Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K
  • dhany

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor,
Astazi am facut si eu revizia pentru un Opel-ul meu Astra k,1.4 - benzina aspirat,100cp.Am 82.000 km,,cu okazia asta am schimbat si bujiile.
"Mai nou uleiul pentru Opel are sigla Opel/Vauxhall si e fabricat de Total , marca care asigura uleiurile pentru PSA. https://www.google.com/imgre...L8QMygLegUIARDyAg"
Asa este cum zice colegul nostru "mariocb" - eu am pus 0w20 recomandat de producator.
Revizia am facut-o la EDS care m-a ajuns cu tot cu bujii pana in 1000 lei.
Skip ads

  • Batman

  • Mesaje scrise: 367
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16SHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cu piesele ai venit tu?
Sau ti le-a procurat serviceul?
  • dhany

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Piesele sunt de la service.
  • sicka

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Asa arata si la mine ultima revizie. Radacini Vitan, revizia de 4 ani, Astra 1.6 136CP



Skip ads

  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua
imi spune si mie cineva periodicitatea schmbului de ulei + filtru, filtru motorina, filtru aer si filtru hapitaclu pentru o astra k cdti 110 cp ?
multumesc anticipat
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,480
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
365 de zile sau 10 mii de kilometrii.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Bun, multumesc
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:365 de zile sau 10 mii de kilometrii.

Sunt curios cum ai stabilit tu asta, caci in manual nu scrie asa ceva. Haideti sa nu mai scriem ce ne trece prin cap, cu atat mai mult cu cat vb de Astra K ci nu de Corsa. Masinile astea nu mai sunt vechile Dacii cu carburator...si uleiurile au evoluat intre timp. In manual parca se recomanda 30.000 km dar pt ca Romania are niste conditii particulare de trafic si clima, se recomanda injumatatirea intervalului de service. Asa ca 15000 km intre schimburile de ulei eu zic ca e f ok. Legat de filtre...e bine sa le schimbi atunci cand schimbi si uleiul, dar depinde pe unde mergi cu masina si cat de repede faci cei 15000 km. In oras clar se vor murdari f repede (aer si habitaclu) iar filtrul de ulei obligatoriu la fiecare schimb ulei. Asa ca pune uleiul care trebuie si drumuri bune!
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,480
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sunt curios @wanchope tu ai schimbat vreodatã uleiul vreunui motor sau filtrul de carburant?
Pãrerea mea este cea din postul citat de tine, dar tu poți schimba la 30 de mii uleiul...
De fapt te rog iartã-mi ignoranța.
Mulțumesc!


Ultima modificare facuta de corsablue la Dum 05 Feb, 2023 11:06 pm
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
La cat de bune sunt uleiurile de pe la noi, aproape ca iti vine sa pui "Bunica" sau "Floriol".
Dar asa este, pentru unii chiar recomand si eu sa schimbe uleiul si filtrul la 30000, filtrul de carburant (motorina) la 90000 si cel de aer la cel putin 60000, ei chiar merita!
Problema mare, apare atunci cand tu, de buna credințã, cumperi o masina folosita si intretinuta in acest fel ...
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
OK, eu intrebam daca are cineva ghidul opel pt intretinere, caci nu se gaseste asa usor un manual gen revue technique d'automile pour opel astra k.... asa dupa ureche mai stim si noi cite ceva
cele bune tuturor
  • ZAMRA80

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2017

  • Mesaj Privat
@wanchope are dreptate. Manualul de revizie Opel are trecut de producãtor reviziile la un an sau 30.000 de km. Dar la mine de exemplu, când am luat mașina dealerul mi-a zis cã datoritã traficului românesc, ei recomandã înjumãtãțirea kilometrilor. M-a întrebat dacã sunt de acord, am zis da, și mi-a modificat caietul de service cu noile intervale. Opel normal cã zis 30 de mii, cã ei s-au gândit cã Hans se urca la volan, merge 15% din timp prin oraș și restul pe autostradã. Ori la noi mergi 90% din timp în oraș, motor rece tot timpul, trafic bara la bara cu 1000 de plecãri de pe loc, logic ca uleiul nu are cum sa reziste 30 de mii. Chiar și 15 mii, in București de exemplu e cam la limita, n-ar plânge mașina dar s-ar schimba pe la 10-12 mii
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca n-ar ajunge motorina in baia de ulei, ai putea sa respecti acesti 15.000km din postarea de mai sus. Dar cine foloseste mult masina prin oras, cu regenerari dese, 10.000km este un interval safe (si asta e si opinia mea).
  • EBruj

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2016 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Subscriu si eu la 1 an sau 10k Km, care vine prima...
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
De ce 10000 km si nu 7500 sau chiar 5000 km. Asa mergi la sigur Smile. Daca producatorul recomanda una si noi spunem ca nu e ok asa, sigur ca noi suntem aia "dãștepții" si care stim mai bine. Ca sa nu mai zic ca noile uleiuri sunt garantate 30000 km. Si nu stiu ce interes ar avea un producator sa recomande schimb la interval de max 1 an sau 30000 km sau 15000 in cazul Romaniei...sa pice motoarele sau altceva pt a le schimba pe banii sai in perioada de garantie? In fine...fiecare face ce vrea cu banii sai si cu masina sa. Am incheiat aceasta discutie.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mda, bine ar fi daca am avea acces la documentatie de la constructor, din pacate nu se gaseste sau nu gasesc eu

gen :

eu
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Vezi daca te ajuta:
hlttps://www.opel.ro/owners/manuale.html
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
multumesc, sunt doar manuale de utilizare
as dori o documentatie tehnica, gen cea folosita in service opel
  • bursacu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, intervalul de revizii e influentat de multi factori. In manualul Opel e trecut 1 an sau 30000 km, care vine primul, pentru Romania, de la reprezentanta este recomandat 1 an sau 15000. Ce pot sa va spun, din experienta proprie, pentru Opel Astra 1.4T 150hp AT, intervalul de revizii este anual, cu un rulaj intre revizii de sub 6.000 km (este a doua masina a familiei) si uleiul are o culoare ok. Filtrele in schimb sunt sub orice critica (aer si polen) - sunt imbacsite, probabil ca asa ar arata la o masina din vestul Europei dupa 100.000 km sau si mai mult (pietricele, frunze, foarte mult praf, tarana efectiv), masina este folosita preponderent in Bucuresti. I-am facut revizia saptamana trecuta (6 ani - 30.000 km) si a costat 3.000 ron. Am schimbat filtre aer, polen, ulei, antigel, lichid frana, ulei motor, bujii (erau cele originale, nu dadeau rateuri, erau in schimb foarte afumate), curea alternator (nu prezenta crapaturi dar era foarte rigida in comparatie cu cea noua - anii isi pun amprenta asupra materialului), setare senzori presiune si ITP. Legat de intervalul de service, cel putin pentru filtre, la nivel de Bucuresti, ce e trecut in carti nu e valabil. De nevoie (leasing) la prima masina a familie (diverse marci de-a lungul timpului), a trebuit sa fac reviziile conform carnetului de intretinere. Nu am reusit niciodata. Intotdeauna, intre revizii, am fost nevoit sa schimb filtrul de polen (clima nu mai avea randament) si atunci, verificat la cererea mea si urmat de solicitarea service-ului se schimba si filtrul de aer, care arata execrabil. Sunt in discutie marci diverse (Skoda , VW, Renault si Toyota), numitorul comun fiind Bucuresti. La primele 3 marci enumaerate, in carte e trecut ulei long life cu 30000 km sau 2 ani si filtre schimbate la fiecare 2 revizii (adica 60000km Smile), pentru Toyota 15000 km sau anual si filtrele la fiecare 2 revizii (30000km), Reprezentantele primelor 3 marci amintite, pentru Romania, recomanda schimbarea uleiului la 15.000km sau anual, cu filtrele la fiecare 2 revizii (adica 30000km) Asa cum am spus, nu am ajuns niciodata cu filtrele sa le schimb la revizia 2; intre revizia 1 si revizia 2, eram nevoit sa schimb filtrele de polen si aer, iar uleiul, la 15000 era negru taciune. Prima masina a familiei e rulata cam 30.000-35.000 km / anual, deci fac minim 2 revizii intr-un an. In aceeasi masura, consumul in Bucuresti, nu are legatura cu ce e trecut in carte. Consumul, in Bucuresti, pe care-l am la Opel este +/-11%, fara importanta dpdv anotimp (iarna zapada + frig compensat de climatronic vara). La GOLF V 1.6 FSI aveam +/-12%, la GOLF VI si Octavia 3 1.6 TDI aveam +/-10% si la MEGANE 1.6 MPI +/-10%. La COROLLA pe care o am acum, am +/- 5%, dar e hybrid-benzina. Toate masinile au (au avut) cutie viteze automata. In exterior, la mers preponderent sportiv, in forta, cele mai economice s-au dovedit OCTAVIA, GOLF VI (diesel) si GOLF V (benzina) cu +/- 6.5% , MEGANE (benzina) +/- 7%, COROLLA (hybrid) si ASTRA (benzina) cu +/- 7.5%.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
da, interesant, cam la fel pot sune si eu, doar ca nu in Bucuresti, ci in regiunea parisiana ...
filtrele, aer si habitaclu, nu tin mai mult de 6 luni, se colmateaza foarte repede, inclusiv frunze uscate ! Smile))
toyota corola se comporta destul de bine, intre timp am si o hyundai ioniq hibrid si pare cel mai bine plasat
seara buna
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR