Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Desfa bordul si spune'mi ce scrie pe el, seriile. Nu toate .bin se potrivesc ca functionalitate.
Pentru cine nu stie, eep poate fi programat din "greseala" in blank. Deci atentie mare ce butoane apasati!
Skip ads

  • leopold

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ok, seara revin cu ce scrie pe el.
  • leopold

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
iso a scris:Desfa bordul si spune'mi ce scrie pe el, seriile. Nu toate .bin se potrivesc ca functionalitate.
Pentru cine nu stie, eep poate fi programat din "greseala" in blank. Deci atentie mare ce butoane apasati!


nu am reusit sa desfac bordul deoarece masina a plecat la 100 km,numai la noapte sau maine dimineata vine acasa.
daca nu te ajuta asta
Astra Break 2001 motor Z16XE an fabr 2001, 4 airbag,fara tempomat.
daca poti trimite asta care crezi ca ar potrivi maine incerc si daca nu e bine desfac bordul.
deci masina merge perfect,toate becuriile de la bord merg,ce nu merge temperatura,rezervor,turometru si kilometrajul.
cu .bin-ul de la meriva temperatura motor indica fix 80 grade,acul de rezervor pe rezerva, si turometrul la 3000 ture indica cca.750.
adresa de mail : zsolt.leopold@rdslink.ro
ms Leo
  • leopold

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:bin de Z16XE este identic la Astra si Meriva
Sa il lase asa, intra cu codul de securitate si isi scrie configuratia (ac, abs...) si seria VIN, mai bine fa tu asta ca cine stie ce mai face berbecul.
Daca datele corespund (VIN, an, configuratie...) inseamna ca nu a scris nimic mai ales ca motorul merge.


dar meriva mea are motor z16se, de aceea nu vrea sa mearga.adica nu gasesc un meriva cu z16xe
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Desfa ceasurile din bord si spune'mi ce scrie pe cutia lor ca sa'ti dau ceea ce'ti trebuie . Ai nevoie de surubelnita cu cap torx T20 si sau surubelnita in cruce.
Nu te mai chinui cu versiuni la ghici ca iti pierzi timpul. Meriva are bord de corsa cu procesor NEC si este incompatibil cu bordul VDO de pe Astra G.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vedeti ce se intampla cand incerci sa masluiesti km.
In afara de sugestia lui @iso care este cea mai rezonabila, mai poti incerca sa gasesti o masina identica de la care sa copiezi bin-ul, insa nerecomandabil deoarece exista mai multe tipuri de ceasuri.
  • leopold

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nu trebuie masluit km, deoarece are 14800 la bord!!!!! si reali.adus din Elvetia,no comment......
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ai mail. La reprogramarea eepromului pe obd2 cu op-com nu se schimba km in bord.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ai o problema la masina ta? O nelamurire?
Ai cautat pe forum si nu ai gasit?
Nu stii sa folosesti cautarea?
Nu ai timp sa cauti?
Sunt prea multe discutii neconcludente despre problema ta?

Da-ne detalii despre masina: model, motor, an!
Detaliaza aici problema ta, iar unul din colegi te va indruma catre rezolvare.
Spune-ne daca s-a aprins vreun martor de eroare sau codul erorii, daca ai fost deja la diagnoza.
Daca inca nu s-a gasit rezolvare, un moderator va deschide topic cu problema ta.


Pentru colegii cu mai multa experienta: daca intalniti mai multe discutii despre aceeasi problema, anuntati-ne despre existenta lor in acest topic.
Trebuie sa rearanjam impreuna informatia utila, sa ne fie cat mai usor sa o regasim.

EDIT: Daca nu vreti sa ajutati la rezolvarea problemelor, nu mai postati in acest topic!
Pentru greseli gramaticale si ortografice avem topic dedicat!



Ultima modificare facuta de maiandrei la Sam 03 Apr, 2010 4:36 pm, modificat de 2 ori in total
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa bifeze DA la "Vreau notificari cand primesc raspuns la mesajele mele:" ca altfel nu va gasi discutia noua

Poate ar trebui un titlu mai sugestiv...nu am idee dar mai clocesc ceva...
  • alex_br

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sunt nou in acest forum...si nu prea stiu sa l folosesc f bine...mi am cumparat acum o luna un opel astra g din 2001...cu bara fata lovita...si m ar interesa si p mn...sa mi dati un sfat...ceva...de unde sa pot cumpara si eu o bara? sunt din braila...multumesc...
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,288
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Vad ca ai postat deja un anunt la Vand/Cumpar Piese. Este bine asa, asteapta un raspuns. Intre timp, cauta anunturi de vanzare piese Astra in aceeasi sectiune.

La Publicitate sunt firme care se ocupa cu comercializarea pieselor auto noi si second hand. Incearca-ti norocul si aici.

Bafta!
Skip ads

  • rutamircea

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2009

  • Mesaj Privat
posesor astra G 2.0 DTI an 2001

1.masina nu a fost dotata cu AC din fabrica
2. am cumparat instalatia completa dupa o astra G din 2002 cu volan pe dreapta
3. partea de sub capota este identica, ce este sub bord nu corespunde decat instalatia de la aeroterma si comanda din consola
4. partea electrica este diferita..incompleta
- din calculatorul de clima(langa far) pleaca 11 fire din mufa( fara AC)..cu AC pleaca 14, diferenat de 3 se imparte astfel..2 pleaca catre calculatorul masini, iar 1 placa la panoul de siguranta..de metionat ca pt panoul de siguranta trebuie 2 fire...dar unu este deja tras la bord..mai trebuie tras decat unul
- din calculatorul masini in afara de cele 2 cabluri care vin de la calculatorul de clima mai pare un fir in plus, acest vine de sub bord , din comada de AC

mentionez ca toate aceste modificari le-am facut cu schita instalatiei electrice, totul in afara de pini de la calculator, pe carenu i-am gasit nicaieri sa fac conectarea conform schitei, conectarea la calculatoare a fost facuta babeste...sunat fiecare fir in partea...pe ambele masini, a mea si cea cu volan pe dreapta

acum si problema...cand apas butonul AC nu se intampla nimic la instalatie...nu porneste....iar dupa 1-2 minute apare si eroare in bord

diverse persoane au zis...trebuie schimbate ambele calculatoare, ba decat unu din ele, ba nici unu...ci trebuie activata in calc masini optiunea de AC...

multe multumiri si muuulta bere celui care ma desluseste si pe mine

P.S..daca e varianta cu activat optiune in calc as dori sa stiu si un pret si unde as putea sa o fac

cu respecat

continuare in topicul https://www.clubopel.com/vie...p?p=503030#503030
maiandrei

  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
La Vectra mea cu motor Isuzu 1,7td,fabricata in 1994, s-a aprins de cateva zile martorul la airbaguri!Din ce cauza s-a aprins?Are vreo siguranta pe undeva care se putea arde?Ce ar trebui sa verific?Martorul ala e posibil sa fie legat si pe altceva sau nu?Astept un raspuns de la d-voastra!Va multumesc anticipat

nu e siguranta arsa, ai ceva contact imperfect. De obicei, la mufele de sub scaun. Trebuie sa mergi la un tester sa stergi eroarea, DUPA eliminarea cauzei.
daca mai ai nelamuriri, intrebi aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1646
maiandrei

  • valiubitel

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cu respect te salut i speranta ca ma poti ajuta si pe mine ci niste sfaturi ca sunt disperat.Am un astra din 2002 z14 xe si am probleme in sensul cade foarte multa vreme ma chinui sai dau de cap pentru ca relantiul fluctuaeaza si chiar moare motorul cateodata.In plus masina nu mai are viata in ea de cateva zile mai mult de 80-90 km /h nu se duce si simt cum da in nas ,ewa saraca ar vrea dar ceva o tine pe loc.Acum cateva luni iam caratat corpul cu clapeta de accelerarie si cat de cat a avut o tentativa sa mearga iam anulat si catalizatorul ca am constatt ca se sparsesera carbuni aceea in el ,dar din cate am inteles nu afecteaza prea mult mersul motorului..De curand am fost sa masor ,sa verific si mersul eger ului care functiomna la mai putin de jumate din capacitatea lui(controlat de pe tester ,cum il lasam pe deschis motorul murea.).In plus aveam stocat in memorie si celebrul cod p 0335;am skimbat senzor arbore cotit aceleasi simptome.Am comandat egr nou nout origina cica (nu am vrut sal curat),si azi lam montat.Precizez de asemenea ca masina porneste greu cel putin la cald iar in mers cand ating vitaeza de 80-70 incepe sa mipalpaie motorasul check engine,asta la viteze si turatii diferite(cum nu mai accelerez si viteza/turatia scade becul se stinge.Si cum ziceam azi am skimbat egr lam pus am sters eroarea care mio dadea si surpriza masina se comporta la fel tremurat rlanti oprit si fara viatzalsa cunoscut un plus la evacuare,dar la calcarea acceleratie masina dadea in nas scurt de doua ori.am vericat bujiile si trei din ele erau negre.Nea mecanicu lea verificat pe fiecare in parte pe poziitii dandu le semnal din tester si vreo 2 din ele ,mai precis 2 si 4 au fost slabute.Deasemenea duparepunerea testerului pe masi mia disparut codul cu p 0335 si mia aparut ceva de genu rateuri la aprindere si ceva de genu ,insa pe tester nam vazut nici un numar /cod.am aplicat metoda agrafei pe care mecanicul nu o stia si a citit .Ce este de facu ?Nea mecanicu mia zis ca de vina ar fi mP0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected odulul de aprindere r,rampa de deasuprea bujiilor in care intra fisele.ce sa zic?Dar de ce apare la agrafa P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Te rog astept raspuns si un sfat ceva.vreau sa gasesc sa imprumut de la cineva modulul de aprindere sa fac o proba sa vad daca e sigur de la el.cu respect si multumiri vali

Pe langa ce ti-a zis Dan, citeste aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24812
Daca mai ai nelamuriri, continua in acel topic.
Incearca sa scrii mai corect, este un adevarat chin sa urmarim ce vrei sa spui.
maiandrei

  • pvm21

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut, tocmai ce am achizitionat un astra H din 2004, masina are jante pe 17, credeti ca voi intampina vreo problema cu omologarea ? multzam anticipat.. in talon am R15.. Neutral

citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27713
si aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23089
daca nu te lamuresti, postezi in unul din cele doua topice.
maiandrei

  • andy_ral09

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am un opel astra caravan din 95 cu motor de ISUZU si nu mai imi cupleaza turbo-suflanta. Motorul este de 1,7 TD

citeste si eventual posteaza aici: https://www.clubopel.com/vie...ht=tc4ee1+turbina
maiandrei

  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut, am si eu o problema de ceva timp asemanatoare cu a lui valiubitel, am un opel vectra A motor c16nz a murit odata la un drum lung si nu a mai pornit a fost pusa pe rampa si adusa acasa unde mi-a zis un mecanic sa schimb modulul de aprindere zis si facut si dupa ce l-am montat eu a pornit direct fara probleme DAR daca o porneam si o lasam la relanti incepea sa balbaie motorul pana se aprindea becul galben de check engine (testul cu agrafa dadea eroarea 45 ( fuel mixture to rich ) am fost la mecanici am schimbat injector, sonda lambda si am pornit motoru de 20 de ori fara capacul de deasupra clapetei de acceleratie sa vad benzina cum curge si injectoru merge bine, daca dupa ce pornesc motoru nu il las sa apara becu shi plec de pe loc cu ea shi merg nu se mai aprinde si cand ma opresc la semafor sunt shanse de 30% sa incepe sa balbaie iar si sa se aprinda becu so nu face asha mereu, daca plec de pe loc cu 1-a la 30% pedala da in nas ca shi cum ar fi lipsit de putere dar daca o apas mai tare pleaca ca din tun face asha in toate treptele dar in treptele superioare e mai greu de sesizat, daca o las la relanti sa balbaie shi sa tusheasca pana se aprinde becu galben incepe shi tzine relantiul putzin mai turat cu o secunda inainte sa se aprinda becu si ramane turata asha pana o opresc turata de genu 200 rpm mai mult decat normal si cu becu aprins parca nu mai da in nas asha rau. mashina nu a pierdut puterea la turatzii mari trage tare shi constant la turatzii mari atinge 140 in pasaj so nush ce sa ii fac, poate sa gasesc pe cineva cu o vectra A c16nz donator shi sa incerc piese pana rezolv problema ? fac cinste celui care ma indruma in directzia buna multumesc }{

citeste si eventual posteaza aici: https://www.clubopel.com/vie...ght=ralanti+c16nz
sau aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13366
maiandrei



Ultima modificare facuta de ciobulus la Mie 13 Mai, 2009 6:22 pm
  • andrei_hrz

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am o vectra b an 1996 cu motor x16xel si vreau sa schimb distributia, si trebuie sa cumpar piesele problema este ca atunci cand am fost sa o comand m-a intrebat la magazin ce fel de pompa de apa am cu gat scurt sau lung, am si eu o intrebare am cum sa aflu ce pompa am fara sa umblu la distributia ca schimbul il fac acasa iar piesele le i-au din bucuresti , si ar cam greu sa o schimb.
multumesc pentru ajutor

citeste si eventual posteaza aici: https://www.clubopel.com/vie...=x16xel+pompa+apa
maiandrei

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Sa bifeze DA la "Vreau notificari cand primesc raspuns la mesajele mele:" ca altfel nu va gasi discutia noua

Poate ar trebui un titlu mai sugestiv...nu am idee dar mai clocesc ceva...


am dat da si nu primesc pe mail nici o notificare, niciodata. am trimis si pm la un moderator, nu mai tin minte care, si nimic. ce se poate face? mi-e greu sa urmaresc toate topicurile daca nu mai stiu pe unde sunt.

multam.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR