate fum alb înainte de regenerare 'în timpul regenerari nu scoate.
4 am dat jos filtru de particule și surpriza e gol cu senzorii pe el
Întreb și eu cine mai comanda regenerare?
Menționez
Masina trage Bine
Am cumpãrat o recent
Mulțumesc pentru ajutor
ema82
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Parerea mea este ca.regenerarea este comandata de catre ECU,asta in cazul in care dpf-ul a fost eliminat doar fizic si,nu sa facut resoftare. Este doar parerea mea personala si,daca gresesc rog colegii mai priceputi sa isi spuna si ei parerile vis a vis de problema ta Anghel. Tuturor colegilor de pe Club Opel va doresc un an nou mai bun cu multa sanatate si cat mai putine probleme de natura auto. La Multi Ani !
mascatu_2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2014 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua si la multi ani!
Am si eu o problema cu DPF-ul la masina din semnatura ( Zafira tourer 1.6 CDTI B 16 DTH ). S-a spart conducta de la racitorul de gaze si fiind plecat de sarbatori am fost nevoit sa vin cu ea asa pana acasa ( aproximativ 250 km ). Ajuns acasa am fost si am sudat acea conducta dar abia dupa aceea au inceput problemele. Mi-a aparut in bord mesajul ,,Diesel particle is full. Continued driving mandatory,, si bineinteles ca nu am oprit pana nu s-a terminat regenerarea, care acum fata de alte dati scoate un fum gri si foarte mult. Dupa maxim 10 km a aparut iar mesajul si a inceput iar regenerarea, facand asa in continuu de 7-8 ori pana am ajuns acasa. Am fost si la tester cu ea si a aparut presiune diferentiala mare dpf.
Multumesc anticipat !
Am si eu o problema cu DPF-ul la masina din semnatura ( Zafira tourer 1.6 CDTI B 16 DTH ). S-a spart conducta de la racitorul de gaze si fiind plecat de sarbatori am fost nevoit sa vin cu ea asa pana acasa ( aproximativ 250 km ). Ajuns acasa am fost si am sudat acea conducta dar abia dupa aceea au inceput problemele. Mi-a aparut in bord mesajul ,,Diesel particle is full. Continued driving mandatory,, si bineinteles ca nu am oprit pana nu s-a terminat regenerarea, care acum fata de alte dati scoate un fum gri si foarte mult. Dupa maxim 10 km a aparut iar mesajul si a inceput iar regenerarea, facand asa in continuu de 7-8 ori pana am ajuns acasa. Am fost si la tester cu ea si a aparut presiune diferentiala mare dpf.
Multumesc anticipat !
BT7330
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Franta
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salutare comunitate si un an nou fericit tuturor!
Am citit acest subiect cam de la pagina 110 incoace si as avea nevoie de parerile voastre de cunoscatori. Posed o Zafira Z17DTJ, modelul de filtru de particule cu senzor de presiune cu o singura conducta. Tocmai ce am schimbat blocul motor (cilindrii 3 si 4 erau zgariati, pistoanele arse si segmentii imabcsiti). In primii 110 km(de oras ce-i drept), regenerarea s-a produs de doua ori, prima data cu mult fum alb dupa 100km de la repararea motorului, a doua oara dupa 10km (fara fum vizibil am reusit sa ies pe un drum express dar din pacate si aici aglomerat, am rulat in treapta a 2a si a 3a deci tot conditii de oras practic), am incercat sa o mentin turata la 2500 rpm, regenerarea a durat undeva sub 10 minute. Pe bord nici o eroare, la testul cu pedalele nici o eroare, pt moment nu am posibilitatea sa o pun pe tester pt a citi valorile reale. Inainte sa repar motorul masina a rulat in conditii extreme, gen 4km dimineata dus, 4km seara retur, fara ca vechiul posesor sa faca atentie la regenerari. Intre cele 2 regenerari am avut bateria descarcata pt ca n-am folosit autoturismul 2 saptamani. Intrebarea mea este: ar fi posibil ca a doua regenerare dupa schimbarea motorului, la nici 10 km dupa prima sa fie din cauza faptului ca s-a descarcat bateria? Cei 10 km i-am facut la prima pornire dupa ce am incarcat bateria, regenerarea a intervenit imediat ce am atins temperatura necesara. De atunci am mai rulat aprox 25km tot prin oras si am constatat o scadere a consumului la ralenti, pana la a doua regenerarea nu a scazut deloc sub 0.6l/h, iar dupa cea de-a doua regenerare oscileaza intre 0.5/0.6 si cateodata scade chiar la 0,4l/h. Singurul semn mare de intrebare e "de ce a doua regenerare dupa 10km de la prima"? Va multumesc anticipat pt pareri.
Am citit acest subiect cam de la pagina 110 incoace si as avea nevoie de parerile voastre de cunoscatori. Posed o Zafira Z17DTJ, modelul de filtru de particule cu senzor de presiune cu o singura conducta. Tocmai ce am schimbat blocul motor (cilindrii 3 si 4 erau zgariati, pistoanele arse si segmentii imabcsiti). In primii 110 km(de oras ce-i drept), regenerarea s-a produs de doua ori, prima data cu mult fum alb dupa 100km de la repararea motorului, a doua oara dupa 10km (fara fum vizibil am reusit sa ies pe un drum express dar din pacate si aici aglomerat, am rulat in treapta a 2a si a 3a deci tot conditii de oras practic), am incercat sa o mentin turata la 2500 rpm, regenerarea a durat undeva sub 10 minute. Pe bord nici o eroare, la testul cu pedalele nici o eroare, pt moment nu am posibilitatea sa o pun pe tester pt a citi valorile reale. Inainte sa repar motorul masina a rulat in conditii extreme, gen 4km dimineata dus, 4km seara retur, fara ca vechiul posesor sa faca atentie la regenerari. Intre cele 2 regenerari am avut bateria descarcata pt ca n-am folosit autoturismul 2 saptamani. Intrebarea mea este: ar fi posibil ca a doua regenerare dupa schimbarea motorului, la nici 10 km dupa prima sa fie din cauza faptului ca s-a descarcat bateria? Cei 10 km i-am facut la prima pornire dupa ce am incarcat bateria, regenerarea a intervenit imediat ce am atins temperatura necesara. De atunci am mai rulat aprox 25km tot prin oras si am constatat o scadere a consumului la ralenti, pana la a doua regenerarea nu a scazut deloc sub 0.6l/h, iar dupa cea de-a doua regenerare oscileaza intre 0.5/0.6 si cateodata scade chiar la 0,4l/h. Singurul semn mare de intrebare e "de ce a doua regenerare dupa 10km de la prima"? Va multumesc anticipat pt pareri.
cata212
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
Salutare, astept unele sfaturi de voi, poate cimeva care a mai intampinat problema aceasta... Servisat toate cele 4 injectoare, curatat clapeta si egr, dpf era aproape infundat undeva la 85%, regenerarile incepusera sa fie foarte dese, cam la 50 km se facea cate o regenerare. A fost demontat, dus la curatat, montat inapoi. Dupa ce l am montat, dupa 15 km facuti s a facut o regenerare. Exista posibilitatea ca valorile vechi de pe dpf, inainte de a fi curatat sa fi ramas in calculator si acest lucru sa fi pornit regenerarea sau e vreo problema cu vreun senzor de pe dpf sau poate altceva? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
P. S: Masina e un Opel Zafira B 1.9 cdti z19dt. Tin sa mentionez ca in bord nu a fost niciodata aprins vreun martor care sa aiba legatura cu dpf si nici vreo eroare legata de dpf sau vreun senzor de la dpf. Ca erori am eroare 034028 care este senzorul de la axul cu came.
P. S: Masina e un Opel Zafira B 1.9 cdti z19dt. Tin sa mentionez ca in bord nu a fost niciodata aprins vreun martor care sa aiba legatura cu dpf si nici vreo eroare legata de dpf sau vreun senzor de la dpf. Ca erori am eroare 034028 care este senzorul de la axul cu came.
BT7330
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Franta
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2019
- Mesaj Privat
Daca e eroare permanenta poate sa afecteze mult ciclul motorului și implicit regenerarea. Verifica daca e la punct distribuția și verificã pana de la fulia de vibrochen, pe modelul tau au fost probleme cu acea panã si fulia se décala. Pt regenerare, colegul GRA, m-a învãțat și pe mine, la 86% e ok, atunci se face regenerarea. Daca prima nu a fost fãcutã ok, urmãtoarea intervine mai devreme. Daca rulați mult în condiții de oraș, intervalele sunt mult mai dese. Valorile se puteau și reseta din tester. Mãsurile pe senzorul de presiune ce zic?
cata212
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
BT7330
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Franta
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2019
- Mesaj Privat
cata212
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
BT7330
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Franta
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2019
- Mesaj Privat
cata212
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
Nu porneste la sfert. Porneste greoi, invarte in gol putin pana sa porneasca. Astazi am verificat valorile senzorului de presiune diferentiala, la relanti sta la -2 kpa, iar in turatie la 5000rpm urca maxim la 11 sau cateodata 13kpa. Daca este problema la acea fulie poate genera acele regenerari dese? Sau chiar senzorul de la axul cu came?
BT7330
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Franta
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2019
- Mesaj Privat