- marianvoicu79
- *
- 12 mesaje
- din 07 Sep 2011
- Astra 2013 A17DTR
- Bucuresti
marianvoicu79
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Ciprianapostu79
- *
- 2 mesaje
- din 15 Mar 2016
- Vectra 2002
- Brasov
Ciprianapostu79
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2016
- Mesaj Privat
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
am inteles ca ar trebui sa se vada ca in imaginea urmatoare (dai clic pe poza ca sa se mareasca, altfel nu se vede plutitorul):
https://www.clubopel.com/vie...p?p=727986#727986
daca are, e functional? am inteles ca acest plutitor contine in magnet care face sa se inchida un circuit aflat in senzor, cind e nivelul bun.
altceva nu stiu sa-ti zic (probabil circuit defect, cum ai zis - fire, mufe).
poate mai intervin alti colegi
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- RAlexandru137
- *
- 1 mesaje
- din 24 Apr 2020
RAlexandru137
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2020
- Mesaj Privat
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Referitor la caldura, daca in bord indicatorul de temperatura se duce undeva la de 80-90 de grade, asta inseamna ca termostatul închide si ca buba ar putea fi de la calorifer sau, cine știe, poate de la modulul de clima care nu mai trimite comanda asa cum trebuie.
- sebage
- ****
- 2,643 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,643
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Semnalul analogic ajunge din "senzorul din vas", in BCM (circuit deschis sau inchis la masa). Iar BCM, transmite digital (prin magistrala Low Speed CAN), spre instrumente aprinderea sau nu a acelui martor.
Ca sa fii sigur ca modulul BCM este defect, ar trebui sa te asiguri ca pe intrarea lui analogica, primeste semnalul corect de la "senzorul din vas".
Semnalul ar trebui sa il gasesti pe mufa XC31 pinul 36 - fir maro cu banda verde. (Cu lichid suficient in vas, firul ar trebui sa prezinte o rezistenta aproape de 0 ohm fata de masa/GND, cu lichid sub nivel, ar trebui sa ai circuit deschis fata de masa/GND)
BCM il gasesti sub plansa bord, in stanga sa zicem deasupra pedalei de ambreaj (chiar mai in stanga, cred)
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,643 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,643
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
In soft, el stie ca daca pe acea intrare are nivel "Hi", (circuit deschis fata de GND), trebuie sa aprinda martorul de nivel scazut lichid racire.
alex11vsa
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat