Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • elements

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salutare.
tocmai mi am achizitionat un astra g z16xe 2001 100 cp si am mici problme cu ea.
1.porneste greu la cheie si tre sa pisc acceleratia ca sa nu moara motorul
2.frana mi se pare tare..adica tre sa depun un efort considerabil sa apas pe ea(nu stiu daca se poate regla asa ceva)
3.un delay la acceleratie..dupa care merge putin in suturi.. Sad
4.mi e spart bidonul cu lichid pentru parbriz..se poate inlocui usor?
mentionez ca in mecanica este un taram neexploarat de mine..si as aprecia sfaturile voastre.sper sa nu fi luat teapa si sa nu mai bag in ea o gramada de bani
Skip ads

  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
1. probabil trebuie curatata clapeta de acceleratie si motorasul de relanti
2. e mai tare frana la masina asta, totusi un test de frane n-ar strica, mai ales daca abia ai luat-o
3. vezi 1
4. relativ usor. In primul rand de unde stii ca-i spart ? Cel mai probabil s-a rupt o teava care pleaca spre spalatorul fata/spate. Curge tot timpul sau doar cand ii dai sa spele ? Ca sa ajungi la spalator trebuie sa dai jos roata stanga, apoi pasajul de plastic (e prins in niste cleme de plastic + vre-o 2 suruburi sub bara, se scoate usor) dupa care vezi tot ce se intampla acolo si anume daca e spart bidonul sau rupta o teava de la motorasul de spalare.
  • elements

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
referitor la bidon ..cand am cumparat o nu avea apa in el si aseara cand am pus a curs toata lasand bidonul imediat gol. Question
ms de raspunsuri..maine ma duc la un tester
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ma bag si eu...pentru primul punct..pornirea grea cu pedala de acceleratie apasata...poate fi si un egr blocat! (daca e asta, se poate incerca curatare, dar cel mai probabil dupa un timp revine problema..unul nou e vreo 6 milioane)..apropo..nici un martor aprins?
in rest nu stiu...poate pompa de servo trebuie verificata....sau vezi sa nu ai blocati tamburii pe spate (daca este asa ceva) sau altele...vezi un mecanic priceput
borcanul de apa...vezi unul pe la dezmembrari, har domnului astre G se fac din 98...
succes!


Ultima modificare facuta de alxgudea la Mar 24 Apr, 2007 10:27 am
Skip ads

  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1.tester- vii cu cod si ti se va spune...sa retii codul nu ce iti interpreteaza cel de la tester...ceva de genul P0300, p0xxx..intelegi
2. daca e egr, un mecanic priceput poate incerca sa il curete...au solutii speciale..
3. o clapeta si throttle body se curata relativ usor cu rezultate spectaculoase (ar fi mai bine sa ai o asemenea problema)- eu le-am avut pe ambele cu probleme cu multe aventuri!
ai sa vezi ca vin baietii sa te ajute, asculta de unul ca dan cuciureanu ca stie ce spune!
nu stiu de unde esti, dar vezi si baietii din "clubul" local...
succes!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
Vezi ce simplu este ?
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10827
Acum ce mai spui ?

In rest daca ai discurile subtiri trebuie sa le inlocuiesti inclusiv placute...
  • elements

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Acum ce mai spui ?
In rest daca ai discurile subtiri trebuie sa le inlocuiesti inclusiv placute...

multumesc frumos! intradevar pare simplu chiar si pentru unul care nu stie deloc mecanica.o sa trag azi o privire si maine ma duc la un tester sa vad ce zic si ei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu ti s-a aprins nici un martor in bord te duci degeaba la tester. De banii aia iti iei citeva chei si solutiile necesare, faci cum vrei...
Skip ads

  • elements

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
tocmai de asta scriu aici..nu vreau sa arunc cu banii ..dar avand in vedere ca abia am cumparat o as duce o putin sa vad ce zic si ei(la urma urmei e doar 500 mii testarea).si martorii se aprind doar cand pun contactul ..cand pornesc dispar.(nu stiu ce inseamna asta)
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
elements a scris:...martorii se aprind doar cand pun contactul ..cand pornesc dispar.(nu stiu ce inseamna asta)


comportament normal. asa fac toate, nu te stresa. Sa iti ridici semne de intrebare daca nu se sting la cateva secunde (hai sa zicem, maxim 10) dupa ce ai pornit motorul. ATENTIE sa nu te sperii daca iti ramane aprins indicatorul de frana de mana, ala nu se stinge decat dupa ce lasi farana jos (stiu pe cineva care avea frana de mana nitel ridicata, nu suficient cat sa franeze, dar destul cat sa se aprinda becul. Sofer incepator, a mers la mecanic... au ras mesterii juma de ceas dupa ce a plecat omul...)
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Completeaza-ti profilul, localitatea... sa stim de unde esti, poate te putem ajuta si "fizic".
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
99.9% din cei cu tester sunt pe linga tare, citesc dtc , nu ai, banu' jos ca merge bine...
Tu ii spui ca nu merge, ca face , ca drege.... si el o sa spuna ca sa schimbi benzina ca de acolo este, sa curati injectoare...intri in hora si o sa-ti schimbe n piese degeaba, o sa faca scoala pe banii si masina ta...
Fa ce am spus, mai schimba si tu bujiile dar grija ce pui . Poate ne trezim si cu tine ca ai pus cine stie ce minune ca asa a spus desteptul stie tot de la magazin sau Nea Gica cel mai tare mecanic mioritic.....
Skip ads

  • elements

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mi am completat profilul (una la mana:))
oricum am sa ma uit si eu la masina sa imi fac o parere dupa minunatele voastre tutoriale.
asta cu bujia mi a mai zis o cineva...dar ce vrei sa spui cu "dar grija ce pui "..adica ce mi recomanzi la masina mea?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ca modalitate de schimb bujii ai aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9845 tu ai numai una in plus...
Miine iti spun EXACT ce se pune la tine, poate nu uit Sad
  • elements

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
recunostinta mea e eterna.va multumesc pentru timpul acordat
pt.dan:am sa am grija sa ti amintesc Very Happy

ce vroiam sa va mai intreb..daca 6000 e(cat am dat pe ea) vi se pare un pret acceptabil..avand in vedere ca are 93000 km,an fabricatie 2001/10, nu e avariata. Question
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cind a venit in tara ?
Oare are 93,000km reali ? Eu as investiga putin, problemele de care spui apar mult mai tirziu...in locul tau as schimba distributia ca sa nu am surprize Evil or Very Mad .
Referitor la rezervor spalator parbriz ala este in aripa, foarte posibil ai un furtun sarit de la dop de gheata format, mai greu se sparge vasul...
  • elements

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
poveste ei cica ar fi asa:a cumparat o unu care lucra in anglia pt nevasta sa in 2005 cand a venit in tara.a plimbat o putin si timp de 2 ani(cu mici exceptii) a stat in garaj.acum cica proprietarul i ar fi zis cumnatei(sau ma rog nu sh exact ce grad de rudenie era) s`o vand ca isi ia alta de acolo.in tara e sosita in 2005/3.din franta.
la tester se vede daca e manarit kilometrajul?
distributia cam cat ajunge la modelul asta? Very Happy
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
la a mea distributia a fost 450 roni (dar nu mai stiu daca cu tot cu schimb de ulei sau fara.... Smile ) incluzand curea, rola presoare, pompa de apa si manopera. Cam pe acolo ar trebui sa te invarti si tu (ca parca si tu tot curea ai)
Slabe sanse sa se vada la tester daca a fost manarit kilometrajul
Bujii: vezi PM, pag. 26. Acolo apare
BOSH cod FLR 8 LDCU
CHAMPION cod RC 10 DMC
NGK cod BKR 5 EK
NGK is laudate de lume. Dane, confirmi si tu codul de NGK? ca unii oameni zic ca ar trebui BKR6EK...?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am citit atent si :
martorii se aprind doar cand pun contactul ..cand pornesc dispar.(nu stiu ce inseamna asta)

In mod normal se stinge masina cu cheita dupa 3 sec, daca nu face asta decit dupa pornire ai cod eroare stocat !
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
...sau daca se stinge imediat check engine dupa ce pui contactul trebuie verificat sa nu fi avut parte de baietii descurcareti (legare in paralel cu becul de ulei de ex.). Nu vreau sa fiu carcotas dar cam multe probleme...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR