Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Salutari.
Stie cineva ce valori trebuie sa am pe relanti la debitmetru?
La mine fluctueaza intre 0.30-10.5 g/s

Multumesc pt eventualele raspunsuri


MODEL: Astra 2012
MOTOR: A17DTR
Skip ads 60' (0/3)

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , ai putea verifica cam asa : http://www.youtube.com/watch?v=O4pBu3uRlYA
Sa vezi electric daca senzorul e OK . Daca tensiunea de alimentare pe rezistenta din senzor nu fluctueaza ( 12V , sau 5V dupa caz ) .
Sau : http://www.youtube.com/watch?v=t_0-uQ59Csw . La minutul 3:00 o sa vezi un grafic interesant cu amestecul prea bogat .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,529
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa fie in Opel TIS procedura de testare,
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Cred ca in Tis este dar nu am.
Rog pe cineva care are sa-mi spuna.
Multumesc
Skip ads 60' (0/3)

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , eu cred caci si daca ai sti ce valoare trebuie sa ai pe MAF tot nu o sa te ajute in situatia ta si trebuiesc verificate anumite chestii intr-o anumita ordine ca sa nu cheltui bani inutil . Eu a-si incepe cu masurarea tensiunilor pe mufa : 12V alimentare , 5V tensiune de referinta si in jur de 1V iesire semnal ( la aceasta din urma a-r trebui sa creasca proportional cu turatia adica RPM ) . Posibil sa ai si contacte reci ( imperfecte ) pe circuitul electric ( cea mai ieftina rezorlvare ) . Daca tensiunea de iesire aprox. 1V e constanta si pe tester la valori fluctuiaza rezulta senzor bun .
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Nu am reusit sa aflu de ce am fluctuatiile astea la debitmetru.
Daca cineva i.mi mai poate da o idee as fi recunoscator

Multumesc
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Am facut urmatoarele masurator
Pinul numerotat 1 masa pinul nr 2 nu am nici o tensiune

Cu motor pornit mufa conectata
Pinul 3 -1.8 volti
Pinul nr 4 alimentarea
Pinul nr 5 - 2.6 v

Potor oprit mufa pusa
Pin 3 -1.6
Pin 5 -2.6

Mafa scoasa
Pin 3 - 4.9 v
Pin 5- 4.9 v

Ceva nu pare in regula daca am identificat corect pinii
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , masa ( - ) de unde ai luat-o la masuratori ?
Skip ads 60' (0/3)

  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Si din mufa si de pe.motor.
Dar am masurat si la corsa d si am aceleasi valori.
Si la corsa am 10 g/s
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Pe un pin a-r trebui sa ai o tensiune stabilizata permanent de 5V cu contactul pus sau cu motorul pornit . Posibil pinul 2 (nu stiu nici eu configuratia la pini ) .
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,010
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pini din mufa respectiva:
1 si 3 - senzor temperatura aer aspirat;
2, 4 si 5 - debitmetru aer aspirat.

1 - referinta (sau masa) pentru senzor temperatura; (0 - 0.1V)
3 - semnal informatie temperatura aer aspirat; (variabil in functie de temperatura)

2 - referinta (sau masa) debitmetru; (0 - 0.1V)
4 - alimentare debitmetru; (+12V ... +14V)
5 - semnal informatie debit aer masurat; (variabil in functie de debitul de aer masurat)
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Ca si idee ( difera doar configuratia pinilor ) : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=104246

Mufa cu 5 pini .
Skip ads 60' (0/3)

  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Exact aceleasi masuratori le am pe ambele masini.
Astazi am facut un "artificiu:
Am scos debitmetru am conectat doar mufa si am suflat cu un feon cu aer rece si ma uitam pe valori pe tester.
Si sunt cat de cat constante nu are asa mare fluctuatii.
Deci. Deduc ca problema este de undeva din aerul aspirat
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc pt informatii @sebage am sa masor din nou poate nu am masurat bine , zic si eu
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR